Coś dziwnie pyka pod maską pomocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Rodrigo1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt gru 01, 2009 16:40
Lokalizacja: Łowicz

Coś dziwnie pyka pod maską pomocy

Post autor: Rodrigo1988 » ndz sty 10, 2010 15:46

Coś klika dziwnie pod maską. Dokładnie w tym miejscu co na zdjęciu. Co to jest ? Za co to odpowiada? Używałem opcji szukaj ale nie znalazłem. Pomocyyyyy







Obrazek.


Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców...

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » ndz sty 10, 2010 15:56

witam,ma tak cykac, tam masz zawor regulacji cisnienia doladowania, dla pewnosci tak to wygląda ?

http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... c=0&moto=0
Ostatnio zmieniony ndz sty 10, 2010 15:58 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

michszym11970
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Post autor: michszym11970 » ndz sty 10, 2010 16:53

Rodrigo1988 pisze:Co to jest ? Za co to odpowiada?
to jest zaworek N75, który steruje zaworem upustowym turbiny (westgate)

tutaj masz co to jest westgate:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=148018


jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl

Rodrigo1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt gru 01, 2009 16:40
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Rodrigo1988 » ndz sty 10, 2010 17:16

tylko chodzi o to że to tak nie cykało ... ;/ a teraz jak dam wiecej gazu na luzie tak około 2.5 tys obrotów to kontrolki zaczynają inaczej świecić. golfik jest coś chory i muszę go wyleczyć :)


Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców...

michszym11970
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Post autor: michszym11970 » ndz sty 10, 2010 19:59

Rodrigo1988 pisze:tylko chodzi o to że to tak nie cykało
cykanie tego zaworka wcale nie świadczy o tym, że jest uszkodzony, to jest normalne zjawisko, raz będzie cykał, raz nie
Rodrigo1988 pisze:a teraz jak dam wiecej gazu na luzie tak około 2.5 tys obrotów to kontrolki zaczynają inaczej świecić. golfik jest coś chory i muszę go wyleczyć :)
co się konkretnie dzieje? jakie kontrolki świecą? sprecyzuj w czym jest problem


jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » ndz sty 10, 2010 21:39

Rodrigo1988, ma cykac jak nie cyka to nie pracuje


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Rodrigo1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt gru 01, 2009 16:40
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Rodrigo1988 » wt sty 12, 2010 16:23

No ok troche dziwi mnie to że jesli wcześniej nie cykało a teraz cyka to nadal jest dobrze. A dlaczego jak dam mu gazu tak do 2.5 tysięcy obrotów to kontrolki w liczniku , światła, oświetlenie pokrętełek i przełączników zaczyna nagle mocniej świecieć a jak ujmę gazu to świeci słabiej ? no chyba że też tak musi ... ;/ ale tak nigdy nie było... czy ten przekaźnik może mieć coś z tym wspólnego ?


Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców...

Awatar użytkownika
Mako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1030
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 16:41
Kontakt:

Post autor: Mako » wt sty 12, 2010 16:26

u mnie też cyka od przekręcenia kluczyka do zgaszenia i to jest normalne zjawisko :)
Pozdrówki



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » wt sty 12, 2010 16:27

moze wczesniej nie zwróciles na to uwagi, a co kontrolek to sprawdz ładowanie jakie masz na luzie i przy 2500obr/min


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

michszym11970
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Post autor: michszym11970 » wt sty 12, 2010 20:28

Rodrigo1988 pisze:czy ten przekaźnik może mieć coś z tym wspólnego ?
jak wcześniej pisałem, to jest zaworek sterujący turbiną i napewno nie ma nic wspólnego z kontrolkami
Rodrigo1988 pisze:A dlaczego jak dam mu gazu tak do 2.5 tysięcy obrotów to kontrolki w liczniku , światła, oświetlenie pokrętełek i przełączników zaczyna nagle mocniej świecieć a jak ujmę gazu to świeci słabiej ?
tak, jak napisał kolega damian81Z, ewidentnie masz problem z ładowaniem, możliwe, że szczotki w alternatorze się kończą lub regulator napięcia siada, zmierz sobie napięcie ładowania zwykłym miernikiem, albo jeśli masz możliwość, to podłącz pod VAG-a, tak też można sprawdzić, przy okazji skasujesz błąd 1117(Sygnał obciążenia z zacisku alternatora DF, Sygnał ładowania generatora terminala DF), podejrzewam, że taki się pojawił


jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl

ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » wt sty 12, 2010 20:33

Witam sprawdz szczotki regulator napięcia a zawór ma tak cykać



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 164 gości