czy to wina uszczelniaczy?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Michał88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 00:11
Lokalizacja: PGN

czy to wina uszczelniaczy?

Post autor: Michał88 » pt sty 15, 2010 19:19

Witam jestem posiadaczem golfa III 1.9 tdi rok 95 autko śmiga bez zarzutów gdyby nie to , że żre olej nie martwiłem się ty do momentu wymiany świec żarowy. Gdy odkręciłem świece z pierwszego cylindra okazało się że świeca jest zalana olejem łącznie z gwintem pozostałe świece są suche. Dodam że auto odpala przy obecnej temp. za 2 obrotem silnika.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » pt sty 15, 2010 19:29

Uszczelniacze.. pierścienie...


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » pt sty 15, 2010 20:34

Jeśli dodajesz gazu i kopci na niebiesko - pierścienie.
Jeśli dodajesz gazu, nie kopci na niebiesko a jak puścisz gaz (przy butowaniu), puszcza dymka - uszczelniacze.
Jeśli to i to - wiadomo :)
Może być też turbo niesprawne...
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 20:34 przez Toshiba, łącznie zmieniany 1 raz.



Michał88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 00:11
Lokalizacja: PGN

Post autor: Michał88 » pt sty 15, 2010 21:28

auto dymi z rana na błękitno przez moment później już nie dymi przy butowaniu nie puści nawet dymka
Turbo zdrowe



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » pt sty 15, 2010 21:34

Witam do wymiany uszczelniacze zaworów



Michał88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 00:11
Lokalizacja: PGN

Post autor: Michał88 » pt sty 15, 2010 21:40

ZbyszekGolf pisze:Witam do wymiany uszczelniacze zaworów
idzie to zrobić bez zdejmowania głowicy ?



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » pt sty 15, 2010 21:48

W niektórych samochodach tak a w niektórych nie ale lepiej zdjąc głowice przesliwować gniazda zaworowe i jabym wymienił pierscienie tłokowe jak głowica zdjęta to pozostaje do zdjęcia miska olejowa i wyciagniecie tłoków
Podaje Przykładowe ceny częsci
Pierscienie tłokowe 200
Gumki na zaworach czyli uszczelniacze 30zł
uszczelka pod głowice 100
uszczelka pod pokrywe zaworów 20
Uszczelka miski 110
+olej



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 188 gości