Błąd 519 w AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zrobiłem logi dynamiczne oto one:
http://www.sendspace.pl/file/j85XljdI/
http://www.sendspace.pl/file/fFZZemRU/
Zauważyłem że przy około 3500 tys. obr. samochód przestał przyspieszać a później znowu wciskało w fotel. Ponadto po raz kolejny wyskoczył błąd 00519. Proszę o ocenę logów.
Jeżeli ktoś wie co dolega mojemu goferkowi to proszę o pomoc.
Robiłem je po raz pierwszy. Przepraszam za bałagan w logach, ale nie wiem jak uporządkować dane bez zmiany ich struktury.
http://www.sendspace.pl/file/j85XljdI/
http://www.sendspace.pl/file/fFZZemRU/
Zauważyłem że przy około 3500 tys. obr. samochód przestał przyspieszać a później znowu wciskało w fotel. Ponadto po raz kolejny wyskoczył błąd 00519. Proszę o ocenę logów.
Jeżeli ktoś wie co dolega mojemu goferkowi to proszę o pomoc.
Robiłem je po raz pierwszy. Przepraszam za bałagan w logach, ale nie wiem jak uporządkować dane bez zmiany ich struktury.
Ostatnio zmieniony sob sty 03, 2009 18:07 przez jarkob, łącznie zmieniany 2 razy.
Przeczyściłem N75 WD40, ale niestety nic to nie dało nalej łapie tryb awaryjny :/ Wydaje mi się że N75 jest uszkodzony sądzę tak ponieważ dmuchając w czarny "dziubek" a następnie odsysając powietrze z czarnego nic go nie blokuje tzn odsysając powietrze tłoczek przepuszcza powietrze. Czy tak ma być?
I jeszcze jedno pytanie pod rurą od filtru powietrza jest taki sam zawór jak N75. Do czego on służy?
[ Dodano: 08 Lut 2009 15:03 ]
Kupiłem zawór N75 w przyszłym tygodniu zamienie go. Zapomniałem jeszcze napisać że między 2500 obr a 3000 wystepuje nagły spadek mocy jak przekroczy 3000 dalej ciągnie. Czy to jest związane z przeładowaniem? Czy to osobny problem? Dziś trochę forum poczytałem i znalazłem w jednym poście odpowiedź że to nastawnik. Doradźcie coś :/
I jeszcze jedno pytanie pod rurą od filtru powietrza jest taki sam zawór jak N75. Do czego on służy?
[ Dodano: 08 Lut 2009 15:03 ]
Kupiłem zawór N75 w przyszłym tygodniu zamienie go. Zapomniałem jeszcze napisać że między 2500 obr a 3000 wystepuje nagły spadek mocy jak przekroczy 3000 dalej ciągnie. Czy to jest związane z przeładowaniem? Czy to osobny problem? Dziś trochę forum poczytałem i znalazłem w jednym poście odpowiedź że to nastawnik. Doradźcie coś :/
Ostatnio zmieniony pn sty 05, 2009 14:01 przez jarkob, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: wt gru 05, 2006 01:26
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Witam.
Jak sytuacja?Mam ten sam problem.Wczoraj sprawdziłem sztange idącą z gruchy-skok około 1,5cm.Zasysając ustami powietrze z gruchy sztanga unosi sie(z oporem) a opadabez problemowo.
Błedy jakie wystepuja 00519 i 00575.
Dodam tylko ze N 75 jakies kombinowane tzn-na 100% było rozbierane a kable są lutowane i maja inne kolory niz kabelki wychodzace z wtyczki.Pozatym wezyki podciśnienia mam poprzecierane i nadajace sie do wymiany.
Ma ktoś schemat podłączenia tych wężykow?? ktos je juz wymieniał i obawiam sie ze moga byc żle podłączone.
[ Dodano: 08 Sty 2010 19:05 ]
Witam ponownie.Dzisiaj poszukiwałem nowego(uzywanego )N75 na podmiane ale nic z tego.
Zauważyłem że jak juz załapie notlaufa to sztanga turbiny jest na samym dole..Tak jakby n75 zawieszał sie i pozostawiał kierownice w pozycji zamknietej czyli min doładowanie.Co wy na to?
Jak sytuacja?Mam ten sam problem.Wczoraj sprawdziłem sztange idącą z gruchy-skok około 1,5cm.Zasysając ustami powietrze z gruchy sztanga unosi sie(z oporem) a opadabez problemowo.
Błedy jakie wystepuja 00519 i 00575.
Dodam tylko ze N 75 jakies kombinowane tzn-na 100% było rozbierane a kable są lutowane i maja inne kolory niz kabelki wychodzace z wtyczki.Pozatym wezyki podciśnienia mam poprzecierane i nadajace sie do wymiany.
Ma ktoś schemat podłączenia tych wężykow?? ktos je juz wymieniał i obawiam sie ze moga byc żle podłączone.
[ Dodano: 08 Sty 2010 19:05 ]
Witam ponownie.Dzisiaj poszukiwałem nowego(uzywanego )N75 na podmiane ale nic z tego.
Zauważyłem że jak juz załapie notlaufa to sztanga turbiny jest na samym dole..Tak jakby n75 zawieszał sie i pozostawiał kierownice w pozycji zamknietej czyli min doładowanie.Co wy na to?
VW
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 141 gości