AFN odcina przy 110km/h ale czemu?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
w afn jest map sensor w ecu zamiast czujnika cisnienia na rurze przed kolektorem ssacym jak np w asv, w golfie wezyk biegnie od IC do map sensora podejrzewam ze w pasku tez tak jest, b.czesto te wezyki sie przecieraja przechodzac przez sciane grodziowa w kierunku ecu i wtedy cisnienie ucieka ecu dostaje dane bledne ze male cisnienie i notlauf gotowy
Przegazowaie na wcisniętym sprzęgle na każdym biegu ??? Nie bardzo rozumiem co masz na myśli....Porfiry pisze:czy po rozgrzaniu silnika i prze gazowanie na każdym biegu przy wciśniętym sprzęgle ma jakikolwiek sens?
Najpierw zrób logi , bo tak to bedziemy zgadywac, przyczyn moze byc baaardzo wiele i każda z tych przyczyn bedzie wywalała błąd 575belcho99 pisze:logów nie zrobię bo diabli wzieli laptopa dysk się zjarał i mam tylko skanerek. A inna sprawa że nie umiem jeszcze .
da radybelcho99 pisze:a podobno samemu nie da rady zrobić. . .
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
wątpie by wtedy łopatki pracowały w takim stopniu jak podczas jazdyPorfiry pisze:A ja mam trochę inne pytanie ale na temat..
Zimowa aura sprzyja zapiekaniu się kierowniczek turbiny.. czy po rozgrzaniu silnika i prze gazowanie na każdym biegu przy wciśniętym sprzęgle ma jakikolwiek sens?
nie zrobisz to sie długo nie dowiesz co jest nie tak...belcho99 pisze:ogów nie zrobię bo diabli wzieli laptopa dysk się zjarał i mam tylko skanerek. A inna sprawa że nie umiem jeszcze a podobno samemu nie da rady zrobić. . .
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 522
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
- Lokalizacja: Danków
- Kontakt:
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Widać jak na dłoni przeładowanie do 1,3 bara a komp chce góra 0,95bara.Efekt notlauf.Dorażna naprawa na szybko :"bajpas"ciśnienie doładowanie będzie ograńczone do ok.0,6 bara ale nie będzie trybu awaryjnego.Posprawdzaj wężyki przy n75 lub go wymień
Ostatnio zmieniony wt sty 19, 2010 21:04 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
belcho99, log droche do kitu , bo pedał w podłoge dałeś dopiero powyżej 2000obr , na przyszłośc loguj z pedałem w podlodze od minimum 1500obr , to tak na przyszłość....
a co widac w logu , jak pisał munior, standartowe przeładowanie, którego nie potrafi turbina zbić ...
poisałeś że N-75 był podmieniany , turbina czyszczona , czy kierownice dobrze zlozyliście , nie ruszaliście przypadkiem regulacji sztangi ???
zrób dodatkowo log 011 dynamiczny ze zdjętym węzykiem z gruszki turbiny - zobaqczymy co wyjdzie , jesli sie da zrób log statyczny 011 Basic Settings - loguj przez 40-60 sekund
a co widac w logu , jak pisał munior, standartowe przeładowanie, którego nie potrafi turbina zbić ...
poisałeś że N-75 był podmieniany , turbina czyszczona , czy kierownice dobrze zlozyliście , nie ruszaliście przypadkiem regulacji sztangi ???
zrób dodatkowo log 011 dynamiczny ze zdjętym węzykiem z gruszki turbiny - zobaqczymy co wyjdzie , jesli sie da zrób log statyczny 011 Basic Settings - loguj przez 40-60 sekund
Sprawa nie dotyczy 1Zeta tylko AFNa , także myk z bajpasaem odpadamunior pisze:.Dorażna naprawa na szybko :"bajpas"ciśnienie doładowanie będzie ograńczone do ok.0,6 bara ale nie będzie trybu awaryjnego.
belcho99 pisze:Mam duży problem z AFNem kolegi
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 138 gości