AFN odcina przy 110km/h ale czemu?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt sty 19, 2010 11:17

a gruszka jest sprawna? moze to ona sie przycina

no i przede wszystkim LOGI


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » wt sty 19, 2010 12:42

moze byc tak ze kat zawalony lub czujnik cisnienia a raczej wezyki do map sensora do sprawdzenia



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » wt sty 19, 2010 13:13

w afn jest map sensor w ecu zamiast czujnika cisnienia na rurze przed kolektorem ssacym jak np w asv, w golfie wezyk biegnie od IC do map sensora podejrzewam ze w pasku tez tak jest, b.czesto te wezyki sie przecieraja przechodzac przez sciane grodziowa w kierunku ecu i wtedy cisnienie ucieka ecu dostaje dane bledne ze male cisnienie i notlauf gotowy



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt sty 19, 2010 14:27

belcho99, może daj logi a nie kombinuj co ?
bo tak to narobisz sobie tylko większych wydatków :P



Porfiry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pt sie 07, 2009 15:47
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Porfiry » wt sty 19, 2010 15:30

A ja mam trochę inne pytanie ale na temat..
Zimowa aura sprzyja zapiekaniu się kierowniczek turbiny.. czy po rozgrzaniu silnika i prze gazowanie na każdym biegu przy wciśniętym sprzęgle ma jakikolwiek sens?



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt sty 19, 2010 16:14

Porfiry pisze:czy po rozgrzaniu silnika i prze gazowanie na każdym biegu przy wciśniętym sprzęgle ma jakikolwiek sens?
Przegazowaie na wcisniętym sprzęgle na każdym biegu ??? Nie bardzo rozumiem co masz na myśli....
belcho99 pisze:logów nie zrobię bo diabli wzieli laptopa dysk się zjarał i mam tylko skanerek. A inna sprawa że nie umiem jeszcze .
Najpierw zrób logi , bo tak to bedziemy zgadywac, przyczyn moze byc baaardzo wiele i każda z tych przyczyn bedzie wywalała błąd 575
belcho99 pisze:a podobno samemu nie da rady zrobić. . .
da rady


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt sty 19, 2010 16:44

Porfiry pisze:A ja mam trochę inne pytanie ale na temat..
Zimowa aura sprzyja zapiekaniu się kierowniczek turbiny.. czy po rozgrzaniu silnika i prze gazowanie na każdym biegu przy wciśniętym sprzęgle ma jakikolwiek sens?
wątpie by wtedy łopatki pracowały w takim stopniu jak podczas jazdy :P
belcho99 pisze:ogów nie zrobię bo diabli wzieli laptopa dysk się zjarał i mam tylko skanerek. A inna sprawa że nie umiem jeszcze :jezor: a podobno samemu nie da rady zrobić. . .
nie zrobisz to sie długo nie dowiesz co jest nie tak...



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » wt sty 19, 2010 17:10

Witam jedz golfem na trase przeciągnij go na kazdym biegu do 3.5 4.0tysiące obrotów przez jakiś czas jedz szybciej jak 120-130 powinno pomóc



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt sty 19, 2010 20:45

Widać jak na dłoni przeładowanie do 1,3 bara a komp chce góra 0,95bara.Efekt notlauf.Dorażna naprawa na szybko :"bajpas"ciśnienie doładowanie będzie ograńczone do ok.0,6 bara ale nie będzie trybu awaryjnego.Posprawdzaj wężyki przy n75 lub go wymień
Ostatnio zmieniony wt sty 19, 2010 21:04 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt sty 19, 2010 23:04

belcho99, log droche do kitu , bo pedał w podłoge dałeś dopiero powyżej 2000obr , na przyszłośc loguj z pedałem w podlodze od minimum 1500obr , to tak na przyszłość....

a co widac w logu , jak pisał munior, standartowe przeładowanie, którego nie potrafi turbina zbić ...

poisałeś że N-75 był podmieniany , turbina czyszczona , czy kierownice dobrze zlozyliście , nie ruszaliście przypadkiem regulacji sztangi ???

zrób dodatkowo log 011 dynamiczny ze zdjętym węzykiem z gruszki turbiny - zobaqczymy co wyjdzie , jesli sie da zrób log statyczny 011 Basic Settings - loguj przez 40-60 sekund
munior pisze:.Dorażna naprawa na szybko :"bajpas"ciśnienie doładowanie będzie ograńczone do ok.0,6 bara ale nie będzie trybu awaryjnego.
Sprawa nie dotyczy 1Zeta tylko AFNa , także myk z bajpasaem odpada :dol: :dol: :dol:
belcho99 pisze:Mam duży problem z AFNem kolegi


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 138 gości