Problem z SDI przestal jechac

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Szatannnn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 21:21
Lokalizacja: Stargard Szczec

Problem z SDI przestal jechac

Post autor: Szatannnn » pt sty 01, 2010 15:07

Witam mam problem z moim SDI w noc sylwestrowa jade z predkoscia ok 70KM/H i nagle nic :grrr: obroty spadaja zero reakcji na pedal gazu po prostu sie zatrzymal i juz nie zapalil w czym moze byc problem ?? Auto ma orginalny przebieg 205tys. Sprawdzalem VAGiem i zero bledow nie mam pojecia co moze byc nie tak prosze o pomoc.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt sty 01, 2010 15:40

To mi wygląda na defekt układu paliwowego.
Paliwo w baku jest?
Filtr paliwa kiedy wymieniałeś?
Sprawdź też,czy silnik nie jest zlany paliwem.Może jakiś wężyk strzelił i zapowietrzył się...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: perki » pt sty 01, 2010 17:17

jak ja tak mialem w benzyniaku to byla wina padnietych wtryskow i filtra paliwa



Awatar użytkownika
Szatannnn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 21:21
Lokalizacja: Stargard Szczec

Post autor: Szatannnn » pt sty 01, 2010 17:54

W wezyku paliwowym nie widze paliwa jest powietrze zaraz za filtrem w zbiorniku jest paliwo. Wtryskiwacze nie moga byc padniete bo wczesniej laly by paliwo i dodatkowo nadmierne kopcenie. Jutro odpowietrze wszystko omine filtr i sprobuje zapalic.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt sty 01, 2010 19:08

Szatannnn pisze:W wezyku paliwowym nie widze paliwa jest powietrze zaraz za filtrem w zbiorniku jest paliwo. Wtryskiwacze nie moga byc padniete bo wczesniej laly by paliwo i dodatkowo nadmierne kopcenie. Jutro odpowietrze wszystko omine filtr i sprobuje zapalic.
Zainwestuj w zaworek zwrotny - by paliwko nie mogło się cofać za filtr.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

suhhar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt lip 10, 2009 11:46
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar » sob sty 02, 2010 12:37

hmmm nie kapuje po co ma wstawic zaworek zwrotny ? moglby jakby po dluzszym postoju nie mogl zapalic i by bylo powietrze w przewodzie. Skoro kolega jechal i nagle stanol to jest kilka opcji takich jak np: uszkodzony przewod doprowadzania paliwa, syf ktory zatkal ten przewod, urwana oska w pompie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 210 gości