tulejowac czy szlifowac

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wawrzon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

tulejowac czy szlifowac

Post autor: wawrzon » pn sty 18, 2010 21:29

witam. mam pytanie glównie do mechaników mam audi 2.4D na piatym cylindrze rozsypala sie komora wstepna i narobiła marasu. Mianowicie porysowala 5 cylnder i chcialbym tulejowac tylko 5ty cylinder bo reszta jest ok-czy sa jakies przeciwskazania i ile mogloby to kosztowac? pomozcie



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » pn sty 18, 2010 23:08

Witam lepiej zrobić tulejowanie wszystkich bo jak zrobisz 1 to silnik nie równo będzie chodził



wawrzon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: wawrzon » wt sty 19, 2010 07:15

a bardzo bedzie to odczuwalne czy slyszane jak zrobie jeden? Mimo ze zalozylbym stare tloki z nowymi pierscieniami na wszystkich cylindrach? bo cisnienie sprezania powinno byc równe na wszyskich pozostale 4 sa naprawde w dobej kondycji maja sprezanie okolo 32bar. Zalezy mi na tym by nie wsadzic w silnik tyle kasy.



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » wt sty 19, 2010 21:43

Witam moze być odczuwalne a moze nie zrób jeden daj wszystkie nowe pierścienie uszczelniacze na zaworach sprawdz luz na prowadnicach i powinno być ok



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 178 gości