Zatarty AGR...Problem.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Leon954
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 19:28
Lokalizacja: Piła

Zatarty AGR...Problem.

Post autor: Leon954 » pn sty 04, 2010 21:12

Witam. Mam problem przywiozłem Golfa 4 TDI. AGR z pękniętą miską i bez oleju. założyłem miskę i olej wlałem i chodzi ale puka i to dość głośno-obrucony na panewce. Mam też silnik z III TDI AHU. w dobrym stanie Czy da się coś złożyć z tych 2 silników? Jakieś inne pomysły są mile widziane.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252191 / BON JOVI i ATLANTIS
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images43.fotosik.pl/251/b570d06438bc43be.jpg[/img][/url]

arwam

Post autor: arwam » pn sty 04, 2010 21:23

Leon954,

te silniki się już różnią jeśli masz silnik AGR nowszej generacji to już nie poskładasz. bo nowsze mają blok taki jak w PD i wtedy nie nie zdziałasz ale jeśli starszej generacji to można podziałać.
daj foto tego AGR tak żeby było widać głowicę za pompą wtryskową a dokładniej jej dolną krawędź wtedy możemy coś więcej powiedzieć.



Awatar użytkownika
Leon954
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 19:28
Lokalizacja: Piła

Post autor: Leon954 » pn sty 04, 2010 21:31

Jutro zrobię fotkę. rocznik 98


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252191 / BON JOVI i ATLANTIS
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images43.fotosik.pl/251/b570d06438bc43be.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn sty 04, 2010 21:33

arwam, AGR to AGR nie ma nowszej i starszej generacji :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

NATHAN
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn lut 19, 2007 23:55
Lokalizacja: ZZA ROGU

Post autor: NATHAN » pn sty 04, 2010 21:45

no chyba że arwam miał na myśli że 1Z i AHU to starsza generacja a ALH AGR to tdiki nowszej generacji podobnie jak ASV ;)



Awatar użytkownika
Leon954
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 19:28
Lokalizacja: Piła

Post autor: Leon954 » pn sty 04, 2010 22:09

Nie bardzo rozumiem, chyba jednak są to inne silniki troche, chodzi mi o to czy bloki będą pasować i ta reszta pierdół


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252191 / BON JOVI i ATLANTIS
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images43.fotosik.pl/251/b570d06438bc43be.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn sty 04, 2010 22:11

Leon954, AHU to inna konstrukcja niz ALH/AGR/ASV

inny naped pompy oleju chociazby , wyklucza mozliwosc zamiany walu
inne rozwiazanie vacum pompy z kolei wyklucza zamiane glowic


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

arwam

Post autor: arwam » wt sty 05, 2010 10:19

Adamm, w przypadku ALH jest stary i nowy typ głowicy więc myślę że i przy AGR też tak jest choć mogę się mylić nie wiem jak z dołem ale myślę że pewne różnicę będą



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt sty 05, 2010 16:02

arwam, a czym sie te glowice roznia bo nie zauwazylem roznicy


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

arwam

Post autor: arwam » wt sty 05, 2010 16:14

Adamm, przynajmniej środkowym kanałem olejowym.
nowsze mają już taki jak np ASV.
a starsze jak 1Z

w każdym bądź razie jedna do drugiej bez rzeźby nie podejdzie o ile jest to wogóle możliwe. bo np w silnikach 1.6 TD na płytkach jak sięchce to można stary dół pożenić z górą na hydro ale to już wymaga zaślepienia paru kanałów.



Awatar użytkownika
Leon954
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 19:28
Lokalizacja: Piła

Post autor: Leon954 » wt sty 05, 2010 16:29

To raczej chyba nic z tego nie wyjdzie, chodziło mi o to czy bloki sa takie same.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252191 / BON JOVI i ATLANTIS
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images43.fotosik.pl/251/b570d06438bc43be.jpg[/img][/url]

arwam

Post autor: arwam » wt sty 05, 2010 19:10

Leon954 pisze:To raczej chyba nic z tego nie wyjdzie, chodziło mi o to czy bloki sa takie same.
_________________
daj foto bo może masz fuksa i będzie to się dało zrobić



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt sty 05, 2010 19:35

arwam, ale jak chcesz zmienic blok AGRa z AHU jak to dwie rozne konstrukcje?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

arwam

Post autor: arwam » wt sty 05, 2010 20:06

Adamm, nie mówię że zamieniś ale jeśli jest ten sam myk co ze starym ALH to był to tylko wykastrowany programem AFN z gorszą turbina na wąskim wałku.
być może i tu jest podobnie ale sięnie upieram więc poprostu wolę zobaczyć na własne oczy co jest grane.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 215 gości