U mnie jak auto jest całkiem zimne to dawka jest mniejszamarcin999 pisze:To dlatego ze jak jest zimny ma wieksze dawki paliwa.
Dziwne zachowanie silnika AHF, drgawki!!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pokaz ty mnie ssanie w dieslu. Ze niby co jak mniejsza bedzie dawka jak jest zimny to zgasnie czy co z nim bediz ejak sobie pracuje taki deiselek.
Ludzie dajcie juz spokoj i nie kompromitujcie sie to nie benzyna zeby stosowac takie myki na zimnym. ZS to nie ZI inne reguly panuja.
Ludzie dajcie juz spokoj i nie kompromitujcie sie to nie benzyna zeby stosowac takie myki na zimnym. ZS to nie ZI inne reguly panuja.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- sebastian1901
- Gadatliwa bestia
- Posty: 695
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Auto: Octavia I 1.8T RS
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
nie widzisz że napisałem "ssanie" we wcześniejszym poście ?
chodziło mi o zwiększona dawkę na zimnym silniku, bo dziwne że jak odpalam auto po nocnym postoju przy -5 to mam 1000obr/min a później już obroty są normalne jak złapie troche temperatury...
zamiast nas poprawiać to powiedz lepiej skąd te drgawki ?
Pozdrawiam
chodziło mi o zwiększona dawkę na zimnym silniku, bo dziwne że jak odpalam auto po nocnym postoju przy -5 to mam 1000obr/min a później już obroty są normalne jak złapie troche temperatury...
zamiast nas poprawiać to powiedz lepiej skąd te drgawki ?
Pozdrawiam
Sebastian
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: śr sty 06, 2010 08:58
- Lokalizacja: Antwerpia
Wlasnie koledzy, zadaje to pytanie od miesiecy : SKAD drgawki ?!?!?! Wielu pisze TTTM, nie przejmowac sie, auto przeciez chodzi . Ale gdzie przyczyna, dlaczego drga; co drga???sebastian1901 pisze:nie widzisz że napisałem "ssanie" we wcześniejszym poście ?
chodziło mi o zwiększona dawkę na zimnym silniku, bo dziwne że jak odpalam auto po nocnym postoju przy -5 to mam 1000obr/min a później już obroty są normalne jak złapie troche temperatury...
zamiast nas poprawiać to powiedz lepiej skąd te drgawki ?
Pozdrawiam
Co WYMIENIC (oczywiscie oprocz calego silnika!) zeby przestalo drgac ????
Ludzie, przeciez to nie 125p ze zle ustawionym zaplonem, tylko autko nowoczesne; prosba do fachowcow - znajdzcie przyczyne, a my przyjedziemy i zaplacimy wam kaske za wasza robote, tylko znajdzcie przczyne! Wielu kolegow z calej stajni VW placze przez te podrygujace BXE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Dodano: 14 Sty 2010 22:44 ]
U mnie to samo - jak zimny i sie rozgrzewa drgawek prawie nie ma ( moze sa, ale slabiutkie), jak tylko ma 90, stane na swiatlach i po sekundzie albo dwoch zaczyna sie od fotela nieregularne potrzesanie tylkiem..... Gdzie PRZYCZYNA ?!?!?!?!?!?!sebastian1901 pisze:Panowie zauważyłem że jak auto nie złapie 90st to drgawek nie ma.
Czy to dlatego, że jest zimno i chodzi na "ssaniu" ?
Ostatnio zmieniony czw sty 14, 2010 23:46 przez Salvatore769, łącznie zmieniany 2 razy.
Ja powiem tak mam te drgawki odkad kupiłem samochód przyznam że mnie czasami wkurzaja, ale zauważyłem że w zimie prawie ich nie ma. Może dlatego ze jezdze duzo po miescie głównie na zimnym silniku. No i ze względu na zime tez mam min pol baku w zbiorniku.
Panowie pasuje coś pomyśleć i zrobić wkoncu te nasze samochody zeby ładnie chodzily bo jak narazie to czasami chodzi jak sieczkarnia. aż wstyd.
Panowie pasuje coś pomyśleć i zrobić wkoncu te nasze samochody zeby ładnie chodzily bo jak narazie to czasami chodzi jak sieczkarnia. aż wstyd.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: śr sty 06, 2010 08:58
- Lokalizacja: Antwerpia
Marcin999, ja tez jestem za tym - ZROBMY cos !!!!!! Poprostu nie godze sie z TenTypTakMa,marcin999 pisze:Ja powiem tak mam te drgawki odkad kupiłem samochód przyznam że mnie czasami wkurzaja, ale zauważyłem że w zimie prawie ich nie ma. Może dlatego ze jezdze duzo po miescie głównie na zimnym silniku. No i ze względu na zime tez mam min pol baku w zbiorniku.
Panowie pasuje coś pomyśleć i zrobić wkoncu te nasze samochody zeby ładnie chodzily bo jak narazie to czasami chodzi jak sieczkarnia. aż wstyd.
powtarzam - to nie fiat 125p ze zle ustawionym zaplonem, a jak juz to sie postawilo flaszke "panu mechanikowi Jankowi" i ustawil i chodzil rowniutko. Tutaj autko nowoczesne za wiele tysiecy eurosow i .... potrzepuje pupa od fotela na jalowym.... no ludzie !!!
