OLEJ Z MIARKI I PROBLEM ODPALENIA ZIMNEGO SILNIKA
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
OLEJ Z MIARKI I PROBLEM ODPALENIA ZIMNEGO SILNIKA
A WIĘC WITAM WAS.!!!!
MAM WIELKI PROBLEM Z MOIM VW TRANSPORTEREM W KTÓRYM MAM ZAŁOŻONY SILNIK OD GOLFA II 1.6D SILNIK TEN MA DWA WLEWY OLEJU JEDEN ORYGINALNY W POKRYWIE SILNIKA A DRUGI ZOSTAŁ ORYGINALNY OD TRANSPORTERA KTÓRY WYCHODZI Z MISKI OLEJOWEJ.
PIERWSZY PROBLEM TO TAKI ŻE MIARKĄ LECI MI OLEJ GDY MAM ZAKRĘCONE OBYDWA KORKI WIĘC ZAKLEIŁEM KONIEC TEJ MIARKI TASMĄ I JEST DOBRZE .
GDY ODKRĘCE KOREK OD MISKI DOLNEJ NATYCHMIAST ZACZYNA MI WYPŁYWAĆ Z MISKI OLEJ.
GDY SZYBKO ODKRECE JESZCZE GÓRNY KOREK OLEJ PRZESTAJE WYPŁYWAC Z WLEWU WYPROWADZONEGO Z DOLNEJ MISKI.
DRUGI PROBLEM TO TAKI ŻE SILNIK LATEM PALI SUPER A ZIMĄ ODPALA TYLKO NA PYCHA
ALE GDY JUŻ ODPALI NA PYCHA TO PO PRZEJECHANIU MAŁEJ ODLEGŁOŚCI NP 1KM MOGE ZGASIĆ I ZAPALA NORMALNIE
TRZECI PROBLEM TO BRAK OGRZEWANIA JAK AUTO STOI GODZINE TO SIE NAGRZEJE MOCNO A JEŚLI JEST W RUCHU TO OGRZEWANIE SŁABNIE NATYCHMIAST
CZWARTY PROBLEM TO JAK ODPALE SILNIK I CHCE COFAĆ TO CZESIE STRASZNIE AUTEM ALE JAK SIE TROSZKE ROZGRZEJE TO PROBLEM ZANIKA
W SILNIKU ZOSTAŁ ZAMONTOWANY NOWY ROZRUSZNIK AKUMULATOR JEST TEŻ DOBRY CO DALEJ MAM ROBIĆ??
MAM WIELKI PROBLEM Z MOIM VW TRANSPORTEREM W KTÓRYM MAM ZAŁOŻONY SILNIK OD GOLFA II 1.6D SILNIK TEN MA DWA WLEWY OLEJU JEDEN ORYGINALNY W POKRYWIE SILNIKA A DRUGI ZOSTAŁ ORYGINALNY OD TRANSPORTERA KTÓRY WYCHODZI Z MISKI OLEJOWEJ.
PIERWSZY PROBLEM TO TAKI ŻE MIARKĄ LECI MI OLEJ GDY MAM ZAKRĘCONE OBYDWA KORKI WIĘC ZAKLEIŁEM KONIEC TEJ MIARKI TASMĄ I JEST DOBRZE .
GDY ODKRĘCE KOREK OD MISKI DOLNEJ NATYCHMIAST ZACZYNA MI WYPŁYWAĆ Z MISKI OLEJ.
GDY SZYBKO ODKRECE JESZCZE GÓRNY KOREK OLEJ PRZESTAJE WYPŁYWAC Z WLEWU WYPROWADZONEGO Z DOLNEJ MISKI.
DRUGI PROBLEM TO TAKI ŻE SILNIK LATEM PALI SUPER A ZIMĄ ODPALA TYLKO NA PYCHA
ALE GDY JUŻ ODPALI NA PYCHA TO PO PRZEJECHANIU MAŁEJ ODLEGŁOŚCI NP 1KM MOGE ZGASIĆ I ZAPALA NORMALNIE
TRZECI PROBLEM TO BRAK OGRZEWANIA JAK AUTO STOI GODZINE TO SIE NAGRZEJE MOCNO A JEŚLI JEST W RUCHU TO OGRZEWANIE SŁABNIE NATYCHMIAST
CZWARTY PROBLEM TO JAK ODPALE SILNIK I CHCE COFAĆ TO CZESIE STRASZNIE AUTEM ALE JAK SIE TROSZKE ROZGRZEJE TO PROBLEM ZANIKA
W SILNIKU ZOSTAŁ ZAMONTOWANY NOWY ROZRUSZNIK AKUMULATOR JEST TEŻ DOBRY CO DALEJ MAM ROBIĆ??
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Termostat sprawdźKAMIL25 pisze:TRZECI PROBLEM TO BRAK OGRZEWANIA JAK AUTO STOI GODZINE TO SIE NAGRZEJE MOCNO A JEŚLI JEST W RUCHU TO OGRZEWANIE SŁABNIE NATYCHMIAST
świece żarowe... kompresja do sprawdzenia..KAMIL25 pisze:DRUGI PROBLEM TO TAKI ŻE SILNIK LATEM PALI SUPER A ZIMĄ ODPALA TYLKO NA PYCHA
ALE GDY JUŻ ODPALI NA PYCHA TO PO PRZEJECHANIU MAŁEJ ODLEGŁOŚCI NP 1KM MOGE ZGASIĆ I ZAPALA NORMALNIE
Aha .. nie piszemy na forum z caps lock'a bo wygląda to jak by ktoś krzyczał..
