cieknie z dzwigni przyśpieszania zaplonu 1.6td
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
cieknie z dzwigni przyśpieszania zaplonu 1.6td
wymieniony simering, wymieniona dzwignia na inną i nadal cieknie. gdzie można kupić to łożysko co znajduje sie w środku, może to z jego powodu cieknie?
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Michał_1977
- _
- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
JABcok20, powiem tak-ja to uszczelniałem kilka razy i zawsze był spokój tylko na chwilę...załatwiłem całą dźwignię i dopiero teraz jest git...JABcok20 pisze:wymieniony simering, wymieniona dzwignia na inną i nadal cieknie. gdzie można kupić to łożysko co znajduje sie w środku, może to z jego powodu cieknie?
Łożysko niedostępne z tego co wiem...może przez serwis,a i to nie wiem czy od ręki...
Tak,to właśnie przez to łożysko cieknie,bo wałek ma w nim zbyt duży luz i o-ring momentalnie wysiada.
Jak wymieniłem całą dźwignię (i o-ringi),to jeżdżę już chyba 2gi miesiąc i jest spokój

mam dźwignie od 1.5 diesla. tam nie ma łożyska i jest oring, raczej to założe i zmienie reszte na nowszą z regulacją obrotów.
trzeba to jakoś konkretnie ustawić? bo tam sa frezy...
trzeba to jakoś konkretnie ustawić? bo tam sa frezy...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Michał_1977
- _
- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Ważne jest odsadzenie tych krzywek,które wciskają cały mechanizm przyspieszacza.JABcok20 pisze:mam dźwignie od 1.5 diesla. tam nie ma łożyska i jest oring, raczej to założe i zmienie reszte na nowszą z regulacją obrotów.
trzeba to jakoś konkretnie ustawić? bo tam sa frezy...
Ja też chciałem zastosować taką dźwignię bez łożyska,ale inne było to odsadzenie...niestety,ten myk nie przejdzie...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości