przerywanie na zimnym silniku.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lolekzetor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw lis 26, 2009 21:05
Lokalizacja: stare pole

przerywanie na zimnym silniku.

Post autor: lolekzetor » śr sty 06, 2010 18:12

witam czemu golf na zimno przerywa ? no i jest mułowaty dosc. historia jest taka: kupiłem od brata JP-ka dałem pompe do remontu i nowe wtryski . no i nawet nie kopci ale mół niesamowity był (kompresja 27-29) no pomyslałem ze kiepski silnik to kupiłem 1v (kompresja 26-27) i wstawiłem do niego pompe i wtryski co miałem JP. no i dalej na zimno przerywa i jest troche silniejszy(ale z racji turbo) i poszarpie czasem przy 2,5tys obr. co radzicie ? oprucz zmiany pompiarza bo to wiem.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr sty 06, 2010 18:16

lolekzetor, ustawiałeś kąt wtrysku?Wtryski sprawdzone?



lolekzetor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw lis 26, 2009 21:05
Lokalizacja: stare pole

Post autor: lolekzetor » śr sty 06, 2010 23:25

bongo pisze:ustawiałeś kąt wtrysku?Wtryski sprawdzone?
wtryski są nowe i sprawdzone. kąt nieustawiałem ale czy to az taką różnice by dało?

a to jest dobra w miare kompresja? bo na forum sie gosciu chwalił ze ma po 34



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr sty 06, 2010 23:37

Jak kąt nie ustawiony,to masz odpowiedź :bigok:
Komprecha nie jest taka zła :bajer:
Przyspiesz kąt (pompa do silnika) i będzie lepiej...
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 23:39 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Przerywanie

Post autor: ZbyszekGolf » śr sty 06, 2010 23:47

Witam tak jak koledzy piszą trzeba sprawdzić kąt



lolekzetor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw lis 26, 2009 21:05
Lokalizacja: stare pole

Post autor: lolekzetor » śr sty 06, 2010 23:51

Michaś_1977 pisze:Jak kąt nie ustawiony,to masz odpowiedź
niechce mi sie wierzyc ale jutro pomacham pompą zobaczymy :bajer:

widze ze robiłes z 1v SB-ka turbinke masz oryginalną? od sb ? czy juz zaszalałes z k24 ,t3?



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Przerywanie

Post autor: ZbyszekGolf » śr sty 06, 2010 23:54

Żle ustawiony kąt moze utrudnić rozruch silnik głosniej będzie chodził dymił na biało itd spróbuj ją przestawić blizej silnika

[ Dodano: 06 Sty 2010 22:55 ]
Sprawdz jeszcze swiece żarowe czy są spalone i czy dochodzi do nich prąd



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw sty 07, 2010 00:10

lolekzetor pisze:od sb ? czy juz zaszalałes z k24 ,t3?
Wszystko jest w temacie :bigok: ...nawet szukać nie trzeba długo...
lolekzetor pisze:niechce mi sie wierzyc ale jutro pomacham pompą zobaczymy :bajer:
To nie wierz...
Przyspieszony-głośno klepie,opóźniony-chodzi ciszej,ale przerywa i dymi...
Pozdr. :pub:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

lolekzetor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw lis 26, 2009 21:05
Lokalizacja: stare pole

Post autor: lolekzetor » czw sty 07, 2010 00:13

ZbyszekGolf pisze:Sprawdz jeszcze swiece żarowe czy są spalone i czy dochodzi do nich prąd
swiece są git

[ Dodano: 06 Sty 2010 23:17 ]
Przyspieszony-głośno klepie,opóźniony-chodzi ciszej,ale przerywa i dymi..
masz racje juz troche latek siedze w dieslach tyle ze co w polu latają :grin: a na nich duzej róznicy kąt nie robi :helm: ale golf to nie traktor :bigok:



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Przerywanie

Post autor: ZbyszekGolf » czw sty 07, 2010 00:19

A prąd dochodzi do nich swiece mogą być ok ale prąd moze nie dochodzić do nich najlepiej zrobić tak odkręcić listwe od swiec i sprawdzić próbówką czy prąd dochodzi



lolekzetor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw lis 26, 2009 21:05
Lokalizacja: stare pole

Post autor: lolekzetor » czw sty 07, 2010 00:24

ZbyszekGolf pisze:A prąd dochodzi do nich swiece mogą być ok ale prąd moze nie dochodzić do nich najlepiej zrobić tak odkręcić listwe od swiec i sprawdzić próbówką czy prąd dochodzi
spoko sprawdzone na wykręconych wtryskach lepszego sposobu niema :bajer: widac jak na dłoni



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw sty 07, 2010 00:30

lolekzetor, wtryski od JP musisz zastąpić wtryskami od TD.Jak masz pompę ori 1V i nie zamierzasz zmieniać,to możesz założyć DNO SD 297,ale jak planujesz mody,to szukaj końcówek dedykowanych do SB-ka DNO SD 274 :bigok:

[ Dodano: 06 Sty 2010 23:31 ]
Wtryski w JP mają mniejsze ciśnienie otwarcia


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

lolekzetor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw lis 26, 2009 21:05
Lokalizacja: stare pole

Post autor: lolekzetor » czw sty 07, 2010 00:37

Michaś_1977 pisze:wtryski od JP musisz zastąpić wtryskami od TD
pompe i wtryski są od jp. to w 1v masz inne koncówy :shock:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw sty 07, 2010 00:54

lolekzetor pisze:to w 1v masz inne koncówy
Tak,1V ma inne końcówki niż pozostałe TD,ale ja nie mam...mam od mercedesa :satan:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 249 gości