Re: OLEJ Z MIARKI I PROBLEM ODPALENIA ZIMNEGO SILNIKA
KAMIL25 pisze:A WIĘC WITAM WAS.!!!!
MAM WIELKI PROBLEM Z MOIM VW TRANSPORTEREM W KTÓRYM MAM ZAŁOŻONY SILNIK OD GOLFA II 1.6D SILNIK TEN MA DWA WLEWY OLEJU JEDEN ORYGINALNY W POKRYWIE SILNIKA A DRUGI ZOSTAŁ ORYGINALNY OD TRANSPORTERA KTÓRY WYCHODZI Z MISKI OLEJOWEJ.
PIERWSZY PROBLEM TO TAKI ŻE MIARKĄ LECI MI OLEJ GDY MAM ZAKRĘCONE OBYDWA KORKI WIĘC ZAKLEIŁEM KONIEC TEJ MIARKI TASMĄ I JEST DOBRZE .
GDY ODKRĘCE KOREK OD MISKI DOLNEJ NATYCHMIAST ZACZYNA MI WYPŁYWAĆ Z MISKI OLEJ.
GDY SZYBKO ODKRECE JESZCZE GÓRNY KOREK OLEJ PRZESTAJE WYPŁYWAC Z WLEWU WYPROWADZONEGO Z DOLNEJ MISKI.
DRUGI PROBLEM TO TAKI ŻE SILNIK LATEM PALI SUPER A ZIMĄ ODPALA TYLKO NA PYCHA
ALE GDY JUŻ ODPALI NA PYCHA TO PO PRZEJECHANIU MAŁEJ ODLEGŁOŚCI NP 1KM MOGE ZGASIĆ I ZAPALA NORMALNIE
TRZECI PROBLEM TO BRAK OGRZEWANIA JAK AUTO STOI GODZINE TO SIE NAGRZEJE MOCNO A JEŚLI JEST W RUCHU TO OGRZEWANIE SŁABNIE NATYCHMIAST
CZWARTY PROBLEM TO JAK ODPALE SILNIK I CHCE COFAĆ TO CZESIE STRASZNIE AUTEM ALE JAK SIE TROSZKE ROZGRZEJE TO PROBLEM ZANIKA
W SILNIKU ZOSTAŁ ZAMONTOWANY NOWY ROZRUSZNIK AKUMULATOR JEST TEŻ DOBRY CO DALEJ MAM ROBIĆ??
Ad Na początek- pisz normalnie - używając małych i dużych liter - bo teraz to Krzyczysz,,,
Ad 2 - Sprawdź świece -przewody paliwowe - czy nie ma powietrza w układzie...
Ad 3 - Termostat do wymiany - bądź nagrzewnica. Stawiam na to 1. Nagrzewnica , ewentualnie sprawdzenie szczelności układu - wtedy gdy ucieka płyn ze zbiorniczka.
Ad 4 - Trzęsienie auta - może mieć podstawy i w poduszkach - i w tym co pisałem wyżej...
PS ORTOGRAFIA KOLEGO

Ostatnio zmieniony wt sty 19, 2010 20:29 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Gdyby komprecha była słaba to przez cały rok miałbyś problemy z odpalaniem.KAMIL25 pisze:termostat zmówiony świece też w tym tygodniu przyjdą to w przyszłym założe jednak z tego co widziałem to chyba musze wyciagnąć pompe wtryskową żeby wymienić wszystkie świece czy dobrze mi sie zdaje??
a co do kompresji to jak by była słaba to latem by normalnie odpalał a zimą nie??
Wstępnie wymień te częśći , które do Ciebie idą .. i sprawdź układ paliwowy ( pod kątem powietrza w wężykach ) + filtry - powietrza i paliwa...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
A wiesz co to różnica temperatur i jak zachodzi zapłon w dieslu... może akurat być tak że na lato jest ok a w zimie lipaGdyby komprecha była słaba to przez cały rok miałbyś problemy z odpalaniem.
To wtedy w lecie tez by były kłopoty z rozruchem...Haki pisze:-przewody paliwowe - czy nie ma powietrza w układzie...
widze dwa podzielne zdania na temat kompresji hmm a co do wymiany tych świec to musze wyciągnąć pompe??? no i co z tym wylatującym olejem to może być przyczyną słabej kompresji silnik moc ma napewno wnioskuje to oczywiscie po jego przyspieseniu chyba że to nie świadczy o dobrej kompresji w niedziele zaczne przy nim grzebać to bede wiedział wiecej.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
No niestety nikt nie jest jasnowidzem , a kompresję można sprawdzić mierząc ją manometrem w każdym z cylindrów .Minimalna dla TD -eka z komorami wstępnymi to 24-25bar Faktem jest że latem może odpalać przy granicznie małej kompresji a w zimie poniżej zera już nie .KAMIL25 pisze:widze dwa podzielne zdania na temat kompresji
nie musisz ale jest trochę zabawy z dwiema świecami za pompą .Ja używałem kluczy podwieszonych na żyłkach i nakrętek na nitkach .KAMIL25 pisze:a co do wymiany tych świec to musze wyciągnąć pompe???
sprawdż czy masz drożną odmę bo wygląda jakbyś miał niedrożną i silnik niema jak oddychaćKAMIL25 pisze:co z tym wylatującym olejem
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości