Padł silnik

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kuchar1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt sty 05, 2010 22:21
Lokalizacja: Bielsk

Padł silnik

Post autor: kuchar1987 » śr sty 20, 2010 14:38

Witam. Mam poważny problem z moim golfem:/ jechalem sobie na trasie i w pewnym momencie cos zaczelo bardzo glosno stukac w silniku. Odrazu sie zatrzymalem, zeby sprawdzic ocb, odpalilem silnik i na wolnych obrotach było ok a jak dodawalem gazu stukało, myslalem, ze tłumik mi od kolektora sie oderwał temu stuka i postanowilem jechac dalej. Po kilkunastu minuch stukanie ustało, ale zaczela mi rosnac temperatura, zatrzymalem sie, postałem 15 min i odpalilem auto. Stukania nie było ale podjechalem nim pare set metrow i mi zgasł i do teraz nie moge go odpalic. znajomi twierdza, ze albo pasek przeskoczył, albo popma wodna siadła. Pewnie silnik do wymiany:/ niemam czasu zeby do mechanika prowadzic itp, mieszkam na wiosce i niemam tutaj mechanikow:/ sam musze dojsc co sie stało:/ moze wy cos doradzicie co sprawdzic? jak sprawdzic czy pasek przeskoczyl?



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » śr sty 20, 2010 16:30

Najpierw powiec co to za śilnik? :bigok:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
grzegorz07555
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz gru 27, 2009 16:24
Lokalizacja: żagań

Post autor: grzegorz07555 » śr sty 20, 2010 16:34

myśle że ten stukot mgół byc od szklanek, temperatura od walnietego bloku no i tłok mógł Ci walnąć. no i sprawdż pasek rozrządu czy cały



kuchar1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt sty 05, 2010 22:21
Lokalizacja: Bielsk

Post autor: kuchar1987 » śr sty 20, 2010 17:55

pasek caly, niewiem moze przeskoczyl ale narazie tego nie stwierdzilem... silnik to 1.9 D



Awatar użytkownika
grzegorz07555
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz gru 27, 2009 16:24
Lokalizacja: żagań

Post autor: grzegorz07555 » śr sty 20, 2010 17:57

no to chyba pora na szklanki, przy okazji będzie można sprawdzić ustawienie paska rozrządu



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr sty 20, 2010 18:07

kuchar1987, w ciemno możesz zdejmować małe koło rozrządu, scięło klin na wale, nawet go teraz nie próbuj odpalać.

Sprawdź czy wszystkie znaki na rozrządzie się zgadzają, następnie spróbuj odkręcić śróbę na wale, 12-to kątny klucz 19mm - nie ma prawa się odkręcić bez rurki.
Ostatnio zmieniony śr sty 20, 2010 18:10 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » czw sty 21, 2010 02:35

A nie gibało sie koło pasowe wcześniej ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości