Szarpanie przy zmianie biegów!!!!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

aldo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob sty 09, 2010 17:22
Lokalizacja: Szczecin

Szarpanie przy zmianie biegów!!!!!!

Post autor: aldo » sob sty 09, 2010 17:39

Witam! Mój problem dotyczy szarpania przy zmianie biegów przy puszczaniu sprzęgła. Czy ktoś ma jakiś pomysł czym to może być spowodowane. Proszę o pomoc!


Aldo

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob sty 09, 2010 17:54

aldo, a jak masz przy ruszaniu ? tez szarpie ? , sprzeglo moze padać, samoregulator linki sprzegła


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

aldo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob sty 09, 2010 17:22
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: aldo » sob sty 09, 2010 18:04

Tak...przy ruszaniu też szarpie. Czy wystarczy w takim razie tylko wyregulowanie linki czy może cały docisk do wymiany?


Aldo

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob sty 09, 2010 18:18

jak przy ruszaniu szarpie,to prawdopodobnie tlumik drgan (spreżynki) na tarczy sprzegłowej sie rozleciał, tej linki nie da sie regulowac mozna ja wymienic na zwykła bez samoregualtora, trzeba sciagnac skrzynie i zobaczyć jak wyglada tarcza sprzeglowa
Ostatnio zmieniony sob sty 09, 2010 18:21 przez damian81Z, łącznie zmieniany 3 razy.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

aldo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob sty 09, 2010 17:22
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: aldo » sob sty 09, 2010 18:32

Wielkie dzięki za pomoc! Jeszcze jedno pytanie... czy jak zrobię jeszcze parę kilometrów to coś się wielkiego stanie? czy lepiej już samochodu nie tykać i odstawić od razu na warsztat.


Aldo

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob sty 09, 2010 18:37

jezeli sprezynka sie rozpadla i wpadnie Ci w doscisk to moze zablokować sprzegło, no i jak masz plomby w zebach to moga Ci wypaść od tej trzesawki :grin: ,a tak serio to lepiej juz z tym nie jezdzić
Ostatnio zmieniony sob sty 09, 2010 18:38 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

aldo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob sty 09, 2010 17:22
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: aldo » sob sty 09, 2010 18:51

:-k no to w takim razie nie bede ryzykować utraty plomb.....wszak plomba to ważna rzecz w życiu człowieka :)


Aldo

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob sty 09, 2010 18:52

jezeli da sie jechac to jedz,tylko kiedy staniesz to Ci nie powiem :grin:


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości