Duże spalanie z 6l na 9l

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MaXeL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt sty 19, 2007 21:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Duże spalanie z 6l na 9l

Post autor: MaXeL » ndz sty 17, 2010 17:56

Witam

Od momentu wykrycia "awarii" nastawnika autko zaczęło spalać o 3 litry więcej jak dotychczas z 6l na 9l. Po wymianie sterownika pompy wtryskowej niestety niewiele się zmieniło. Wtryski ok, ciśnienie na cylindrach ok, filtry wymienione. Wartości z VAG odnośnie dawki itp nie znam ale serwis diesel (Pisarzowice) uznał je za prawidłowe. Pozostał mi jedynie do wymiany przepływomierz (ok 500mg).
Tankowałem autko po raz drugi na tej samej stacji do "pełna" - 600km na bak.
Gdzie szukać tak dużego spalania ?

Dzięki za wszelkie podpowiedzi.
Pozdrawiam
MaXeL



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz sty 17, 2010 18:00

MaXeL pisze:Po wymianie sterownika pompy wtryskowej
rozumiem,,że myślisz o nastawniku,a nie sterowniku silnika?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz sty 17, 2010 18:11

MaXeL, te 500 mg przeplywki to na jalowym?

jaka jest wartosc dawki na biegu jalowym po rozgrzaniu silnika


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
MaXeL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt sty 19, 2007 21:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MaXeL » ndz sty 17, 2010 19:13

edzio pisze:
MaXeL pisze:Po wymianie sterownika pompy wtryskowej
rozumiem,,że myślisz o nastawniku,a nie sterowniku silnika?
Tak, wymieniony został nastawnik pompy wtryskowej.

Adamm pisze:MaXeL, te 500 mg przeplywki to na jalowym?

jaka jest wartosc dawki na biegu jalowym po rozgrzaniu silnika
Tego nie wiem Adamm, w kazdym bądź razie 2 osoby poinformowały mnie o niedomagającej przepływce. Podali mi tylko, ze dla mojego silnika 1z wartość przepływomierza winna wynosić 800mg a nie 500.

Pozdrawiam
Dzięki
MaXeL



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz sty 17, 2010 19:18

MaXeL, ponad 800 mierzone na 3 lub 4 biegu z pedalem w podlodze a nie na postoju


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
MaXeL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt sty 19, 2007 21:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MaXeL » pn sty 18, 2010 10:53

Adamm pisze:MaXeL, ponad 800 mierzone na 3 lub 4 biegu z pedalem w podlodze a nie na postoju
I prawdopodobnie tak był sprawdzany.

Czy "niesprawny" przepływomierz może powodować większe zużycie ropy ?



Awatar użytkownika
popo666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn sty 29, 2007 00:50
Lokalizacja: Jeżewo

Post autor: popo666 » pn sty 18, 2010 15:06

Witam!

U mnie po wymianie rozrządu i ustawieniu wtrysku na VAGA spalanie też nieznacznie wzrosło. Przepływka również fiksuje, bo na wolnych pokazuje mi 903/min
MAF (specified)- 235mg/R
MAF (actual)- 445mg/R

jak dodam gazu 3200/min
MAF (specified)- 360mg/R
MAF (actual)- 542mg/R

No chyba, że nie tak się sprawdza przepływkę.
Przedtem 950km na zbiorniku, teraz 800km.
Od czego to może zależeć?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 179 gości