kat wtrysku prośba o szybką ocene

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kamilo22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: sob cze 27, 2009 21:46
Lokalizacja: bb

kat wtrysku prośba o szybką ocene

Post autor: kamilo22 » wt sty 19, 2010 12:27

witam prosiłbym o szybka ocene kąta wtrysku czy jest dobry czy do poprawy?? Obrazek



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » wt sty 19, 2010 12:29

troche przyspieszony - ale genralnie w normie. Ja bym nie ruszal :bigok:



kamilo22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: sob cze 27, 2009 21:46
Lokalizacja: bb

Post autor: kamilo22 » wt sty 19, 2010 12:32

a może powodowac np wieksze żuzycie paliwa albo dymienie albo jakies inne skutki uboczne ??



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » wt sty 19, 2010 12:32

u mnie jest 54-57 i jest ok wiec nie ruszaj go



Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » wt sty 19, 2010 12:32

SToRM pisze:troche przyspieszony - ale genralnie w normie. Ja bym nie ruszal :bigok:
dokładnie, nie dotykałbym
lepiej jest ciut wcześniejszy niż opóźniony
Też mam podobnie ustawione

[ Dodano: 19 Sty 2010 11:33 ]
kamilo22 pisze:a może powodowac np wieksze żuzycie paliwa albo dymienie albo jakies inne skutki uboczne ??
nie , raczej same pozytywy , lepsze zapalanie itp



kamilo22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: sob cze 27, 2009 21:46
Lokalizacja: bb

Post autor: kamilo22 » wt sty 19, 2010 12:35

ok dzięki czyli jak mówiecie że ok to można zamknąć i wyrzucić do kosza
p.s mariachi jestes z bb ??



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » wt sty 19, 2010 12:35

kamilo22 pisze:a może powodowac np wieksze żuzycie paliwa albo dymienie albo jakies inne skutki uboczne ??
nie, jedynie moze byc delikatnie glosniejszy ale to nie kazdy wychwyci



Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » wt sty 19, 2010 12:50

kamilo22 pisze:ok dzięki czyli jak mówiecie że ok to można zamknąć i wyrzucić do kosza
p.s mariachi jestes z bb ??
jestem



Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » wt sty 19, 2010 18:09

A jak kąt jest np. 28-30 to ma taki wynik na większe spalanie??



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt sty 19, 2010 20:58

golfer_1984 pisze:A jak kąt jest np. 28-30 to ma taki wynik na większe spalanie??
O ile w ogóle to przez chwilę na zimnym pewnie tak .Po nagrzaniu silnika kąt i tak reguluje komp.Ale z tak opużnionym statycznym może gorzej palić na zimno.Regulacja kąta 10 minut jak masz Vaga


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

rozyk_l
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: wt paź 27, 2009 12:06
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: rozyk_l » czw sty 28, 2010 22:16

trochę odświeżę temat. dziś byłem na małej diagnostyce i się okazało że kąt wtrysku wynosi ,jak powiedział gość, 0.2. nijak to się ma do waszych wyników pozatym dziesiąte części? chyba to wygląda na 02 czyli po prostu 2? stąd ciężke odpalanie rano? czy kąt wtrysku się rozregulowuje wraz z przebiegiem i trzeba go częściej ustawiać niż rozrząd?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 177 gości