GOLF TDI III 97r gaśnie jak zimny i traci kompresje

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

siwaski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr gru 23, 2009 00:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

GOLF TDI III 97r gaśnie jak zimny i traci kompresje

Post autor: siwaski » śr sty 20, 2010 16:44

Auto gaśnie jak jest zimne po wduszeniu gazu. Próba ponownego odpalenia jest nieskuteczna ponieważ rozrusznik kręci tak jakby nie miał oporu(jakby nie było kompresji).
Jak auto postoi chwile około 5 minut to można je odpalić. Jak pochodzi na wolnych obrotach i sie nagrzeje to wówczas chodzi normalnie.
Ratujcie. Sprawdziłem
- pompe wtryskowa, kąt wtrysku
- wtrysk zasilajacy
- popychacze hydrauliczne
- filtr paliwa, filtr oleju

Czekam na rady...



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » śr sty 20, 2010 16:53

czyli auto odpali bez problemu od strzała i zaraz gazujesz??, ile tego gazu wduszasz jak piszesz??
jak by nie było kompresji to by nie odpalił w ogóle, może na zimnym dajesz buta i hydraulika się podwiesza.



siwaski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr gru 23, 2009 00:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: siwaski » śr sty 20, 2010 17:16

Raczej dość energicznie ponad połowe. Jak zgaśnie to właśnie taki objaw jakby sie coś powiesiło. Tak nie powinno być...



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » śr sty 20, 2010 19:19

to kolego zimnego tdi się tak nie kręci, a powiedz jaki olej lejesz??.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr sty 20, 2010 20:39

siwaski pisze:Raczej dość energicznie ponad połowe
Oj biedny ten twój silnik jak go na takie obroty wprowadzasz na zimno.Wyobraż sobie że zaraz po odpaleniu silnik chodzi prawie na sucho bo zanim zimny i zgęstniały olej dotrze do najdalszych zakątków to mija chwila.Nie wiem gdzie trzymasz auto jak w ciepłym garażu to pół biedy.Jak na dworze to za każdym takim odpaleniem i przygazówce w temp.znacznie poniżej zera masakrujesz silnik że o turbinie nie wspomnę
Ostatnio zmieniony śr sty 20, 2010 20:40 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

siwaski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr gru 23, 2009 00:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: siwaski » śr sty 20, 2010 20:49

Panowie prosze o diagnoze, a nie dyskusja o tym jak silnik sie niszczy. Mam problem ze auto zgasnie po wduszeniu gazu. PS Turbina jest wymieniona sprawna. Olej nowy zalany półsyntetyk Mobile.
Prosze o rady...



Awatar użytkownika
Zocha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: śr sty 10, 2007 18:04
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: Zocha » śr sty 20, 2010 22:11

witam
Prawdo podobnie zawieszają sie tobie hydro popychacze
Sprawdzi jakie masz ciśnienie oleju


AFN -216+AWX+Pompa 11mm =177KM/400NM
Mercedes S500 :)
Yamaha FZR 1000

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » śr sty 20, 2010 22:24

siwaski pisze:Panowie prosze o diagnoze, a nie dyskusja o tym jak silnik sie niszczy.
z tego wynika że nie potrafisz użytkować tdi, a masz póżniej takie problemy, to co ci napisałem i koledzy po mnie to właśnie prawdopodobnie będzie diagnozą.



siwaski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr gru 23, 2009 00:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: siwaski » czw sty 21, 2010 00:39

Popychacze hydrauliczne wymieniłem na nowe... Kolego piter_S czy twój Golf tez tak gasnie jak jest zimny ?
Nie wiem może jeszcze sprawdzę pompe oleju...



Michał88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 00:11
Lokalizacja: PGN

Post autor: Michał88 » czw sty 21, 2010 11:38

najpierw na zimnym silniku przestań go tak traktować a potem szukaj



gruby1990PL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: wt mar 10, 2009 15:04
Lokalizacja: Kuźnia Raciborska
Kontakt:

Post autor: gruby1990PL » czw sty 21, 2010 12:14

Jego auto niech se robi z nim co chce.



Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » czw sty 21, 2010 14:48

może to nie to samo ale sie podłącze

ja swojego nie dam rady odpalić wcale jak jest zimny bez dodania gazu -
bez gazu objaw jest taki że jakby zaskakuje i pada po dodaniu gazu łapie normalnie

wiem że to niedobrze ale czego to może byc objaw ??


Obrazek

siwaski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr gru 23, 2009 00:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: siwaski » czw sty 21, 2010 15:05

Panowie nie użalajciee sie nad silnikiem tylko podajcie jakies rozwiazania...
Po dwoch minutach nawet nie jestem w stanie wcisnac gaz bo zgasnie, takze chyba to nie jest normalne...



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » czw sty 21, 2010 15:30

Zaworek na pompie oleju slabo steruje jego cisnieniem i nie zbija go wlasciwie podwieszajac zawory.
Wymienic pompe oleju



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 64 gości