swap z g60 na 1.9td passat b3 4x4

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

swap z g60 na 1.9td passat b3 4x4

Post autor: mr_jaru » pn gru 28, 2009 22:15

witam.mam pytanie robił juz ktos taki swap?jak bedzie wygladac sytuacja ze skrzynia,podejdzie do diesla?
Ostatnio zmieniony pn gru 28, 2009 22:16 przez mr_jaru, łącznie zmieniany 1 raz.


jaru

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn gru 28, 2009 22:36

A czemu wpadłeś na taki szalony pomysł? Nie lepiej dojść do ładu z tym G? Może kup drugi silnik?

Jak chcesz oszczędzać to lepiej zmień samochód - sprzedaj paska i kup golfa 1.4 albo polo, jeszcze zostanie kasa w kieszeni.

[ Dodano: 28 Gru 2009 21:39 ]
Skrzynia z G podejdzie P&P, razem z całym sprzęgłem, tylko rozrusznik trzeba z TDI (bo nie wiem jaki jest w G60 i czy podejdzie), MFA nie będzie działać z pewnością.



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pn gru 28, 2009 22:42

podejść powinna podejść tylko będziesz miał bardzo krótkie przełożenia. musisz poszukać skrzyni z golfa 1.9 tdi syncro



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn gru 28, 2009 23:04

morfeusz86r pisze:musisz poszukać skrzyni z golfa 1.9 tdi syncro
a to dlaczemu?



arwam

Post autor: arwam » pn gru 28, 2009 23:09

t0mal, dlatego że miałby przy 100km/h jakieś 300-3500rpm na skrzyni od G60.



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pn gru 28, 2009 23:10

będzie się męczył na krótkiej skrzyni.
jak kolega poda kod skrzyni to mu przelicze mniej więcej jakie będzie osiągał prędkości



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn gru 28, 2009 23:22

No fakt trochę krótkie są, co nie zmienia faktu, że jedyny możliwy efekt takiego swapa to zrobienie z dobrego auta z prawdopodobnie padniętym silnikiem powolnej trzęsącej się kupy złomu z nalepką G60 na klapie :?

Bez porządnego dłubnięcia tego AAZta podejrzewam, że tył nawet nigdy porządnie się nie zepnie, chyba, że na lodzie.



arwam

Post autor: arwam » pn gru 28, 2009 23:40

t0mal,

wystarczy pompa 11mm, IC, i turbo T3.
to już spokojnie daje radę.
choć do tej pompy można by coś większego założyć pokroju np takiego Holseta jak miał Zaprzal .



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pn gru 28, 2009 23:52

ewentualnie jak siadło tylko g to można założyć turbine

[ Dodano: Pon 28 Gru, 2009 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#3449931



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt gru 29, 2009 01:29

wystarczy pompa 11mm, IC, i turbo T3.
No tak już zapomniałem jakie to proste :) w szczególności ta pompa :)

A tak na serio to na te graty spokojnie pójdzie drugie tyle co na silnik, nie wspominając o skrzyni.



Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Post autor: mr_jaru » wt gru 29, 2009 10:02

pytam sie bo mam okazje nabyc g60 w dobrym stanie(kompresor do regeneracji),tylko to spalanie mnie troche przeraza.Myslałem wiec nad swapem na td ale z tego co widze chyba nie bedzie takie proste


jaru

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości