[MK2 TDI] tdi a td czym sie rożnią ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » czw sty 14, 2010 20:06

na twoim miejscu zrobilbym tak:

zostawil blok z 1v i ewentualnie wrzucil nowe pierscienie
do tego glowice zainwestuj zeby byla tip-top(jesli chcesz modzic td to jest nieodlaczny element bo lubi padac)
do tego daj metalowa uszczelke od 1,9td zeby miec juz spokoj
kup pompe od silnika SB (moze byc uszkodzona-wtedy poszukaj dobrego pompiarza i niech Ci ja zrobi)
od razu mozesz sie pokusic w pompie o mod LDA oraz gov mod
gdy juz bedziesz wywalal glowice bedziesz mial troche miejsca wiec dobrze by bylo do tego zestawu wrzucic IC(w najgorszym wypadku ORI, a najlepiej cos przed chlodnice)
teraz wtryski jesli seria 1V ci nie leja to raczej nie ma sensu wydawac na to kasy, dopiero jak sie pojawi cos niepokajacego to wymien na te od SB lub od Merca

wrzucaj garret'a T3 z racji tego ze nie ma chlodzenia woda i nei musisz ciagnac dodatkowego obiegu - pamietaj zeby wymienic w niej rury olejowe i rure od dolotu
w k24 bym sie raczej nie pchal
jesli planujesz moce >110koni idzie wydolic to na takim setupie jak napisalem wyzej ale dobrym wyborem bedzie zaiwestowanie w pompe 10mm oraz CO NAJWAZNIEJSZE przerobka twojego sprzegla na 210mm bo w 1V masz 200mm co nie jest dobra opcja(u mnie przy 210mm juz sie slizga na drugim biegu a nie mam mocarza) a przy okazji wymiany sprzegla mozesz tez wstawic skrzynie o oznaczeniu 4T :)
Pozdro



arwam

Post autor: arwam » czw sty 14, 2010 20:11

jarekkoval pisze:teraz wtryski jesli seria 1V
przy pompie 9mm na wysokiej fali lub 10mm trzeba już jednak zmienić wtryskiwacze bo życie pokazuje że jednak takie małe wtryski są nawet w stanie zajechać pompę a nie mówiąc o tym że zwyczajnie zaczynają lać.


jarekkoval, teraz licząc koszta wyszłoby znacznie taniej kupić całego SB



Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » czw sty 14, 2010 20:27

Dzięki chłopaki :) Widzę, że lepiej pytać Was niż jakiegoś dobrego mechanika, która nie ma bladego pojęcia o czym rozmawiamy.
Jeśli chodzi o sprzęgło to od razu wymieniałbym skrzynie na 4T.
Chciałbym SB-ka, ale zamiast K14 lub T2 od razu załadować T3. Chyba, że wyrwę kompletnego JR-a, a z niego też byłbym zadowolony.
arwam, czy na pompie 9mm wyciągnie 110PS czy lepiej załadować 10mm?
Wtryski i tak by poszły od razu na te SB-ekowskie.
FMIC to pierwsza sprawa po włożeniu silnika i modach.

P.S. Czy Trochim sprzedaje modowane pompy, czy trzeba mu swoje odsyłać? Bo tego nie wiem.



arwam

Post autor: arwam » czw sty 14, 2010 20:30

Toshiba, jest jeszcze JR na sprzedaż za jakieś 700zł w niego trzeba by było tylko komplet uszczelnień i pierścionki wrzucić.
przy JR wtryski mogą zostać jeśli są dobre, są wystarczająco wydajne



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » czw sty 14, 2010 20:46

Co do zmiany hydro na płytki, to w końcu jak to jest? Na pewno nie p&p, że tylko wywalić hydro i wstawić te starsze popychacze. Przeciez zawory sa innej długości z tego co wiem.



Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » czw sty 14, 2010 20:53

arwam pisze:jest jeszcze JR na sprzedaż za jakieś 700zł w niego trzeba by było tylko komplet uszczelnień i pierścionki wrzucić.
przy JR wtryski mogą zostać jeśli są dobre, są wystarczająco wydajne
Nie przeszkadzałoby mi to :) No ale... zablokowany niestety jestem. Wszystkie okazje mi mijają. Gdyby ojciec nie jeździł to miałbym tylko turbo na wymianę.
Tylko jak kupi kompletnego swapa, to i tak nie wiadomo czy wszystko jest sprawne.

Dzięki jeszcze raz chłopaki. To mi dużo rozjaśniło. Szkoda, że po punkciku nie mogę dać....



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 255 gości