Jak rozpoznać typ silnika 1.6D czy 1.6 TD.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
kubUS777, z silników 1.6 TD masz takie do wyboru.
1V, JR, MF RA,SB
to są najczęściej spotykane silniki jest jeszcze kilka typów ale to starszych na płytkach i najczęściej montowanych w starych audi i transporterach T3.
a turbiny były cztery: z Garrettów T2 i T3, z KKK K14 i K24
[ Dodano: 05 Sty 2010 12:24 ]
kubUS777, daj foto silnika to Ci powiemy co to za silnik jest najprawdopodobniej jeśli turbo nie było zmieniane.
1V, JR, MF RA,SB
to są najczęściej spotykane silniki jest jeszcze kilka typów ale to starszych na płytkach i najczęściej montowanych w starych audi i transporterach T3.
a turbiny były cztery: z Garrettów T2 i T3, z KKK K14 i K24
[ Dodano: 05 Sty 2010 12:24 ]
kubUS777, daj foto silnika to Ci powiemy co to za silnik jest najprawdopodobniej jeśli turbo nie było zmieniane.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
wims, pomierz najpierw zużycie gładzi cylindrowej i powiedz czy progi są duże czy nie , jeśli nie to zakładaj tylko pierścienie i jeśli już maszprodi to lepiej zatulejować silnik niż robić szlif bo naprawcze tłoki nie są już tak dobre jak oryginał.
głowicy nie polecam planować chyba że to jest zwykły wolnossący diesel i takim już nma pozostać i nie planujesz go uturbiać.
co do trzeciego punktu to daj foto głowicy bo możesz mieć hydro-popychacze i wtedy ulzy się same kasują.
głowicy nie polecam planować chyba że to jest zwykły wolnossący diesel i takim już nma pozostać i nie planujesz go uturbiać.
co do trzeciego punktu to daj foto głowicy bo możesz mieć hydro-popychacze i wtedy ulzy się same kasują.
Ma taki grzybek. Nr na nim 1 465 536 426.Michaś_1977 pisze:Zapewne 1V,ale 44kw,a nie 40...pompa wtryskowa jak wygląda?Ma taki grzybek u góry?Jak nie,to na bank 1V...czyli najsłabsza jednostka z TD...
Nr na pompie wtryskowej VE R 149, i drugi 046494138.
Przewody do turbo mam, kolanko średnica 45x50 i dłuższy(prosty) chyba do filtra powietrza fi 50 mm. To kolanko wg. zdjęć z forum, to chyba między turbiną a kolektorem ssącym siedzi tak jak w 1V z K14
Póżniej zapodam foty, bo taka zgaduj zgadula.
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 18:03 przez wims, łącznie zmieniany 2 razy.
kubUS777, silnik to zwykły JP lub jego odpowiednik z przed 87' a więc na płytki twarda bestia nawet podatna na uturbianie. mam takiego samego uturbionego w Audi bo SB było wyjęte do gruntownego przeglądu przy kupnie a nie było czasu żeby go włożyć a teraz się okazuje że nie wiadomo co tam wreszcie siądzie.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 522
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
- Lokalizacja: Danków
- Kontakt:
arwam, wielkie dzięki, ale dlaczego jest problem z niektórymi częściami, że musze jakieś zamienniki niestandardowe zakładać i możesz mi powiedzieć co to za część z tym przezroczystym wężykiem? no i ostatnia sparwa, jest włozana 5-cio biegowa skrzynia z długim przełożeniem 5-tego biegu i nie moge dobrać do niej czunika wstecznego, może mi ty pomożesz skrzynia to FJ montowana w mk1 i corrado
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
kubUS777, ETKA nie przewiduje czujnika cofania dla tej skrzyni.Co prawda jest tam jakaś kostka,ale o owym czujniku nie ma wzmianki.kubUS777 pisze:jest włozana 5-cio biegowa skrzynia z długim przełożeniem 5-tego biegu i nie moge dobrać do niej czunika wstecznego, może mi ty pomożesz skrzynia to FJ montowana w mk1 i corrado
arwam,bez urazy,ale już kilka razy próbowałem Ci udowodnić (oraz kilka innych osób),że przejście z płytek na hydro,było końcem 85r.arwam pisze:silnik to zwykły JP lub jego odpowiednik z przed 87' a więc na płytki
Nie żebym się czepiał,ale wprowadzasz innych w błąd...
Po kliknięciu na 8,rozwinęła się lista dostępnych dla tej głowicy podkładek.
Po kliknięciu na 8,pojawiła się taka oto informacja.
W obydwu przypadkach masz zaznaczoną datę produkcji
Co jak co,ale ETKA to już chyba nie kłamie ...
ale silniki były jeszcze montowane do 87' autach wiem bo sam mam auto z pierwszej połowy 87' zielony a biały to już druga połowa i jest już hydroMichaś_1977 pisze:arwam,bez urazy,ale już kilka razy próbowałem Ci udowodnić (oraz kilka innych osób),że przejście z płytek na hydro,było końcem 85r.
Nie żebym się czepiał,ale wprowadzasz innych w błąd...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 101 gości