Dziwny dźwięk z okolicy rozrządu.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 595
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Dziwny dźwięk z okolicy rozrządu.

Post autor: Kris-THC » pn sty 18, 2010 18:16

Pompa wody była wymieniona przy wymianie rozrządu. Dzwięk słychać najbardziej w okolicach pompy wspomagania i alternatora. Wczoraj było to takie lekkie mielenie słyszalne a dzisiaj jakby gwizd już słychać przy dodawaniu gazu na jałowym i przy przyspieszaniu . Napinacz nie podskakuje paski też nie drgają :crazy: Po zdjęciu paska z alternatora wyjaśni się czy to pompa wody ale nie mam teraz dostępu do kanału a dostęp z góry do :ass: Mechanik przyjmnie mnie może dopiero pod koniec tygodnia. Wycie słychać lepiej na słuchawkach, w garażu straszny bass z wydechu niesie. Zastanawiam się czy mogę na razie tak jeździć, auto bardzo mi potrzebne.......


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Post autor: Rafał 21 » pn sty 18, 2010 18:40

Kris-THC pisze:Zastanawiam się czy mogę na razie tak jeździć, auto bardzo mi potrzebne....
Kris-THC, koledze też cos stukało!!. Ale zwlekał z tego powodu co u ciebie!. Mechanicy maja teraz żniwa!!. Zwłaszcza pompy sie sypia!! Terminy niestety wydłużone!!. No i dwa dni! jazdy i rozwaliło pól silnika!. . Tak wygląda jego tłok..! Wymontowany w sobote!. http://img503.imageshack.us/img503/8291/p1040679.jpg Pęknięty drugi , głowica na złom.. korbowód tez pęknięty!! .Wiec jak możesz to sprawdzic to rób to!!!. Bo może to błahostka! . A le równie dobrze moze dojśc do tego samego , co przydarzyło sie mojemu koledze!!.


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 595
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » wt sty 19, 2010 00:40

Płyn od układu wspomagania sprawdzałem od razu po usłyszeniu tego szurania i jest OK. Na skręconych kołach dźwięk nie nasila się mimo wkręcania na obroty. Złapałem za koło pasowe pompy wspomagania i czuć luz promieniowy kilka milimetrów, po rozgrzaniu silnika luz jest mniejszy ale za to głośniej gwiżdże więc sądzę że pompa do regeneracji. Wie ktoś jakie są rozmiary łożyska w pompie wspomagania silnika AHF?


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 595
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » wt sty 19, 2010 23:53

Jutro stetoskop na uszy i będę sprawdzał, dzisiaj musiałem jeździć cały dzień. Na moje ucho to alternator bo jak dodaję gwałtownie gazu to wyje od początki a jak wkręcam silnik powoli to dopiero powyżej 2000 obrotów. Ori alternator padł mi 2 lata wcześniej 200 km przed Monachium podczas strasznej ulewy ale dojechałem bez ładowania i nic nie wyło, w Monachium założyłem używkę i chyba dobiega jego koniec. Może to tylko to sprzęgiełko siada??? W warsztacie regenerującym pompy wspomagania powiedzieli że to nie wina pompy a luz promieniowy w pompach VW to norma :grin:

[ Dodano: Sro Sty 27, 2010 16:17 ]
Rolka napinacza paska wielorowkowego tak wyła. Do zamknięcia.


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości