Olej na bloku silnika od strony kabiny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kompan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt cze 17, 2008 00:18
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: kompan » pn sty 11, 2010 23:29

tobi1111 pisze:skąd u ciebie ciekło ? u mnie chyba z EGR ale nie jestem pewien jak dużo ci ubywało oleju ?
Ja też mam AXR'a i mi ciekło z EGR. Wymieniłem EGR i teraz susza :)


Do sprzedania parę części do MK4 (Boczki bagażnika (hatchback), popielniczka tył, przycisk otwierania klapki paliwa, filtr paliwa 1.9TDI MANN, gumy stabilizatora FEBI, blenda nad radio, korek wlewu paliwa.

ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » pn sty 11, 2010 23:58

Witam moze cieknąc z egr mi tez cieknie ale nie tak ze cały silnik jest zalany proponuje sprawdzic stan uszczelki pod pokrywą zaworów i sprawdzić bo moze cieknąc spod korka wlewu oleju



kompan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt cze 17, 2008 00:18
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: kompan » wt sty 12, 2010 00:14

ZbyszekGolf pisze:Witam moze cieknąc z egr mi tez cieknie ale nie tak ze cały silnik jest zalany proponuje sprawdzic stan uszczelki pod pokrywą zaworów i sprawdzić bo moze cieknąc spod korka wlewu oleju
W sumie od EGR może być zapocony, jeśli jest tego dużo to rzeczywiście trzeba szukać przyczyny. Chyba, że z tego EGR'a sobie tak cieknie już ze 2 lata. To mogło się za ten czas "odłożyć" trochę oliwy.


Do sprzedania parę części do MK4 (Boczki bagażnika (hatchback), popielniczka tył, przycisk otwierania klapki paliwa, filtr paliwa 1.9TDI MANN, gumy stabilizatora FEBI, blenda nad radio, korek wlewu paliwa.

tobi1111
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: czw kwie 09, 2009 15:15
Lokalizacja: sanok

Post autor: tobi1111 » wt sty 12, 2010 01:22

tak z pól litra oleju jest rozlane , 20tys km temu zmieniali mi rozrząd zdjęli rurę wchodząca do EGR jak zmieniałem olej zauważyłem wyciek myślałem żę jak zalewali olej to trochę się im rozlało ,pamiętam tez ze mówili że rura słabo siedzi w EGR założyli opaskę uciskowa ale dzisiaj jak pociągnąłem mocniej to wylazła stąd moje pytanie czy duże jest tam ciśnienie bo może to ono wywala olej na silnik ?



kompan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt cze 17, 2008 00:18
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: kompan » wt sty 12, 2010 13:58

tobi1111 pisze:tak z pól litra oleju jest rozlane , 20tys km temu zmieniali mi rozrząd zdjęli rurę wchodząca do EGR jak zmieniałem olej zauważyłem wyciek myślałem żę jak zalewali olej to trochę się im rozlało ,pamiętam tez ze mówili że rura słabo siedzi w EGR założyli opaskę uciskowa ale dzisiaj jak pociągnąłem mocniej to wylazła stąd moje pytanie czy duże jest tam ciśnienie bo może to ono wywala olej na silnik ?

Tak, tam jest dość duże ciśnienia. Chwilami nieco więcej niż 2bar. Jak słabo siedziała, to dziwne, że Ci nie wypadała podczas przyśpieszania. Jeśli słabo siedzi i jest tam nieszczelność to może tam cieknąć olej i chlapać na dół. Jeśli tak jest to powinieneś słyszeć też świst i auto może lekko dymić i może być słabsze.


Do sprzedania parę części do MK4 (Boczki bagażnika (hatchback), popielniczka tył, przycisk otwierania klapki paliwa, filtr paliwa 1.9TDI MANN, gumy stabilizatora FEBI, blenda nad radio, korek wlewu paliwa.

tobi1111
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: czw kwie 09, 2009 15:15
Lokalizacja: sanok

Post autor: tobi1111 » wt sty 12, 2010 15:21

turbina lekko gwizda ,auto nie dymi odpala dobrze nie zauważyłem żeby było słabsze próbowałem to jakoś uszcelnic ale nie jest to proste rura ma wchodzi w egr jest tam zabezpieczenie ale bardzo słabo trzyma dokładnie taki jak ten http://www.allegro.pl/item855904815_zaw ... 9_tdi.html muszę pomyśleć jak to szczelnie i mocno zamocować może jaimś silikonem ?

na rurze jest tylko metalowy pierścień który w chodzi do zaworu egr dość luźno i zastanawiam się czy tam jeszcze nie powinno być jakiejś uszczelki ?
Ostatnio zmieniony wt sty 12, 2010 21:07 przez tobi1111, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 180 gości