VW T4 - temperatura silnika dziwnie wysoka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
VW T4 - temperatura silnika dziwnie wysoka
Autko: VW T4 2001r
Silnik: AJT (TDI)
Od kiedy pamiętam, to temperatura silnika nigdy nie była niższa na skali niż dwie kreski od min, nawet podczas mrozów, a mimo to niekiedy ciężko odpalał i trzeba było kręcić dwa razy, przy tym bardzo mocno kopcił.
Filtr paliwa był stary, więc wymieniłem, świece żarowe - wszystkie sprawne, do paliwa dolewany jest mixol co któreś tankowanie, oraz co jakiś czas wcześniej środek do czyszczenia układu paliwowego.
Po tych zabiegach dolegliwości z odpalaniem lekko się poprawiły, jednak problem z temperaturą i mocnym kopceniem pozostał...
Silnik: AJT (TDI)
Od kiedy pamiętam, to temperatura silnika nigdy nie była niższa na skali niż dwie kreski od min, nawet podczas mrozów, a mimo to niekiedy ciężko odpalał i trzeba było kręcić dwa razy, przy tym bardzo mocno kopcił.
Filtr paliwa był stary, więc wymieniłem, świece żarowe - wszystkie sprawne, do paliwa dolewany jest mixol co któreś tankowanie, oraz co jakiś czas wcześniej środek do czyszczenia układu paliwowego.
Po tych zabiegach dolegliwości z odpalaniem lekko się poprawiły, jednak problem z temperaturą i mocnym kopceniem pozostał...
Re: VW T4 - temperatura silnika dziwnie wysoka
No chyba mi nie powiesz ,że silnik cały ciepły skoro wskazówka nie leżała na pozycji wyjściowej ...rhl pisze:Autko: VW T4 2001r
Silnik: AJT (TDI)
Od kiedy pamiętam, to temperatura silnika nigdy nie była niższa na skali niż dwie kreski od min, nawet podczas mrozów, a mimo to niekiedy ciężko odpalał i trzeba było kręcić dwa razy, przy tym bardzo mocno kopcił.
Filtr paliwa był stary, więc wymieniłem, świece żarowe - wszystkie sprawne, do paliwa dolewany jest mixol co któreś tankowanie, oraz co jakiś czas wcześniej środek do czyszczenia układu paliwowego.
Po tych zabiegach dolegliwości z odpalaniem lekko się poprawiły, jednak problem z temperaturą i mocnym kopceniem pozostał...
Nic nie napisałeś o tym czy jak się zagrzeje to trzyma swoją temperaturę roboczą..
Sprawdź czujnik temperatury cieczy chłodzącej - albo na początku sam wtyk -- czy nie luźny i czy czysty w środku.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Czujnik do wymiany .... albo założony został zły ,, albo ten ma dość bo pokazuje wartości z Kosmosurhl pisze:3 minuty po starcie silnika taka temperatura?
[url=http://img132.imageshack.us/img132/5937/91477732.png]Obrazek[/URL]
[ Dodano: 04 Sty 2010 12:33 ]
animag18 pisze:dołącze sie do tematu,bo tez mam problemy z temp. mozecie mi napisac gdzie dokladniej znajduje sie ten czujnik temp.,bo nie moge tego nigdzie znalezc.z gory dzieki
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=204049 Z mojego tematu ... kiedyś tam
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Czujnik zwalony
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości