przerywanie silnika niebieski dym stuki i koniec nie odpali

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mamarco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw mar 08, 2007 16:44
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

przerywanie silnika niebieski dym stuki i koniec nie odpali

Post autor: mamarco » ndz sty 03, 2010 16:37

A wiec tak opisywalem juz ten problem na forum jak tylko sie zaczelo ale niestety nie dostalem zadnej odpowiedzi a wiec tak silniczek chodzil ladnie palil super itp zadnych problemow dodam ze to 1,9TD aaz przyjechalem po pracy zgasilem samochod i od tego momentu sie zaczelo przy probie startu samochod zaskoczyl ale chwile krecil jak juz odpalil to silnik przerywal tak ak benzyniak gdy nie dostaje paliwa wydawalo sie jak by gasl i zapalal i tak w kolko gdy zapodalem mu to niby ssanie czy co to jest to chodzil na 1000obrotow nic nie przerywal ale pojezdzilem tak chwile z dzien i to juz nie pomagalo czasami chodzil bez tego ssania rowno a czasami z ssaniem musial chodzic bo tak to od razu gasl jak tylko wylaczylem to ssanie zacza kopcic na niebiesko wzesniej niepuscil nawet dymka pojechalem do pracy i tam juz pozostal po pracy odpalilem samochod zacza przerywac jak zawsze tylko ze doszly do tego jakies stuki z silnika trwalo to okolo 30 sekund po czym silnik tracil oroty nawet przy probie dodawania gazu i zgasl na dobre probowalem odpalic po tym to wogole nie krecil rozrusznik probowal az przerwal i tak go zostawilem jakies dwa dni puzniej probowalem znow tak dla ciekawosci i krecil normanie ale nie odpalil po czym zatrzymal sie jak wczesniej moze mi ktos powiedziec co moglo sie stac przeskoczyl na pasku ? klin sie zerwal ? czy cos innego oplaca sie robic ten silnik czy nie? z gory dziekuje za odpowiedz pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony ndz sty 03, 2010 17:39 przez mamarco, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz sty 03, 2010 16:47

zacznij od znaków i rozrządu bo na to wygląda że kąt ci pływa lub masz przytkany układ paliwowy (filtr paliwa , powrót z pompy)
zależny co walnęło jeśli klin to kwestia za ile ci to naprawia lub wał na TDI wymienią
Ostatnio zmieniony ndz sty 03, 2010 16:52 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



mamarco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw mar 08, 2007 16:44
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: mamarco » ndz sty 03, 2010 16:52

vision pisze:zacznij od znaków i rozrządu bo na to wygląda że kąt ci pływa

[ Dodano: 03 Sty 2010 15:47 ]
czy cos innego oplaca sie robic ten silnik czy nie? z gory dziekuje za odpowiedz pozdrawiam.
kwestia za ile
ok wlasnie za to mam zamiar sie zabrac tylko dla tego silnika juz chyba jest za puzno ten dziwny stukot z silnika i to zatrzymanie co tzreba wymieniac w takim silniku gdy np zerwie sie klin na wale albo rozrzad przeskoczy ? pytam bo mam mozliwosc zakupu calego auta z niby sprawnym silnikiem i tak myslalem czy nie taniej by bylo wrzucic poprostu silnik ktory dziala? anie bawic sie z tym?



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz sty 03, 2010 16:55

mamarco pisze:co tzreba wymieniac w takim silniku gdy np zerwie sie klin na wale albo rozrzad przeskoczy ?
jesli rozrząd to czasami wystarczy ustawić na znaki , jeśli klin to wał napawać lub wymienić + ewentualna kolizja z głową (zawory)



mamarco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw mar 08, 2007 16:44
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: mamarco » ndz sty 03, 2010 16:58

vision pisze:
mamarco pisze:co tzreba wymieniac w takim silniku gdy np zerwie sie klin na wale albo rozrzad przeskoczy ?
jesli rozrząd to czasami wystarczy ustawić na znaki , jeśli klin to wał napawać lub wymienić + ewentualna kolizja z głową (zawory)
wlasnie tej kolizji sie najbardziej obawiam da sie to jakos sprawdzic bez wiekszego rozbierania silnika? co do tego klina to masz na mysli spawanie walu?



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz sty 03, 2010 17:06

mamarco pisze:wlasnie tej kolizji sie najbardziej obawiam da sie to jakos sprawdzic bez wiekszego rozbierania silnika? co do tego klina to masz na mysli spawanie walu?
napawanie to nad spawanie wału i obróbka , na pomiarze sprężania wyjdzie czy kolizja była próba olejowa



mamarco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw mar 08, 2007 16:44
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: mamarco » ndz sty 03, 2010 17:21

vision pisze:
mamarco pisze:wlasnie tej kolizji sie najbardziej obawiam da sie to jakos sprawdzic bez wiekszego rozbierania silnika? co do tego klina to masz na mysli spawanie walu?
napawanie to nad spawanie wału i obróbka , na pomiarze sprężania wyjdzie czy kolizja była próba olejowa
ok jutro lukne na to dokladniej sprawdze te znaki
ale chyba wrzuce caly silnik mniejszy koszt cos mi sie wydaje ze bedzie a jeszcze jedno gdzie sie sprawdza kod silnika jest to gdzies bite na silniku bo jak bym jechal po ten drugi to chcialbym kupic wlasciwy :=)



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz sty 03, 2010 17:29

mamarco, sprecyzuj temat na zgodny z regulaminem!!

[ Dodano: 03 Sty 2010 16:40 ]
teraz OK.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości