świece żarowe

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pączo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw gru 04, 2008 16:38
Lokalizacja: złotów

świece żarowe

Post autor: pączo » pn sty 18, 2010 23:36

witam w sobotę zmieniałem świeczki i co się okazało 3 spalone. autko paliło w miarę dobrze przy - 17 stopniach, czy to świadczy o dobrym stanie silnika?? czy lepiej w ten motor nie inwestować??



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: świece żarowe

Post autor: Haki » pn sty 18, 2010 23:59

pączo pisze:witam w sobotę zmieniałem świeczki i co się okazało 3 spalone. autko paliło w miarę dobrze przy - 17 stopniach, czy to świadczy o dobrym stanie silnika?? czy lepiej w ten motor nie inwestować??
Co masz na myśli pisząc nie inwestować silnik jak każdy inny wymaga wymian i przeglądów podstawowych rzeczy jak filtry , olej i inne płyny.
Skoro wymieniłeś i jest ok ... to się ciesz... a nie szukaj problemów. Widać ,że nic nie grzebane z motorkiem skoro palił przy takich mrozach. Z 2 strony mój znajomy z Norwegii ostatnio chwalił się ,że jego MK3 pali na dotyk przy -35 = dodał po chwili ,że trzyma auto w garażu gdzie jest + 20 :green_fuck:
Chcesz wiedzieć co motor warty - podepnij vag-a - zrób testy na dynamicznym + badanie na kompresję w cylinderkach.
Bo co z tego ,że silnik ok - skoro np suszarka już ledwo zipie itp ....


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

pączo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw gru 04, 2008 16:38
Lokalizacja: złotów

Post autor: pączo » wt sty 19, 2010 00:06

serwis robie w terminie, co 15 tys. km oleju łyka mi ok, 1,5 l między serwisami czyli w normie. a inwestować chodzi mi o to że mam parę delikatnych rzeczy do zrobienia, ma już swój przebieg ponad 230 tys. na trasie nigdy mnie nie zawiódł!!



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt sty 19, 2010 00:16

Zależy jak delikatnych :chytry: zrób co napisałem i będziesz wiedział o silniku więcej.
Ps - te 1.5 litra to trochę sporo ... hmm mi łyka 300-400 ml... choć i chyba Ty mieścisz się w normach.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » wt sty 19, 2010 00:26

Witam jak zapala przy-17 przejrzał bym turbospręzarke moze ona bierze olej



Zablokowany

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości