Poduszki silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
yesterday
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 08:48
Lokalizacja: Opole

Poduszki silnika

Post autor: yesterday » pn sty 18, 2010 21:46

Witam, mam taki problem, auto na zimnym silniku cale sie trzesie w srodku to najbardziej, myślę że to wina poduszek na silniku, takie moje pytania, Ile kosztują, mniej wiecej ile kosztuje ich wymiana(czy duzo roboty przy tym), Ile ich jest, i czy kupując musze mówić czy prawa czy lewa poduszka czy jak to jest proszę o pomoc, Z Góoory gorąco dziękuję :)


[url=http://img121.imageshack.us/i/przechwytywaniexz.jpg/][img]http://img121.imageshack.us/img121/5820/przechwytywaniexz.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn sty 18, 2010 23:47

Sposób sprawdzenia http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=96390

Kupisz w każdym lepszym motoryzacyjnym ... ceny wymiany - zależy u kogo będziesz robił .
Znajdziesz więcej na forum jak poszukasz ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn sty 18, 2010 23:48

Poduszki są 3 (przednia,prawa i lewa pod skrzynią),wymienia się pojedynczo lub wszystkie w zależności które są zużyte.
Tak trzeba mówić o którą Ci chodzi.Z wymiana jest trochę zabawy.
Co do cen,to dużo zależy od producenta poduszek,a wymiana,to od mechanika do którego się zgłosisz-jeden krzyknie mniej,drugi więcej.... :bigok:
Poza tym,to wcale nie musi być wina poduszek...może któryś wtrysk niedomagać,albo obroty zbyt niskie...gdy zaciągniesz przyspieszacz,to też telepie? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » pn sty 18, 2010 23:59

Kolega dobrze gada to nie musi byc wina poduszek i pewnie nie jest, skoro na ciepło drgania sie zmniejszają to radze przyjrzec sie wtryskiwaczom, kompresja tez ma duze znaczenie, na któryms cylindrze moze byc sporo nizsza i telepie.



Awatar użytkownika
yesterday
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 08:48
Lokalizacja: Opole

Post autor: yesterday » wt sty 19, 2010 00:39

znaczy to bylo tak, jakies 3 miechy temu bylem u mechanika robil mi prawieze kapitalke 1700 zł wydałem, i pytałem co tak telepie to powiedział że poduszki, a wtryski mam dobre. Jego słowa. No teraz w zime to z początku obroty mam ponizej 900 to chyba normalne ale jak sie rozgrzeje to 900 równo może czasem troche ponad ale i tak wtedy telepie moze mniej ale telepie. A na 2 tys obrotach telepania są znacznie mniejsze prawie nieodczuwalne
Ostatnio zmieniony wt sty 19, 2010 00:41 przez yesterday, łącznie zmieniany 2 razy.


[url=http://img121.imageshack.us/i/przechwytywaniexz.jpg/][img]http://img121.imageshack.us/img121/5820/przechwytywaniexz.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt sty 19, 2010 08:17

yesterday, 3 miechy temu mogło być dobrze...natomiast teraz mamy zimę i różne cuda-wianki dzieją się przy porannym rozruchu i wiele czynników ma na to wpływ-filtr paliwa,kiepskie paliwo,wtryskiwacze,stan pierścieni (kompresja)itd...
Piszesz,że obroty masz na 900 ustawione,więc są za niskie i to już może robić robotę.
Oczywiście nie można wykluczyć usterki poduszki/ek.
Szarpie lub tłucze przy ruszaniu? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
yesterday
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 08:48
Lokalizacja: Opole

Post autor: yesterday » wt sty 19, 2010 19:20

może nie szarpie ale troche tłucze, 900 obrotów to nie dobrze? a ile powinno być?


[url=http://img121.imageshack.us/i/przechwytywaniexz.jpg/][img]http://img121.imageshack.us/img121/5820/przechwytywaniexz.jpg[/img][/url]

brynol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 949
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: brynol » wt sty 19, 2010 19:29

yesterday,
na vagu 903 mi np pokazuje jak silnik cieply, jak w mroz odpalam to ponad 1k przed kilka sekund jest


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]

Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130

apln
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pt cze 19, 2009 17:05
Lokalizacja: SY/SLU/SG
Kontakt:

Post autor: apln » wt sty 19, 2010 20:40

Ja u siebie gdy włączę cyfrowy obrotomierz to przy wyciągniętym przyspieszaczu mam 1050-1100 a na ciepłym przy wciśniętym 850.


I am traveler of both time and space...

ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » wt sty 19, 2010 21:41

Witam obroty masz ok ma być 850



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr sty 20, 2010 00:35

ZbyszekGolf pisze:Witam obroty masz ok ma być 850
Ale nie w przypadku takich temperatur jakie masz teraz . To normalne ,że obroty na kilka sekund po uruchomieniu są wyższe,,, takie też mają być , wkońcu po to wymyślili ssanie by wspomagało silniczek lepszą mieszanką w zimne dni.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Pan-Banan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt sty 23, 2009 01:24
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: Pan-Banan » śr sty 20, 2010 01:10

Mnie też się wydaje, że mam do wymiany poduszkę. Mianowicie, na zimnym, czy na ciepłym słychać rytmiczne telepanie (stukot), siedząc za kierownicą, spod maski z lewej strony. Czyli jakby poduszka skrzyni?
Dodam, że na ciepłym mam obroty ~860, a silnik przy gaszeniu mocno telepie.
Diagnoza?



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr sty 20, 2010 01:25

Pan-Banan pisze:Mnie też się wydaje, że mam do wymiany poduszkę. Mianowicie, na zimnym, czy na ciepłym słychać rytmiczne telepanie (stukot), siedząc za kierownicą, spod maski z lewej strony. Czyli jakby poduszka skrzyni?
Dodam, że na ciepłym mam obroty ~860, a silnik przy gaszeniu mocno telepie.
Diagnoza?
Tak to poduszka skrzyni odkrec zbiorniczek plynu i sam wymienisz pod miske lewarek unowisz silnik i zmieniasz poduszke wyciekl juz olej


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Naparstek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 21:52
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: Naparstek » śr sty 20, 2010 01:44

Witam, przestrzegam przed wymianą na tanie poduszki silnika w dieslach. Są one zrobione ze zbyt twardego materiału i nie sprawdzają się w tych silnikach. Sam tego doświadczyłem. Po wymianie tak telepało silnikiem że masakra. Drgania były takie na wolnych obrotach że mało buda się nie rozpadła. Lepiej zainwestować w jakieś markowe i mieć spokój



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 183 gości