afn przerywa.nowa zagadka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
- Lokalizacja: dolnośląskie
- Kontakt:
afn przerywa.nowa zagadka
witam. problem następujący w sharanie AFN 1998r. w mrozy około -18 zamarzło chyba paliwo. rozmroziłem dolałem świeżej ropy razem z dodatkiem do ropy, wymieniłem filtr paliwa i zaczał przerywać jak dodaje gazu. niezależnie od obrotów i temperatury. po obrotomierzu nic nie widać. kontrolka świec żarowych nie zaświeca się w trakcie przerywania. jutro podłącze vaga. sprawdze wtrysk sterujący metodą z forum . pęcherzyków powietrza niema w wężyku. ale sprawdze ten oring jeszcze w filtrze. czy jest możliwe że jakiś syf dostał się do pompy(ewentualne czyszczenie nastawnika). bo wtrysk sterujący sprawdze jutro. poczyszczę kostki jeszcze(styki). jakieś wskazówki koledzy jeszcze?
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 15:52 przez damiano_mo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
- Lokalizacja: dolnośląskie
- Kontakt:
ok jutro tak własnie sprawdze bo czytałem na forum o tej metodzie. zastanawia mnie to czemu po tej akcji z paliwem tak sie zaczęlo dziać
[ Dodano: 29 Gru 2009 14:50 ]
witam. przerywanie już zrobiłem. oring na zaworku od filtra powietrza był uszkodzony i lewe powietrze brał. natomiast coś ten afn słabo ciągnie. zrobiłem logi dynamiczne grup: 003, 008, 010, 011. ogólnie to na dzień dobry wywaliło mi dwa błędy:
16485 - Mass Air Flow (MAF) or Volume Air Flow (VAF) (G70), Circuit Range / Performance
17563 - Manifold Abs.Pressure Sensor (G71), Short to B+
po wykasowaniu zrobiłem logi ale potem one znów wróciły. wypiołem ten czujnik z plastikowej rury i intercoolera co idzie do turba. wyczyściłem go przeczyściłem styki i auto juz lepiej jechało. natomiast został mi ten błąd jeszcze
16485 - Mass Air Flow (MAF) or Volume Air Flow (VAF) (G70), Circuit Range / Performance
czyli przepływka tak? nie zlogowałem niestety go drugi raz po wyczyszczeniu tamtego czujnika. ale auto ogólnie juz lepiej latało. ale po wcześniejszych logach widać że przepływka już kończy żywot. jakieś propozycje koledzy?
oto logi dynamiczne:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2a3 ... 46d50.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c85 ... edf90.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1de ... 609f4.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a69 ... 5a78c.html
sharan AFN 1998r
[ Dodano: 29 Gru 2009 14:50 ]
witam. przerywanie już zrobiłem. oring na zaworku od filtra powietrza był uszkodzony i lewe powietrze brał. natomiast coś ten afn słabo ciągnie. zrobiłem logi dynamiczne grup: 003, 008, 010, 011. ogólnie to na dzień dobry wywaliło mi dwa błędy:
16485 - Mass Air Flow (MAF) or Volume Air Flow (VAF) (G70), Circuit Range / Performance
17563 - Manifold Abs.Pressure Sensor (G71), Short to B+
po wykasowaniu zrobiłem logi ale potem one znów wróciły. wypiołem ten czujnik z plastikowej rury i intercoolera co idzie do turba. wyczyściłem go przeczyściłem styki i auto juz lepiej jechało. natomiast został mi ten błąd jeszcze
16485 - Mass Air Flow (MAF) or Volume Air Flow (VAF) (G70), Circuit Range / Performance
czyli przepływka tak? nie zlogowałem niestety go drugi raz po wyczyszczeniu tamtego czujnika. ale auto ogólnie juz lepiej latało. ale po wcześniejszych logach widać że przepływka już kończy żywot. jakieś propozycje koledzy?
oto logi dynamiczne:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2a3 ... 46d50.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c85 ... edf90.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1de ... 609f4.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a69 ... 5a78c.html
sharan AFN 1998r
fuck air ride
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
damiano_mo, po logach to ja widze ze tam doladowania nie masz
nawet z uwalona przeplywka wiecej sie dzieje
zrob logi po tych dzialaniach ktore zrobiles
nawet z uwalona przeplywka wiecej sie dzieje
zrob logi po tych dzialaniach ktore zrobiles
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
- Lokalizacja: dolnośląskie
- Kontakt:
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
owszem jest pozycja druga wymagane a trzecia rzeczywiste Twoje ani drgnie wiec jest jakis problem zapewne z synalem o cisnieniu do ecu lub turbina deba stanela
stawiam na to pierwsze
stawiam na to pierwsze
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Ja również nie widzę tam żadnego ciśnienia doładowania :actual map tam masz ciśnienie doładowania cały czas 989,4 a to jest zdaje się ciśnienie atmosferyczne.Obok po lewej masz zapotrzebowanie 1800-1950 czyli atmosferyczne +doładowaniedamiano_mo pisze:w grupie 11 jest doładowanie z tego co widze
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 16:34 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
- Lokalizacja: dolnośląskie
- Kontakt:
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
damiano_mo, a znasz troszke angielski? i czytasz co pisze?
w grupie 10 a nie 11 jest cisnienie atm i rzeczywiste doladowania
w 11 jest wymagane i rzeczywiste doladiwania
munior, nie mieszaj proszeAdamm pisze:druga wymagane a trzecia rzeczywiste
w grupie 10 a nie 11 jest cisnienie atm i rzeczywiste doladowania
w 11 jest wymagane i rzeczywiste doladiwania
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
- Lokalizacja: dolnośląskie
- Kontakt:
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
damiano_mo, mi chodzilo o Twoje pytanie odnosnie wartosci w logach
czujnik i ile mnie pamiec nie myli siedzi w ECU a do niego ida wezyki
chyba ze map sensor jest na rurze dolotowej to stamtad bierze sygnal juz po kablu
czujnik i ile mnie pamiec nie myli siedzi w ECU a do niego ida wezyki
chyba ze map sensor jest na rurze dolotowej to stamtad bierze sygnal juz po kablu
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 94 gości