Kształt otworów w uszczelce głowicy 1,6d 1,5d

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

qwert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt maja 12, 2009 21:53
Lokalizacja: Chwaszczyno | Gdańsk

Kształt otworów w uszczelce głowicy 1,6d 1,5d

Post autor: qwert » pn gru 28, 2009 20:51

Obrazek
Dlaczego na dwóch cylindrach są takie "łezki" a na pozostałych zwykłe otwory (kółka). W bloku mam wszędzie łezki. a uszczelki są różne, a ta powyższa najbardziej pasuje do wycięć w bloku. O co w tym wszystkim chodzi?
Ostatnio zmieniony pn gru 28, 2009 20:52 przez qwert, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn gru 28, 2009 22:01

Napisz może do jakiego auta - mniemam ,że do MK2 bo w podpisie to Ładę widzę. :bajer:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

djmatys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:20
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: djmatys » pn gru 28, 2009 22:49

jeżeli masz 1.6 D, lub 1.5 D to są 2 typy uszczelek - z tzw. hydrauliką, i zwykłymi popychaczami ostawianymi na podkładkach.

Jeżeli to auto z rocznika ~85,86,87.. to pewnie masz jeszcze uszczelkę pod zwykłe popychacze.



qwert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt maja 12, 2009 21:53
Lokalizacja: Chwaszczyno | Gdańsk

Post autor: qwert » wt gru 29, 2009 00:18

jest to łada niva z silnikiem vw/audi 1.6d chociaż w papierach jest ze silnik CK to jednak pojemność jest 1,6. Głowica posiada tradycyjne popychacze. Pytam się o te uszczelki bo ostatnio wymieniałem ją ( http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2842172 ) i niestety znowu poszła i ciecz chłodząca dostała się do oleju. Uszczelkę próbowało wessać w kanał na który nie ma otworu w uszczelce ( ten obok głównego kanału olejowego (później fotę zrobię). Skutki były takie że materiał na uszczelce pękł. Poprzednio, (powyższy link), było takie same uszkodzenie i zastanawiam się czy nie wywiercić po prostu brakującej dziurki w uszczelce. Szukałem po sklepach internetowych uszczelki która pasowałaby idealnie na kanały w bloku, ale takiej nie ma tzn. nie wiem dlaczego z jednej strony są "łezki" a z drugiej "kółka" skoro w bloku są same łezki.



djmatys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:20
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: djmatys » wt gru 29, 2009 13:20

nie ma co się zastanawiać... bierz uszczelke taką żeby pasowała i sam ją dopasuj żeby było 100% ok ! :)



qwert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt maja 12, 2009 21:53
Lokalizacja: Chwaszczyno | Gdańsk

Post autor: qwert » wt gru 29, 2009 16:47

czyli mam podocinać otwory na kształt i dorobić brakujące? bo tak planuję zrobić ;]



djmatys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:20
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: djmatys » wt gru 29, 2009 19:18

no jasne, zrób tak :) Jeżeli okucia metalowe wokół cylindrów masują idealnie to całą reszte możesz dorobić jak chcesz :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 187 gości