CIŚNIENIE OLEJU

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kITA
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: wt paź 03, 2006 19:28
Lokalizacja: PIOTRKóW TRYBUNALSKI
Kontakt:

Post autor: kITA » śr gru 16, 2009 22:41

W zakresie do 2000 obr/min. ma być min. 0,3 bara.Powyżej 2000 obr/min. ma być min.0,9 bara :bigok:



Awatar użytkownika
misiur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lip 09, 2009 00:09
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: misiur » ndz gru 27, 2009 12:32

To wychodzi że mam dobre ciśnienie - ~950rpm 1-1.2 bara
2000rpm i więcej - 4- 4,5 bara

A brzęczyk i lampka alarmują jak sie olej rozgrzeje do koło 2tys obr, potem cisza. Może to ma związek z obrotkiem ? Bo mi pokazuje jak chce - 3 krotnie wieksze obroty jak powinny być


http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » ndz gru 27, 2009 12:49

misiur,jezeli masz dobre cisnienie, to moze byc czujnik ,a z drugiej strony calkiem mozliwe ze te obroty wplywaja na brzeczenie, bo w koncu obroty za duze ma obrotomierz a cisnienie wedlug faktycznych obrotow jest ok ,ale wedlug obrotomierza nie pasuje cisnienie
Ostatnio zmieniony ndz gru 27, 2009 13:04 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » ndz gru 27, 2009 12:54

zajmij sie alternatorem, slyszalem ze alternator jak leci w kulki to i cisnienie oleju swieci i brzeczy, nie wiem po co to powiazali razem ale tak jest (chodzi o kabelki do alternatora) a przyklad znam z caddy 1.9D gdzie tez cisnienie swiecilo i brzeczalo, wina byla kabelka



Awatar użytkownika
misiur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lip 09, 2009 00:09
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: misiur » ndz gru 27, 2009 14:22

Alternator sygnał daje dobry na pewno bo był cały regenerowany (diody, itd) Więc odpada. Czujnik w głowicy zmieniałem ( jest brązowy) A obrotomierz tak działa:
[youtube][/youtube]


http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 218 gości