Nagła utrata mocy na zimnym silniku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

maaciekk1977
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 22:12
Lokalizacja: Lublin

Nagła utrata mocy na zimnym silniku

Post autor: maaciekk1977 » wt sty 12, 2010 19:53

Panowie mam małe pytanko. Od 2 miesięcy jestem posiadaczem Bory 100 konnej TDI. Wcześniej miałem golfa III. Do wczoraj wszystko było ok, ale... i tu zaczyna się problem, który opiszę. Odpaliłem auto po nocy normalnie ruszyłem i jadę, wszystko chodzi ok i nagle jak osiągam 110km/h coś jakby pyknęło i nastąpił spadek mocy, mogłem jechać ledwo na 4. W golfie miałem parę razy to samo, odkryłem że wystarczy stanąć, zgasić silnik i raz jeszcze zapalić i normalnie rwie do przodu. Tu też to pomogło.
Dziś po robocie na zimnym powtórka z rozrywki, znów postój wył i wł silnika i znów pomogło , auto ciągnie jak trzeba

Panowie, co to może być za cudo???
Z góry dzieki za odpowiedzi


MJ

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » wt sty 12, 2010 19:58

notlauf


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » wt sty 12, 2010 20:09

Witam potwierdzam notlauf przeładowanie turbiny i przy 110 następuje brak mocy spróbuj zrobić tak jedziesz 110km i wyłącz i włacz zapłon w czasie jazdy jezeli brak mocy ustapi to jest notlauf



maaciekk1977
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 22:12
Lokalizacja: Lublin

Post autor: maaciekk1977 » wt sty 12, 2010 20:16

[A czym jest spowodowany ten notlauf?


MJ

ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » wt sty 12, 2010 20:18

najczęsciej zabrudzoną zmienną geometrią łopatek w turbinie spowodowaną zbyt wolną jazdą i wtedy łopatki nie uchylają sie w pełnym zakresie obrotów albo uszkodzonym zaworem n75



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » wt sty 12, 2010 20:19

maaciekk1977 pisze:[A czym jest spowodowany ten notlauf?
Kolego wpisz to magiczne słowo w wyszukiwarkę na dole ... ukaże Ci się multum tematów z dokładnym opisem tego co to za zjawisko i jakie są jego przyczyny więcej nawet jest wytłumaczone jak rozwiązać ten problem
http://www.google.pl/custom?hl=pl&inlan ... uf&spell=1


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

maaciekk1977
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 22:12
Lokalizacja: Lublin

Post autor: maaciekk1977 » wt sty 12, 2010 20:19

Ok dzięki, jutro pojade na kompa


MJ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości