Padł silnik
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: wt sty 05, 2010 22:21
- Lokalizacja: Bielsk
Padł silnik
Witam. Mam poważny problem z moim golfem:/ jechalem sobie na trasie i w pewnym momencie cos zaczelo bardzo glosno stukac w silniku. Odrazu sie zatrzymalem, zeby sprawdzic ocb, odpalilem silnik i na wolnych obrotach było ok a jak dodawalem gazu stukało, myslalem, ze tłumik mi od kolektora sie oderwał temu stuka i postanowilem jechac dalej. Po kilkunastu minuch stukanie ustało, ale zaczela mi rosnac temperatura, zatrzymalem sie, postałem 15 min i odpalilem auto. Stukania nie było ale podjechalem nim pare set metrow i mi zgasł i do teraz nie moge go odpalic. znajomi twierdza, ze albo pasek przeskoczył, albo popma wodna siadła. Pewnie silnik do wymiany:/ niemam czasu zeby do mechanika prowadzic itp, mieszkam na wiosce i niemam tutaj mechanikow:/ sam musze dojsc co sie stało:/ moze wy cos doradzicie co sprawdzic? jak sprawdzic czy pasek przeskoczyl?
- grzegorz07555
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: ndz gru 27, 2009 16:24
- Lokalizacja: żagań
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: wt sty 05, 2010 22:21
- Lokalizacja: Bielsk
- grzegorz07555
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: ndz gru 27, 2009 16:24
- Lokalizacja: żagań
kuchar1987, w ciemno możesz zdejmować małe koło rozrządu, scięło klin na wale, nawet go teraz nie próbuj odpalać.
Sprawdź czy wszystkie znaki na rozrządzie się zgadzają, następnie spróbuj odkręcić śróbę na wale, 12-to kątny klucz 19mm - nie ma prawa się odkręcić bez rurki.
Sprawdź czy wszystkie znaki na rozrządzie się zgadzają, następnie spróbuj odkręcić śróbę na wale, 12-to kątny klucz 19mm - nie ma prawa się odkręcić bez rurki.
Ostatnio zmieniony śr sty 20, 2010 18:10 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 227 gości