gdzie szukac oznaczen silnika i turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomiTD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: pn cze 25, 2007 23:59
Lokalizacja: zdunska wola

gdzie szukac oznaczen silnika i turbo

Post autor: tomiTD » pn mar 10, 2008 23:34

witam moze nietypowy temat ale nie moge nigdzie na forum znalesc gdzie jest oznaczenie silnika i turbiny bo chciałem to wiedziec. prosze o podpowiedz z góry dzieki:) mk2 1.6 TD


JADE WOLNO I NISKO JAK MOWI PISMO :)

mój golfer http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155285&postdays=0&postorder=asc&start=0

FoKa1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: ndz cze 24, 2007 11:46
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Kontakt:

Post autor: FoKa1988 » pn mar 10, 2008 23:58

tomiTD, oznaczenie silnika to jego dwie pierwsze litery w jego numerze


Piwo to moje paliwo

Awatar użytkownika
tomiTD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: pn cze 25, 2007 23:59
Lokalizacja: zdunska wola

Post autor: tomiTD » wt mar 11, 2008 13:35

oki a wiesz moze gdzie szukac oznaczenia turbo??


JADE WOLNO I NISKO JAK MOWI PISMO :)

mój golfer http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155285&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt mar 11, 2008 13:39

na tabliczce znamionowej na czesci zimnej turbo


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » sob mar 15, 2008 00:50

Dario84 pisze:na tabliczce znamionowej na czesci zimnej turbo
dokładnie to w części sprężającej turbosprężarki (z aluminium ).

Oznaczenie turbo to szukasz garrett lub KKK, a potem model, np. T2, T3, K24, itp.

Numer silnika, jest na bloku silnika, z przodu, tuż pod głowicą, tak jak kolega wyżej napisał, dwie pierwsze litery, w twoim przypadku to mogą być: JR, SB, 1V

Pozdro...



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob mar 15, 2008 01:13

tomiTD, podaj oznaczenie silnika to zawęzymy troche wybór mozliwych turbospręzarek :)



Awatar użytkownika
tomiTD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: pn cze 25, 2007 23:59
Lokalizacja: zdunska wola

Post autor: tomiTD » sob sty 16, 2010 01:03

a wiec mam silnik najsłabszy 1V jaka niejleprze turbo bedzie do niego bo teraz jest k14 i jaka pompa wtryskowa z grzybem moze najlepsza bedzie od 1.9 td??


JADE WOLNO I NISKO JAK MOWI PISMO :)

mój golfer http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155285&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob sty 16, 2010 01:28

Hm kkk k14 nie jest zla bo bierze od dołu nie ma turbo dziury ja teraz zakladam k 14 ustawioną na 0,8 bara :) pompe wtryskową mam od JR + IC od SB po pierwsze to wywal kata uzyskasz fajny dzwiek i +3 konie i auto inaczej od dołu się zbiera


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob sty 16, 2010 08:39

tomiTD pisze:jaka pompa wtryskowa z grzybem moze najlepsza bedzie od 1.9 td??
Podejdzie.Ja miałem od 1,9TD (AAZ) i byłem zadowolony,a w zasadzie to mam w dalszym ciągu,tylko z głowicą 10mm :satan: .
Turbo możesz zastosować K-24,albo Garett T-3.W dole ma trochę laga,ale później jak dmuchnie to nie ma zmiłuj...
K-14 jest fajna,jak jeździ się na seryjnych ustawieniach...bo tak jak u mnie,to K-14 zjadła sprzęgło i tyle z tego miałem... :?
Ostatnio zmieniony sob sty 16, 2010 08:47 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomiTD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: pn cze 25, 2007 23:59
Lokalizacja: zdunska wola

Post autor: tomiTD » sob sty 16, 2010 11:55

Michaś_1977, ,tylko z głowicą 10mm co to oznacza bo nie zabardzo wiem?? po za tym to widze ze jestes w temacie i wiesz o co chodzi mam nadzieje ze pomozesz mi przy modach bo od wiosny startuje a moca mojego 1V i narazie zbieram wiadomosci.
Ostatnio zmieniony sob sty 16, 2010 11:58 przez tomiTD, łącznie zmieniany 1 raz.


JADE WOLNO I NISKO JAK MOWI PISMO :)

mój golfer http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155285&postdays=0&postorder=asc&start=0

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob sty 16, 2010 16:31

tomiTD, jest taki mod że przekłada sie trochę cześci z pompy z TDI do pompy z TD :) m.in głowicę z tłoczek 10mm i jeszcze parę drobiazgów dzięki czemu pompa może podawać więcej paliwka jak tego potrzebujemy :)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob sty 16, 2010 17:19

To_mas pisze:tomiTD, jest taki mod że przekłada sie trochę cześci z pompy z TDI do pompy z TD :) m.in głowicę z tłoczek 10mm i jeszcze parę drobiazgów dzięki czemu pompa może podawać więcej paliwka jak tego potrzebujemy :)
Dokładnie :bigok:
Do tego jeszcze większą suszarkę np.K-24 + większe ciśnienie,InterCooler,metalową uszczelkę pod głowicę i jazda :satan: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 221 gości