Zawór N75

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Caymann
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: śr mar 04, 2009 18:50
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Zawór N75

Post autor: Caymann » śr sty 20, 2010 19:13

witam,
Ściągałem dzis przewody które dochodzą do N75 ponieważ chciałem go przeczyścići najwidoczniej miałem niefart bo przy ściąganiu jednego z wężyków urwał mi sie kruciec :(w takim miejscu jak na zdjęciu. Mam pytanie czy moze wie ktoś czy ten plastik da sie zespawać czy nie???
Pozdrawiam
Obrazek


Speed

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr sty 20, 2010 19:43

Odpuść sobie spawanie takiego drobiazgu bo obawiam się że nikt się tego nie podejmie .Spróbuj skleić do czoła klejem typu "superglut"lub kropelka a potem wzmocnij wszystko po wierzchu klejem typu poxipol lub poxylina .Kleiłem tak plastikowy króciec od vakum pompy i trzyma już dwa lata i nie widać żeby miało coś puścić


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Caymann
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: śr mar 04, 2009 18:50
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: Caymann » śr sty 20, 2010 20:11

munior pisze:Odpuść sobie spawanie takiego drobiazgu bo obawiam się że nikt się tego nie podejmie .Spróbuj skleić do czoła klejem typu "superglut"lub kropelka a potem wzmocnij wszystko po wierzchu klejem typu poxipol lub poxylina .Kleiłem tak plastikowy króciec od vakum pompy i trzyma już dwa lata i nie widać żeby miało coś puścić
Własnie chodzi o to że ma mi to kto zespawać i sie podejmie tylko jade do chłopa dopiero jutro a jak to widział to powiedział że musi wyciągnąć i sprawdzić co to jest za rodzaj tworzywa. Więc może ktoś wie czy spawnie ten plastik czy nie???. bo kleić raczej nie chce bo klej niewiadomo kiedy może puścić:/


Speed

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » śr sty 20, 2010 21:28

Caymann pisze:Więc może ktoś wie czy spawnie ten plastik czy nie???. bo kleić raczej nie chce bo klej niewiadomo kiedy może puścić:/
Nie baw sie w spawanie krućca, dobry klej załatwi sprawę i bedzie trzymał jak trzeba , a jesli masz obawy to nówka Pierburga za 150zł jest do kupienia.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » śr sty 20, 2010 23:17

mozna nagwintowac wewnętrznie i wkrecic np jakis mały odpowietrznik lub co kolwiek co ma kształt nagwintowanej rurki


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
GeGi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 956
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 20:44
Lokalizacja: Poznań

Post autor: GeGi » czw sty 21, 2010 11:57

Caymann, mialem identyczny problem, skleilem dobrze poxipolem i ladnie trzyma i nie puszcza powietrza. pzdr


Obrazek
http://www.TuningShirts.pl - sklep z koszulkami tuningowymi !

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 171 gości