Cały silnik zachlapany w oleju, niebieska chmura z tyłu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Cały silnik zachlapany w oleju, niebieska chmura z tyłu

Post autor: Baryla » sob sty 16, 2010 23:06

Witam. Jadąc około 30km/h przy obrotach ~2000 zatrzęsło mi samochodem przez jakąś sekundę tak jak by silnik był bez poduszek zjawisko to powtórzyło się po jakichś 100m. Po ujechaniu ~500m przycisnąłem mocniej pedał gazu a z rury wydobyło się bardzo dużo niebieskiego dymu. Zatrzymałem się, otworzyłem maskę i zobaczyłem że silnik jest calutki w oleju i bagnet jest wysunięty. Odczekałem paręnaście minut, zmierzyłem stan oleju i było minimum. Obmyłem silnik żeby sprawdzić czy gdzieś leci olej, ale jak na razie jest cały suchutki. Samochód teraz jeździ normalnie, nie stracił nic mocy, nie kopci, ale nie daje mi to spokoju dlaczego tak się stało. Nie dmucha w zbiorniczek płynu chłodniczego, płyn jest ładny czyściutki, olej czarny więc raczej uszczelka pod głowicą odpada. Silnik to JR bez hydro.



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » sob sty 16, 2010 23:15

Witam moze turbospręzarka się powoli kończy

[ Dodano: 16 Sty 2010 22:18 ]
Mogły też pęknąc pierscienie olejowe



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz sty 17, 2010 00:12

Mam nadzieję ,że uzupełniłeś stan oleju do poziomu nominalnego ,,, po tej usterce.

Nie pozostaje nic innego jak primo - podjechać i zrobić badanie ciśnienia na cylinderkach - przynajmniej wykluczymy pewne rzeczy...

Jeśli wyniki będą w normach - to suszarka do regeneracji , ewentualnej wymiany...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz sty 17, 2010 09:27

Baryla, sprawdź jak wygląda odma.Jeżeli jest jakoś dziwnie pozałamywana,to mógł się zrobić korek dlatego silnik odpowietrzał się przez rurkę od bagnetu (wysunęło bagnet),następnie korek w odmie mógł puścić i nazbierany tam olej poleciał w dolot,po czym spalił się w cylindrach.
Nie chcę negować,ale gdyby turbo siadło,to cały silnik raczej nie byłby zarzygany olejem i bagnet nie wysuną by się,poza tym kopciłby cały czas...
Jak na moje oko,usterki trzeba szukać w odpowietrzeniu silnika :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Baryla » ndz sty 17, 2010 15:36

golf normalnie stał w garażu, a teraz postał 2 dni na dworzu, w butelce od odmy było z 100g takie szlamu w którym siedział wąż i obmarzł :D Wąż od odmy ucięty że sięga max do połowy butelki więc teraz będzie ok.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz sty 17, 2010 16:06

Baryla pisze:Wąż od odmy ucięty że sięga max do połowy butelki więc teraz będzie ok.
No i wszystko :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 172 gości