Montaż rozrusznika,śruby nie wchodzą :zonk:

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
żyto
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 11:32
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Montaż rozrusznika,śruby nie wchodzą :zonk:

Post autor: żyto » śr sty 06, 2010 11:27

Witam,padl rozrusznik w 1z wykrecilem stary,ale sruby byly tak zapieczone ze wykrecily sie cale szpile(a mialy sie wykrecic tylko nakretki :grrr: ),dzis chcialem zalozyc nowy a tu kurde zonk ,szpilki nie wchodza.Co robic?Za pomocne wskazowki poleca punkty!



damiano_mo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: damiano_mo » śr sty 06, 2010 11:44

silnik opadł na poduszce moze.


fuck air ride

seba899
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pt gru 28, 2007 22:56
Lokalizacja: Mazury

szpilki

Post autor: seba899 » śr sty 06, 2010 11:46

Postaraj się podlewarować silnik bo poluzowałeś poduszkę mocowania silnika z przodu i silnik się skręcił na poduszce, podnieś silnik do góry i naciągnij mocowanie poduszki np. łyżką i spokojnie wkręcisz śruby bez problemu, przerabiałem to 2 lata temu.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr sty 06, 2010 11:48

jeśli u Ciebie szpilki rozrusznika przechodzą przez obudowę różnicowego do łapy mocowania silnika do przedniej poduszki , to po prostu silnik troszkę opadł , i teraz szpilki nie chcą trafić w otwory gwintowane w łapie poduszki , musisz podłożyć pod miskę olejową jakiś podnośnik i delikatnie podnosząc silnik ustawić osiowo otwory na szpilki



zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » śr sty 06, 2010 13:16

Znam ból z tymi śrubami. Miałem podnośnik i wysoki lewarek, a i tak było ciężko :grrr:

pzdr
zyggy


pzdr
zyggy

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr sty 06, 2010 13:22

zyggy pisze:Znam ból z tymi śrubami. Miałem podnośnik i wysoki lewarek, a i tak było ciężko :grrr:

pzdr
zyggy


to zrób tak jak ja , wywaliłem oryginalne śruby , i dorobiłem sobie normalne szpilki z nakrętkami , teraz odkręcam sobie tylko nakrętki i rozrusznik wychodzi bez problemu , a szpilki dalej trzymają silnik w łapie , w MK1 tak było oryginalnie i nigdy nie było problemu , nie wiem czemu w MK3 wymyślili taki idiotyzm



zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » śr sty 06, 2010 13:36

To były tylko wspomnienia z mojego mk3, obecnie mam paszteta b5 3b.


pzdr
zyggy

Awatar użytkownika
żyto
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 11:32
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: żyto » śr sty 06, 2010 17:13

Dzieki bardzo za zainteresowanie wszystkim :pub: jutro sie pobawie,pozdrawiam :D

[ Dodano: 06 Sty 2010 16:15 ]
miś fazi pisze:
zyggy pisze:Znam ból z tymi śrubami. Miałem podnośnik i wysoki lewarek, a i tak było ciężko :grrr:

pzdr
zyggy


to zrób tak jak ja , wywaliłem oryginalne śruby , i dorobiłem sobie normalne szpilki z nakrętkami , teraz odkręcam sobie tylko nakrętki i rozrusznik wychodzi bez problemu , a szpilki dalej trzymają silnik w łapie , w MK1 tak było oryginalnie i nigdy nie było problemu , nie wiem czemu w MK3 wymyślili taki idiotyzm
no tak ale tam tak zapieczone nakretki sa ze sie inaczej nie dalo,a dorobienie to dobry pomysl ale na jak dlugo?Sól itp zaraz narobia znowu bigosu :grrr: pzdr



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr sty 06, 2010 17:20

na bardzo długo , problem posmarować wazeliną techniczną nakrętki , robi się na taką długość że szpilka wystaje z nakrętki na 2-3 mm i nie ma najmniejszego problemu z odkręceniem

[ Dodano: 06 Sty 2010 16:23 ]
a Ty pewno miałeś oryginalne śruby które mają nakrętki na stałe , tylko na końcach jest podtoczenie na gwint M 8



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 213 gości