Lepiej pali przy -20 niż przy -5
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Temperaturę pokazuje dobrą. Świece grzeją różnie przy różnych temperaturach. Jeśli chodzi o świece wszystko działa jak należy wiele razy to sprawdzałem.pelton1985 pisze:stawiam na uwalony czujnik temperatury który przy -5 nie załącza świec a przy -20 już je załącza. VAG'iem sprawdz lub niech ktoś Ci sprawdzi jaka jest wg. komputera temperatura zczytana z czujnika....
_________________
Dzisiaj jeszcze raz sprawdzałem kąt wtrysku i w basic setning wyszło że waha się między 44 a 49? Co o tym myśleć ? Wcześniej wahał się 48-52 .
Ostatnio zmieniony śr sty 20, 2010 19:27 przez erikt65, łącznie zmieniany 1 raz.
erikt65,
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=6087
w tym topicu masz poruszony podobny przypadek, chodzi o uwalony czujnik temperatury paliwa
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=6087
w tym topicu masz poruszony podobny przypadek, chodzi o uwalony czujnik temperatury paliwa
A niech ktos powie o co chodzi w grupie 004. jak sprawdzałem kąt kliknełem też tam i wyszło coś takiego
kolego pelton1985
oczywiście sprawdze czujnik temp paliwa
kolego pelton1985
oczywiście sprawdze czujnik temp paliwa
Ostatnio zmieniony śr sty 20, 2010 20:20 przez erikt65, łącznie zmieniany 1 raz.
tak oczywiście, zmieniłem go bo okłamywał na desce, na vagu pokazywał 89st tak samo nowy.pelton1985 pisze:piter_s, przed wymianą sprawdziłeś wartości zczytane VAG'iem ( jaką temperaturę rejestruje czujnik? )
[ Dodano: Sro Sty 20, 2010 19:43 ]
jest ok, wszystko zależy od temp silnika, kilka stopni i będzie taka różnica jak podajesz.erikt65 pisze:Dzisiaj jeszcze raz sprawdzałem kąt wtrysku i w basic setning wyszło że waha się między 44 a 49? Co o tym myśleć ? Wcześniej wahał się 48-52 .
ale w 004 coś nie tak,w BS powinno być w miarę równo obie pozycej, rozruszaj zawór N108, W teście elementów wykonawczych.
piter_s pisze:ale w 004 coś nie tak,w BS powinno być w miarę równo obie pozycej, rozruszaj zawór N108, W teście elementów wykonawczyc
Zaraz zaraz , w 004BS jakie pozycje chcesz mieć w miarę równo ???
Po drugie sprawność N-108 nie ma nic wspólnego z odpalaniem motoru , ponieważ w czasie rozruchu i tak ten zawór nie steruje kątem wtrysku bo z racji zasady swojego działania nie jest w stanie wysterować kąta w czasie rozruchu silnika.
Po trzecie , aby ocenić log 004BS należałoby logować z 40 sekund , w tym czasie cyklicznie N-108 bedzie ustawiał kat raz wczesny raz późny , zamrożonka ramka z pomiaru nic na nie mówi o teście 004BS
Po czwarte , erikt65 przy całkowicie zimnym silniku sprawdź w grupie 007 jak wyglądają wszystkie temperatury.
Po piąte , w ostateczności proponuje zmiane map startowych w sterowniku
Ostatnio zmieniony śr sty 20, 2010 21:41 przez homsky, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
pozycje ATDC do BTDC w bs, z tego co wiem to powinno być zbliżone do siebie, regulując ciśnienia górne i dolne jedno się reguluje zaworkiem, a drugie podkładkami pod sprężyną można zrównać te wartości, tak mi kiedyś tłumaczył jeden z fachowców z tego forum.homsky pisze:Zaraz zaraz , w 004BS jakie pozycje chcesz mieć w miarę równo ???
Po drugie sprawność N-108 nie ma nic wspólnego z odpalaniem motoru , ponieważ w czasie rozruchu i tak ten zawór nie steruje kątem wtrysku bo z racji zasady swojego działania nie jest w stanie wysterować kąta w czasie rozruchu silnika.
ja nic nie pisałem takiego że N108 ma coś do rozruchu, tylko kolega zapytał czy tak ma być, N108 steruje kątem wtrysku dynamicznym.
Dzisiaj -12 próba odpalenia a tu lipa. Zapalił dopiero za trzecim podejściem. Jak już załapał to przez chwile pracował nie równo .Każdego dnia próba odpalenia kończy się inaczej. Raz pali po 2 sekundach a innym razem jak dzisiaj. Co mu może dolegać. Tak se myślę , że może świece nie za każdym razem grzeją , możliwe jest aby przekażnik szwankował w taki sposób że raz działa raz nie ???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 42 gości