
swap wału korbowego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
swap wału korbowego
Witam!! Czeka mnie wymiana wału korbowego w moim AAZ. Moje pytanie jest następujące: czy muszę szukać wału z silnika o tym samym oznaczeniu czy tez może on być z innego silniczka np 1Z (takich jest o wiele więcej na allegro i wogóle są tańsze) i na co zwracać uwagę przy kupnie innego (używanego) wału? Przeporaszam jesli powtarzam temat 

tak czy siak trzeba bedize zwalic glowice i sprawdzic poziom wystawania tlokow z bloku po zamontowaniu nowego walu. Wtedy dobierzre sie na tej podstawie grubosc uszczelki pod glowice. Do walu oczewiscie wypadaloby dac nowe panewki ale to pewnie wiesz. Wal musi miec zdrowete powierzchnie na wykorbieniach jak i podporach zebys nie musial robic szlifu.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Bierz wał z TDI 1Z lub AFN, jak tansze to masz juz jeden plus a drugi to miejsze ryzyko obrobienia czopu wału przy kole zębatym, wał aaz miał do tego wieksze skłonności 

Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Było już wielokrotnie, wał z TDI na pompie lub 1.9 SDI + małe koło rozrządu od TDI + nowa śruba i problem się nie pojawi ponownie.
Najbardziej będzie się opłacać pewnie zakup wału z polo 1.9sdi bo zazwyczaj są tańsze.
Najbardziej będzie się opłacać pewnie zakup wału z polo 1.9sdi bo zazwyczaj są tańsze.
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 13:34 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości