W czasie jazdy traci moc i gasnie ;///

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Kobyl999
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt sty 19, 2010 18:00
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Kobyl999 » wt sty 19, 2010 22:01

Przepraszam wszystkich ale moze mi ktos wytłumaczyc co to jest ten notlauf ??



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » wt sty 19, 2010 22:03

Notlauf przeładowywanie turbiny albo niedoładowanie najczęsiej się objawia jak jedzie sie z prędkością 120 i nagle auto traci moc jezeli wyłączenie i włączenie zapłonu pomaga to jest notlauf



Kobyl999
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt sty 19, 2010 18:00
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Kobyl999 » wt sty 19, 2010 22:09

a moze byc przes ten Notlauf tak ze auto straci moc i mi zgasnie ?? pozniej ciezej odpala ze krece z 30 sek do min i jest ok ??



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt sty 19, 2010 22:13

bongo, rozumiem,że masz na myśli szczegóły więc już wyjaśniam,otóż chodzi mi o to,że syf zgromadzony w filtrze ogranicza przepływ paliwa (nigdzie nie pisałem,że uniemożliwia całkowicie!),a dość duże podciśnienie wytworzone przez pompę,powoduje zassanie oprócz paliwa pewnej ilości powietrza,właśnie dlatego,że paliwa nie może zassać.Jeżeli zaciski są pewne,a wężyki nie sparciałe i nie popękane,to taką możliwość można wykluczyć...
Widziałem i przerabiałem kilka takich przypadków,więc na prawdę nie staram się tu wciskać kitu...bo po co...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr sty 20, 2010 19:17

bongo, rozumiem,że masz na myśli szczegóły więc już wyjaśniam,otóż chodzi mi o to,że syf zgromadzony w filtrze ogranicza przepływ paliwa (nigdzie nie pisałem,że uniemożliwia całkowicie!),a dość duże podciśnienie wytworzone przez pompę,powoduje zassanie oprócz paliwa pewnej ilości powietrza,właśnie dlatego,że paliwa nie może zassać.Jeżeli zaciski są pewne,a wężyki nie sparciałe i nie popękane,to taką możliwość można wykluczyć...
No dobra,ale dalej nie rozumiem dlaczego każesz wymieniać filtr powietrza???



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr sty 20, 2010 20:04

Wiesz co bongo, ...faktycznie dałem ciała niesamowicie :panna: ...
Przed oczyma cały czas miałem filtr paliwa,a napisałem o powietrznym :blush:
Dodatkowo jak cytowałeś mojego posta,to nie dopatrzyłem się błędu...zmęczenie??? :kac:
Sorki za zamieszanie :pub:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr sty 20, 2010 22:46

Kobyl999 pisze:a moze byc przes ten Notlauf tak ze auto straci moc i mi zgasnie ??
Nie nie może ponieważ w TD eku nie wystepuje żaden notlauf .Notlauf występuje tylko w TDI -kach gdzie wskutek przeładowania komp.tnie dawkę paliwa i przechodzi w stan awaryjny.U ciebie w tdeku nie ma kompa więc żaden notlauf nie wchodzi w rachubę
Kobyl999 pisze:pozniej ciezej odpala ze krece z 30 sek do min i jest ok ??
Posprawdzaj sobie czy ci nie ciągnie powietrza .Jak masz przezroczyste ori przewody to widać od razu jak coś jest nie tak.W przewodach zarówno zasilającym jak i powrotnym nie ma prawa być pustych przestrzeni .Ma być tylko i wyłącznie ropka aczkolwiek dopuszczalnie jest jak co jakiś czas przeleci pęcheżyk z powietrzem.Zerknij sobie na te przewody po dłuższym postoju jak silnik nie pracuje jak w którymś jest powietrze to masz przyczynę.Powietrze może sie tam znależć z trzech podstawowych powodów :1-niedrożny filtr paliwa .2-Nieszczelne przelewy przy wtryskach .3-Nieszczelne opaski zaciskowe na przewodach.
Ostatnio zmieniony śr sty 20, 2010 22:55 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Kobyl999
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt sty 19, 2010 18:00
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Kobyl999 » sob sty 23, 2010 23:54

ehh wszystko sprawdzilem i jest ok powietrza w przewodach nie ma nawet jak stal cala noc ;/

[ Dodano: 29 Sty 2010 22:58 ]
http://i48.tinypic.com/2qxsxvs.jpg

Witam ostatnio zagłebilem sie ponownie do mojego Golfa i zauwazylem cos takiego ze zaznaczony odpowiecznik za zdjeciu byl zaslepiony sruba i nie bylo mozliwosci ze dostawalo sie tam powietrze ;/ zmienilem to na oryginalny tak jak powinno byc , mogla to byc przyczyna mojej straty mocy ?? Przepraszam za zdjecie ale spieszylo mi sie i nie mialem inego ;p;p



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 233 gości