Post
autor: moment » wt sty 19, 2010 09:17
czyli najprawdopodobiej to co pisalimy, a więc
- jak skacze ci rolka po której chodzi pasek wieloklinowy to napinacz do wymiany, jak wymieniasz napinacz to warto tez rolke no i pasek, jak juz będziesz miał zciagniety pasek, to sprawdz czy to ramie nie ma luzu , jak ma to tuleja przynajmniej jedna ta przy rolce do wymiany , bo ta przy napinaczu żadko sie wykańcza, no i jak juz bedziesz miał wyciagniete te ramie to zobacz czy nie ma zagłębienia tam gdzie tłucze bo jak jest to nawet jak wymienisz te rzeczy a ramienia nie to bedzie hałasowało
-no i rolka alternatora ( ze sprzęgłem)
ja jakis czas temu tez szukałem co mi tak piszczy i hałasuje i wymieniałem te cześci , wymieniłem nawet koło na wale i rolke pomy wody, no ale teraz odpukac mam spokuj, a głównym sprawcą była rolka na altku, pozdrawiam
adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667