Trudno i nierówno pali na zimnym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Hubson1705
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 19, 2009 18:59
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: Hubson1705 » czw gru 24, 2009 00:01

ja po nowym roku już pewnie zacznę remont mk3, bo nie ma na co czekać



ziomek_k_k
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 20:55
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: ziomek_k_k » wt sty 19, 2010 15:31

Witam rozwiazałem mój problem ciezkie odpalanie gdy silnik był zimny i drgania były spowodowane złym ustawieniem wtrysków teraz odpala bez problemowo. pozdrawiam


Mój Variant
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=304177

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » śr sty 20, 2010 19:24

ziomek_k_k pisze:Witam rozwiazałem mój problem ciezkie odpalanie gdy silnik był zimny i drgania były spowodowane złym ustawieniem wtrysków teraz odpala bez problemowo. pozdrawiam
a powiedz jak ustawiałeś te wtryskiwacze??



ziomek_k_k
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 20:55
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: ziomek_k_k » śr sty 20, 2010 21:43

piter_s pisze:a powiedz jak ustawiałeś te wtryskiwacze??


kont wtrysków był na 15 stopni a powinien byc na 72 stopnie tak mi mechanik teraz ustawil i auto pali na dotyk bez zadbego pilowania


Mój Variant
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=304177

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » śr sty 20, 2010 22:10

ziomek_k_k pisze:
piter_s pisze:a powiedz jak ustawiałeś te wtryskiwacze??


kont wtrysków był na 15 stopni a powinien byc na 72 stopnie tak mi mechanik teraz ustawil i auto pali na dotyk bez zadbego pilowania
no to kąt ci ustawił a nie wtryskiwacze.
z tym 72 to trochę przesadził, widocznie stara data mechanik, co do końca nie wie jak powinno być.



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » czw sty 21, 2010 00:19

piter_s pisze:z tym 72 to trochę przesadził, widocznie stara data mechanik, co do końca nie wie jak powinno być.
Pewnie bez kompa ustawiał na słuch ale się wstrzelił. Zresztą przeważnie auta lepiej palą na wyprzedzonym blisko maxa niż na opóźnionym.


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Hubson1705
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 19, 2009 18:59
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: Hubson1705 » ndz sty 24, 2010 13:02

co do mojego problemu z mk3: usterki zostały naprawione
opisze pokrótce co było przyczyną:

1)branie oleju, puszczanie niebieskiej chmury, brak kopa - zużyta turbina, była rozszczelniona i praktycznie nie nadawała się do regeneracji, kupiłem drugą używaną, została sprawdzona, śmiga na niej elegancko :D

2)słabe odpalanie na zimnym silniku - była to wina jakiś przekaźników które doprowadzają napięcie do świec żarowych, u mnie oczywiście kontrolka świec pokazywała, że grzeje je a w rzeczywistości tak nie było, wymieniłem bezpiecznik i jeszcze jakieś pierdoły i jest oki

3) co do przezywania i szarpania przy przyspieszaniu lub jeździe na wysokim biegu niską prędkością - przyczyną była ... pompa wtryskowa, prawdopodobnie była kiedyś przytarta, mechanik czyścił mi w niej nastawnik, ale to nie pomogło, wziął ją na sprawdzenie i okazało się, że jej sterownik jest już pupy, kupiłem używaną, mam pół roku gwarancji na nią i śmiga teraz bez problemu

przy okazji został wymieniony cały rozrząd

teraz jest to w ogóle inny samochód, przyspieszenie pierwsza klasa, a i spalanie się zmniejszyło, bo na tej starej pompie palił mi od 8 do 9 litrów na 100 km, a teraz 5/6l na 100km



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 45 gości