ZROBMY cos, zeby mruczal rowno jak Bog przykazal. To w sumie prosba do fachowcow, bo to do nich pojedziemy naprawic autka. I zaplacimy tyle ile trzeba, tylko skonczmy z tym TTTM i znajdzmy PRZYCZYNE !!!!!! Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 00:07 przez Salvatore769, łącznie zmieniany 2 razy.
Jestem z Krakowa i jestem gotów pojechać nawet na drugi koniec Polski, żeby mi ktos tylko te drgawki naprawił bez jakiegoś kombinowania tzn( podnoszenia obrotów czy dawki paliwa) poprostu przyjedżam stwierdza mechanik np. że to pompa wtryskowa, wymienia i jest po sprawie
Jak ktoś znajdzie takiego mechanika dajcie namiary.
Jak ktoś znajdzie takiego mechanika dajcie namiary.
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 14:03 przez -Balzak-, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja się ich pozbyłem.
Na stronie 34 tego tematu, jest mój 3 post od góry w którym jest opisane w jaki sposób.
Jeździłem z tymi drgawkami z rok czasu tak jak innych denerwowało mnie to strasznie, tym bardziej że nikt nie mógł dokładnie określić przyczyny. Teraz już prawie rok bez drgawek - silnik nie zadrgał ani razu.
Może jest inne rozwiązanie tego problemu, ja go rozwiązałem w sposób opisany w moim poście na stronie 34.
Pozdrawiam Jarek.
Na stronie 34 tego tematu, jest mój 3 post od góry w którym jest opisane w jaki sposób.
Jeździłem z tymi drgawkami z rok czasu tak jak innych denerwowało mnie to strasznie, tym bardziej że nikt nie mógł dokładnie określić przyczyny. Teraz już prawie rok bez drgawek - silnik nie zadrgał ani razu.
Może jest inne rozwiązanie tego problemu, ja go rozwiązałem w sposób opisany w moim poście na stronie 34.
Pozdrawiam Jarek.
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 15:05 przez jaro001, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: śr sty 06, 2010 08:58
- Lokalizacja: Antwerpia
Ja jestem z ........Antwerpii (Bel) i tez moge walnac 1000-1500km, zeby pozbyc sie problemu.-Balzak- pisze:Jestem z Krakowa i jestem gotów pojechać nawet na drugi koniec Polski, żeby mi ktos tylko te drgawki naprawił bez jakiegoś kombinowania tzn( podnoszenia obrotów czy dawki paliwa) poprostu przyjedżam stwierdza mechanik np. że to pompa wtryskowa, wymienia i jest po sprawie
Jak ktoś znajdzie takiego mechanika dajcie namiary.
Tutaj boje sie oddac do Skody, wiadomo dlaczego- faktura 3 razy wieksza niz w Polsce,
a poza tym cmoki nie maja "czucia" do aut.
[ Dodano: 15 Sty 2010 14:50 ]
Czesc jaro001, ale czy mowimy o tych samych drgawkach ?????????jaro001 pisze:Ja się ich pozbyłem.
Na stronie 34 tego tematu, jest mój 3 post od góry w którym jest opisane w jaki sposób.
Jeździłem z tymi drgawkami z rok czasu tak jak innych denerwowało mnie to strasznie, tym bardziej że nikt nie mógł dokładnie określić przyczyny. Teraz już prawie rok bez drgawek - silnik nie zadrgał ani razu.
Może jest inne rozwiązanie tego problemu, ja go rozwiązałem w sposób opisany w moim poście na stronie 34.
Pozdrawiam Jarek.
U mnie i setkach innych BXE TYLKO PODRYGUJE NA JALOWYM NA POSTOJU I PRZY PELNEJ TEMP (na zimnym o wiele slabiej, ale tez troszke).
Zero problemow z zapalaniem, przyspieszaniem, szarpaniem przy dojezdzaniu do swiatel itp........
Ciesze sie, ze tobie udalo sie zalatwic sprawe, super. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 15:53 przez Salvatore769, łącznie zmieniany 4 razy.
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
kolega phanteon, dobrz napisal ten temat jest o calkiem innym silniku ahf,asv itp na pompie bo tam te drgawki sa typowe. U mnie zdiagnowzowano nastawnik do przeczyszczenia nastawy wariowaly jak szalone a po wlaczeniu np klimy czyli obciazenia drgawki ustaja. Auto jest po zmianie softu i nic nie dalo a wrecz wzmocnilo drgania jeszcze bardziej. Jeszcze nie czyscilem nastawnika mam inna pompe 11 wiec jak wymienie zobaczymy dwumas na bank odpada wiec albo nastawnik albo cala pompa do dupy zoabczcie nastawy podczas drgan taka moja rada.
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
Witam
W mojej A3 z AHF pozbywałem się drgawek, niestety na krótki okres czasu, przez "rozruszanie" nastawnika dawki w adaptacjach. Po około tygodniu jazdy bez drgań, znów sie zaczynały, za każdym razem ta metoda na krotki czas pomagała. Jestem pewien że w moim przypadku to nastawnik i nadaje się do czyszczenia.
W mojej A3 z AHF pozbywałem się drgawek, niestety na krótki okres czasu, przez "rozruszanie" nastawnika dawki w adaptacjach. Po około tygodniu jazdy bez drgań, znów sie zaczynały, za każdym razem ta metoda na krotki czas pomagała. Jestem pewien że w moim przypadku to nastawnik i nadaje się do czyszczenia.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 522
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
- Lokalizacja: Danków
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości