Błąd 519 w AFN

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt sty 02, 2009 21:54

jarkob, jeszcze 008


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

jarkob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt paź 31, 2008 21:32
Lokalizacja: krosno/kraków

Post autor: jarkob » sob sty 03, 2009 18:03

Zrobiłem logi dynamiczne oto one:

http://www.sendspace.pl/file/j85XljdI/

http://www.sendspace.pl/file/fFZZemRU/

Zauważyłem że przy około 3500 tys. obr. samochód przestał przyspieszać a później znowu wciskało w fotel. Ponadto po raz kolejny wyskoczył błąd 00519. Proszę o ocenę logów.
Jeżeli ktoś wie co dolega mojemu goferkowi to proszę o pomoc.
Robiłem je po raz pierwszy. Przepraszam za bałagan w logach, ale nie wiem jak uporządkować dane bez zmiany ich struktury.
Ostatnio zmieniony sob sty 03, 2009 18:07 przez jarkob, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob sty 03, 2009 18:09

tak jak pisałem ... wężyk od MAP jest ok, a turbina pompuje ile wlezie ...szukaj pod hasłem "notlauf"



jarkob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt paź 31, 2008 21:32
Lokalizacja: krosno/kraków

Post autor: jarkob » sob sty 03, 2009 18:16

Czyli mam przeładowanie spowodowane EGR - em, N75 lub zapieczone kierownice?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob sty 03, 2009 18:17

jarkob pisze:Czyli mam przeładowanie spowodowane EGR - em
no to na pewno nie :P
jarkob pisze:N75 lub zapieczone kierownice?
tak



jarkob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt paź 31, 2008 21:32
Lokalizacja: krosno/kraków

Post autor: jarkob » sob sty 03, 2009 18:24

Ok dziękuje za pomoc, będe stawiał na N75 bo jak kupiłem samochód to miał wypięty wężyk doprowadzający powietrze z filtra powietrza, przez co mógł ciągnąć "syfy".
Jeszcze zapytam dla pewności gdzie w moim silniku jest N75? Pytam bo jest kilka podobnie wyglądających urządzeń.



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » sob sty 03, 2009 18:29

jarkob, przy filtrze powietrza.

[ Dodano: 03 Sty 2009 17:30 ]
Dokladnie to obok filtra na nadkolu.


AFN 165,5@380,8

jarkob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt paź 31, 2008 21:32
Lokalizacja: krosno/kraków

Post autor: jarkob » sob sty 03, 2009 18:35

Przeczyściłem N75 WD40, ale niestety nic to nie dało nalej łapie tryb awaryjny :/ Wydaje mi się że N75 jest uszkodzony sądzę tak ponieważ dmuchając w czarny "dziubek" a następnie odsysając powietrze z czarnego nic go nie blokuje tzn odsysając powietrze tłoczek przepuszcza powietrze. Czy tak ma być?

I jeszcze jedno pytanie pod rurą od filtru powietrza jest taki sam zawór jak N75. Do czego on służy?

[ Dodano: 08 Lut 2009 15:03 ]
Kupiłem zawór N75 w przyszłym tygodniu zamienie go. Zapomniałem jeszcze napisać że między 2500 obr a 3000 wystepuje nagły spadek mocy jak przekroczy 3000 dalej ciągnie. Czy to jest związane z przeładowaniem? Czy to osobny problem? Dziś trochę forum poczytałem i znalazłem w jednym poście odpowiedź że to nastawnik. Doradźcie coś :/
Ostatnio zmieniony pn sty 05, 2009 14:01 przez jarkob, łącznie zmieniany 2 razy.



mariuszczyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt gru 05, 2006 01:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: mariuszczyk » śr sty 06, 2010 18:48

Witam.
Jak sytuacja?Mam ten sam problem.Wczoraj sprawdziłem sztange idącą z gruchy-skok około 1,5cm.Zasysając ustami powietrze z gruchy sztanga unosi sie(z oporem) a opadabez problemowo.
Błedy jakie wystepuja 00519 i 00575.
Dodam tylko ze N 75 jakies kombinowane tzn-na 100% było rozbierane a kable są lutowane i maja inne kolory niz kabelki wychodzace z wtyczki.Pozatym wezyki podciśnienia mam poprzecierane i nadajace sie do wymiany.

Ma ktoś schemat podłączenia tych wężykow?? ktos je juz wymieniał i obawiam sie ze moga byc żle podłączone.

[ Dodano: 08 Sty 2010 19:05 ]
Witam ponownie.Dzisiaj poszukiwałem nowego(uzywanego )N75 na podmiane ale nic z tego.
Zauważyłem że jak juz załapie notlaufa to sztanga turbiny jest na samym dole..Tak jakby n75 zawieszał sie i pozostawiał kierownice w pozycji zamknietej czyli min doładowanie.Co wy na to?


VW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 227 gości