[MK3] "sportowy" wydech do TDI - jest sens???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

siwkins
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:10
Lokalizacja: stąd

[MK3] "sportowy" wydech do TDI - jest sens???

Post autor: siwkins » pt mar 10, 2006 01:27

Jak w temacie zamierzam wymienic tłumnik zastanawiam sie nad zajefajna koncuwka ultera tylko niewiem jaki będzie efekt w dieselku
Ostatnio zmieniony pn gru 04, 2006 16:55 przez siwkins, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt mar 10, 2006 09:34

żaden, tak jak i w benzynie, chyba że chodzi Ci o dźwiek, ale VRa i tak z tego nie zrobisz


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt mar 10, 2006 09:37

nie można powiedzieć że bedzie żaden, na pewno zrobi sie jeszcze głośniej :) ja właśnie mam plan ale w drugą strone, gdybyś chciał sprzedać w rozsądnych pieniądzach twój tłumik to możemy podyskutować


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Shane84
Golf 2 D60
Golf 2 D60
Posty: 404
Rejestracja: czw sty 20, 2005 19:12
Lokalizacja: E-g

Post autor: Shane84 » pt mar 10, 2006 11:32

Witam.efekt bedzie na pawno.ale wiadomo ze nie porownywalny z benzyna,ale i tak mozna osiagnac np.ladny i w miare gleboki bas!! kupilismy z kolesiem dwa indentyczne tlumiczki ,tylko ze on na beznyne a ja diesla,u niego tak chodzi glosnio ze jak zacznie go lekko wciskac to z tylu nie da sie wysiedziec,nawet juz na wolnych obrotach jest spory pomruk, z kolei u mnie (1.6 D Mk II), jak stoi na luzie to tylko jest delikatny dzwiek,podczas jazdy po miescie tez wyciagam z niego ladny dzwiek,spotkalem sie z takim czyms ze ludzie mysleli ze to benzyna haha (jadac za mna). A jezeli chodzi o jazdee poza miastem,to praktycznie jak go wkrece juz na piatke i tak sobie jade kolo 100km/h to nawet go nie slychac,tak ze nie jest uciazliwy na dluzsze trasy(przeciwnie do benzyny).A czy go zaisntalujesz to juz tylko Twoj wybor? ja osobiscie jestem zadowolony i bym polecal.U siebie mam wstawiony taki http://allegro.pl/item89377881_super_mu ... _bas_.html
pozdro :bajer:



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » pt mar 10, 2006 12:17

efekty moze dac tłumnik dedykowany do własnie twojego modelu i silnika to moze dac jakas poprawa osiągów bo jest specjalnie wyliczany pod twój silnik ale zwykły uniwersalny nic nie da poza dzwiekiem. a dedykowany kosztuje koszmarną kase ponad 1000zł w przypadku renomowanych marek wiem cos o tym:)


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

siwkins
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:10
Lokalizacja: stąd

Post autor: siwkins » pt mar 10, 2006 16:54

wielkie dzieki za odp za miesiąc planuje montaz głownie chodzi mi o dzwięk (bass)znalazlem podobny do tego mojego prawie taki sam tyle ze ulter http://allegro.pl/item89385345_super_tl ... 05_06.html :bigok: :bigok:



Awatar użytkownika
marcin-kielce
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: śr gru 14, 2005 12:56
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: marcin-kielce » ndz mar 19, 2006 16:04

Co do efektu słuchowego to NIC sie nie zmieni. Ja mam założony w moim mk3 tdi ostatni tłumik Supersprinta i wycięty katalizator i dzwięk nic sie nie zmienił. Zmieniła sie natomiast charakterystyka w zakresie niskich (do 2000) obrotów i wysokich (od 3500) obrotów. Pierwsze jest spowodowane pozbyciem sie katalizatora, drugie montarzem wydechu. Tak mi sie przynajmniej wydaje...



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » ndz mar 19, 2006 16:14

siwkins, to jakaś dziwna sprawa u ciebie bo ja mam sebringa tylko ze dedykowany nie jakis uniwersalny i dzwiek jest bardzo przyjemny i soczysty łatwo go pomylić z benzynką zwłaszcza przywiększych pretkościach gorąco polecam bo warto


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz mar 19, 2006 16:24

szerszeniak, w tdi jest inaczej, w 1.6 dziwiek sie bardzo zmienia, w tdi jest chyba wieksze turbo i duzo bardziej tlumi dzwiek


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » ndz mar 19, 2006 19:30

no moze i tak ale widziałem mkIII TDi dwie rurki w dół z nabitym na obu Abt wieksze niz normalnie i wydaje mi sie ze dźwiek był milszy dla ucha niż z serji ale fakt cichszy był niz u mnie


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz mar 19, 2006 21:59

nie musi byc supersport, sebring, remus czy nabite abt, starczy gieta rura 2,5" od poczatku do konca (ewentualnie rezonatory) i bedzie wydech odetkany i dobry dzwiek


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » ndz mar 19, 2006 22:44

Zaprzal a jak myslisz w TD jakiej srednicy rury beda najbardziej odpowiednie czy 2.5 cala nie bedzie za duze?



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » pn mar 20, 2006 00:24

tak sie składa ze kumpel miał 1,6 Td z własnie takim przelotem jak dawał po gazie to dzwiek ciekawy ale zupełnie nie jak benzynka a u mnie jest przyjemny basik wiec nie przekona mnie nikt kto powie ze zwykła rurka da to samo co dedykowany tłumnik, tkos to wszystko liczył bral po uwage parametry silnika i na koniec wzioł za to ciezką kase wiec chyba jakiś efekt musi to dawać. Nie pisze tak zeby sobie poprawic humor ze niby 1200zł wywaliłem na tłumnik bo to akurat nie ja za niego płaciłem tylko poprzedni właściciel -dla mnie fanatyk :helm:


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn mar 20, 2006 01:17

Rapix, czytalem, ze 2,5" bedzie odpowiednia, sam mam jednak 2,20" i jestem bardzo zadowolony. To jest rura 2,20" z dwoma tlumikami przelotowymi - rezonatorami - nie zamula auta i dzwiek jest ladny - nie ryczy jak silnik odrzutowy ale ma ladna barwe. Co do wydechu w silniku turbo to nie ma co liczyc, tylko musi stawiac jak najmniejszy opor i tyle... Ale nie zawsze to za co sie placi gruba kase jest lepsze. ps. to tylko moje zdanie


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości