POMPA WTRYSKOWA NA MROZACH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
djbolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lut 04, 2006 10:38
Lokalizacja: Korsze
Kontakt:

POMPA WTRYSKOWA NA MROZACH

Post autor: djbolek » wt sty 19, 2010 10:11

Witam mam problem z Golf-em jak jest tam na zewnątrz jakieś -6 to pali jak strzała ale jak jest w nocy poniżej -12 i niżej to problem tkwi ze nie zaciąga paliwa. Odpali i pochodzi chwile(zaciągnie paliwo te które jest w rurce od pompy za filtrem i zapowietrza się dalej nie ciągnie. Co to morze być? Zaworek zwrotny siedzi pomiędzy pompa a filtrem, układ uszczelniony nowe zaciski. W czym jest problem.
Ostatnio zmieniony wt sty 19, 2010 10:20 przez djbolek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » wt sty 19, 2010 10:26

Problem jakości paliwa.



Awatar użytkownika
djbolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lut 04, 2006 10:38
Lokalizacja: Korsze
Kontakt:

Post autor: djbolek » wt sty 19, 2010 10:37

Nie możliwe paliwo jest z dobrego państwowego ORLENU nie prywaciarza i na dodatek dodaje uszlachetniacz Xeramic do ropy które pozwala wytrzymać ON do -40. Filtr paliwa nowy. Jak zdejmie rurkę od pompy za zaworkiem i trochę zaciągnę paliwo ustami to powoli po pyrkocze i jakoś zaciągnie. I zaciąga jakoś z filtra z powietrzem. Jak rano go się dziwnym sposobami odpali to do wieczora już odpala bez problemu. Tylko po nocy są problemy.
Ostatnio zmieniony wt sty 19, 2010 11:00 przez djbolek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt sty 19, 2010 11:32

Paliwo gęstnieje, problem w przewodach, zobacz czy np te przy baku nie są spękane na końcach.



Awatar użytkownika
djbolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lut 04, 2006 10:38
Lokalizacja: Korsze
Kontakt:

Post autor: djbolek » wt sty 19, 2010 11:37

Nie nie są pęknięte. Rurki są poprawione i uszczelnione. To co mam benzyny dolać do ropy? Nie s koliduje to z uszlachetniaczem? Czy co mam zrobić? Dodam ze samochód stoi pod tzw chmurką.



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » wt sty 19, 2010 11:39

A dawno był filtr wymieniany? Może już się parafiny nazbierało i trzeba to z puścić u mnie tego syfu było pół słoika trochę wody i coś jak rosół, a to że paliwo z orlenu nie oznacza ze jakieś cudowne jest, kumpel pracował na stacji orl.. to wiem co tam się modzi, przy czym nie mówię że na każdej stacji tak jest


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt sty 19, 2010 11:42

Filtr jest napełniony? Objawy są podobne jak przy pustym filtrze, albo całkiem zapchanym.

Co do paliwa to zmień stację, ja miałem podobne jaja jak V-Powera zalałem, auto udało się odpalić z kabli.



Awatar użytkownika
djbolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lut 04, 2006 10:38
Lokalizacja: Korsze
Kontakt:

Post autor: djbolek » wt sty 19, 2010 11:54

Mi się zdaje jak mało trochę jest paliwa w baku to cofa się powrotna strona do baku i bo mi się wydaje ze zaworek powrotny(zaworek podgrzewacza w filtrze) otwiera się od mrozów a z tego co wiem wtedy rurka powrotna nie jest zanurzona w paliwie bo jest krótsza od tej co zasysa. A filtr był przed zima wymieniony. Jak czasami zaciągnę ustami paliwo to idzie przez filtr nie gęstnieje.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt sty 19, 2010 12:00

W baku jest smok, jak jest pęknięty to pojawiają się problemy z paleniem przy małej ilości paliwa i przymula silnik podczas jazdy

[ Dodano: 19 Sty 2010 11:01 ]
Zaworek możesz podmienić, nie jest drogi.



Awatar użytkownika
djbolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lut 04, 2006 10:38
Lokalizacja: Korsze
Kontakt:

Post autor: djbolek » wt sty 19, 2010 12:13

Zaworek jest sprawny sprawdzałem a smog to skąd tam mógł się pojawić? Bak przed zimą był czyszczony i płukany. Jak odpali i przepompuje to wszystko to nie ma problemu później idzie jak burza nic nie zamula.
Ostatnio zmieniony wt sty 19, 2010 12:15 przez djbolek, łącznie zmieniany 1 raz.



Druidionin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Druidionin » wt sty 19, 2010 12:22

Wywal zaworek i wstaw filtr bez...
Dużo masz tego paliwa? Zimą nie powinno go być w baku mniej jak 10l. Wytrąca się woda z oparów i może przymarzać w przewodach...
Posprawdzaj szczelność przewodów paliwowych idących do silnika i z powrotem...



Awatar użytkownika
djbolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lut 04, 2006 10:38
Lokalizacja: Korsze
Kontakt:

Post autor: djbolek » wt sty 19, 2010 13:03

Przewody paliwowe sa ok. Nowe obejmy wszędzie na powrotnych i zasysających. W baku jest jakieś 15l a po za tym jeżdżę praktycznie na pelnym baku a temat zaworka to nie bardzo bo pompę przelatuje sobie swobodnie przez pompę na powrót wiem bo dmuchałem. Dlatego zastosowałem zawór.

[ Dodano: Wto Sty 19, 2010 13:15 ]
Co możne być bo już czasami mam dosyć go. Pompa traci ciśnienie przy niskich temp? Bo jak zimno mocno np -15 to to się dzieje a jak jest jakieś -6 to jest dobrze.
Ostatnio zmieniony wt sty 19, 2010 13:50 przez djbolek, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 211 gości