Popękana głowica

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » czw gru 31, 2009 22:57

wesol, komplet śrub ori kosztuje jeakieś 50zł a oszczędzać na tym to :panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna:



grzechu_ny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr paź 07, 2009 19:51
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: grzechu_ny » sob sty 02, 2010 19:15

Koledzy zwracam sie z kolejnym pytaniem, mianowicie co ze śróbami mocuącymi tłok i korbowód z wałem? Wymianiać czy zostawiać stare??
Ostatnio zmieniony sob sty 02, 2010 19:16 przez grzechu_ny, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » ndz sty 03, 2010 00:03

grzechu_ny, kupuj nowe są drogie ale droższe mogę być skutki pozostawienia starych.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz sty 03, 2010 00:14

arwam pisze:grzechu_ny, kupuj nowe są drogie ale droższe mogę być skutki pozostawienia starych.
arwam, wiesz po ile one są? :bajer:
Ja w swoim zostawiłem stare,bo nowymi,wartość silnika zwiększył bym niemal o połowę :chytry: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » ndz sty 03, 2010 00:16

arwam, wiesz po ile one są? :bajer:

wiem bo sam mam nowe.
za wysoko się silniki u mnie kręcą żeby sobie na to móc pozwolić.



grzechu_ny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr paź 07, 2009 19:51
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: grzechu_ny » ndz sty 03, 2010 00:29

A jaka jest orientacyjna cena??


mk4 AHF

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz sty 03, 2010 00:34

Ok.25zł/szt.
Trzeba 8 szt.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

grzechu_ny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr paź 07, 2009 19:51
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: grzechu_ny » ndz sty 03, 2010 00:40

Na jednym korbowodzie 8??? czy 2


mk4 AHF

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz sty 03, 2010 00:54

grzechu_ny pisze:Na jednym korbowodzie 8??? czy 2
:goof: na korbowodzie masz 2szt.
4 korby=8szt.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

grzechu_ny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr paź 07, 2009 19:51
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: grzechu_ny » ndz sty 03, 2010 00:57

Też mnie to zdziwiło, ja na szczescie potrzebuje na jeden korbowód, reszta nie była ruszana, także raczej wymienie. Dzięki za odp.


mk4 AHF

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 170 gości