Problem z turbosprężarką

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Air Evolution
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn wrz 21, 2009 19:02
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Air Evolution » czw gru 31, 2009 00:37

narazie brak funduszy żeby cokolwiek coś z tym zrobic :( może napoczątku stycznia... stąd moje pytanie: czy jeśli będe tak jeździł to turbosprężarko może sie bardziej popsuć? albo czy coś sie psuje albo czy cierpi na tym silnik? ogólnie czy moge tak jeździć? oleju prawie wogóle nie ubywa ale jednak coś..


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images42.fotosik.pl/116/025b23adb0f8b66c.jpeg[/img][/url][url=http://www.fotosik.pl][img]http://images44.fotosik.pl/204/cd1ef51ed64421f7.jpg[/img][/url]
VW GOLF MK IV TDI POWER

Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » czw gru 31, 2009 12:30

Lepiej oszczędzać autko. Może się nic nie stanie, ale ja bym nie ryzykował. Jeszcze mi przyszła jedna rzecz do głowy, sprawdź czy rurka doprowadzenia i powrotu oleju do turba są drożne (przed demontażem zwróć uwagę czy nie ma wycieków).



Manus73
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn gru 28, 2009 21:40
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Post autor: Manus73 » czw gru 31, 2009 19:36

Cześć.przeczytałem co sie działo z twoim autem i myślę że to też turbina.Mówie też,bo parę dni temu miałem taki sam przypadek,tylko że moja turbina strzeliła tyle oleju,że silnik wskakiwał na max obroty(chodził już na oleju),i z kluczyka już go nie mogłem wyłączyć i go zdławiłem w porę skrzynią.strch pomyśleć jakby sie rozgonił na maxa !! Tylko że moja turbina już pogwizywała sobie jakieś 3 tyg,dlatego jeździłem delikatnie a i tak szlak ją trafił. Moim zdaniem twoja turbina troche przepuszczała olej,ale dopiero jak sie go nazbierało przed kolektorem ssącym,i mu zredukowałeś do 2,to go tyle wciągnęło do silnika że musiał strzelić(ON+olej),i z tyłu kupa dymu i sadzy.*#cenzura#* sie czy przy przyspieszaniu 1000-2000 obr.nie pogwizduje ta turbina,a przedewszystkim nie dawaj w pedał za mocno,bo możesz mieć to samo co ja.moją mam już wyciągniętą i w niedziele chyba pojade na giełdę po jakąś używkę albo regenerowaną.



Awatar użytkownika
Air Evolution
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn wrz 21, 2009 19:02
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Air Evolution » pt sty 01, 2010 17:34

kwietek, wszystko jest drożne

Dzięki wszystkim za pomoc :) nie pozostaje mi nic innego jak szybko nazbierać fundusze i wymienić turbo.

pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images42.fotosik.pl/116/025b23adb0f8b66c.jpeg[/img][/url][url=http://www.fotosik.pl][img]http://images44.fotosik.pl/204/cd1ef51ed64421f7.jpg[/img][/url]
VW GOLF MK IV TDI POWER

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 258 gości