klopoty z dieslem już 3 silnik

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mac 750
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob gru 26, 2009 23:57
Lokalizacja: Słupia

klopoty z dieslem już 3 silnik

Post autor: mac 750 » ndz gru 27, 2009 00:44

kupiłem golfa 3 1.9d z uszkodzonym silnikiem tłok spotkał się z zaworem na 1 silniku (czwarty cylinder tylko właściciel sam ustawiał rozżąd) na drugim to samo tylko na 1 cylindrze (urwany zawór wbity w głowice a tłok się rozpadł i korba zrobiła małą dziurke w tuleji ibloku i rozrząd ok kupiony drugi motor i montował go już mechanik).
wsadziłem 3 silnik ustawiłem pompe wtryskową u specjalisty i spuściłem prawie 20 litrów oleju jakby KUJAWSKI i zalałem ropką do pełna 50l z domieszką 4 litrów benzynki przejechałem ok 800km i są takie same objawy jak przedtem zaczął strasznie klepać jak by wtryski lały jednak podłożyłem drugie z dobrego golfa znajomego i to nie jest to panewke tez wykluczyłem pomóżta!!!!!!!!!!!!!
Ostatnio zmieniony ndz gru 27, 2009 01:03 przez mac 750, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: klopoty z dieslem już 3 silnik

Post autor: PinkFloyd » ndz gru 27, 2009 00:49

mac 750 pisze:kupiłem golfa 3 1.9d z uszkodzonym silnikiem tłok spotkał się z zaworem na 1 silniku (czwarty cylinder tylko właściciel sam ustawiał rozżąd) na drugim to samo tylko na 1 cylindrze (urwany zawór wbity w głowice a tłok się rozpadł i korba zrobiła małą dziurke w tuleji ibloku i rozrząd ok kupiony drugi motor i montował go już mechanik).
wsadziłem 3 silnik ustawiłem pompe wtryskową u specjalisty i spuściłem prawie 20 litrów oleju jakby KUJAWSKI i zalałem ropką do pełna 50l z domieszką 4 litrów benzynki przejechałem ok 800km i są takie same objawy jak przedtem pomóżta!!!!!!!!!!!!!
Jak to silnik 1Y to pewnie obrobiony klin na wale



mac 750
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob gru 26, 2009 23:57
Lokalizacja: Słupia

Post autor: mac 750 » ndz gru 27, 2009 00:59

zwykły 1.9 d kupiłem całego passata 92r na części tylko musiałem oddać pompę wtryskową po rozebraniu i klin na wale to nie jest



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz gru 27, 2009 01:15

Kopci? Są jakieś problemy z mocą? Jak odpala, na ciepłym i na zimnym?

[ Dodano: 27 Gru 2009 00:16 ]
Czy pompa wtryskowa nie ma czujnika pomiędzy wyjściami na przewody do wtrysków?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: klopoty z dieslem już 3 silnik

Post autor: Haki » ndz gru 27, 2009 01:22

mac 750 pisze: wsadziłem 3 silnik ustawiłem pompe wtryskową u specjalisty i spuściłem prawie 20 litrów oleju jakby KUJAWSKI i zalałem ropką do pełna 50l z domieszką 4 litrów benzynki przejechałem ok 800km i są takie same objawy jak przedtem zaczął strasznie klepać jak by wtryski lały jednak podłożyłem drugie z dobrego golfa znajomego i to nie jest to panewke tez wykluczyłem pomóżta!!!!!!!!!!!!!
Po co kolego zalałeś 4l benzyny ?? by ropa nie zamarzła :goof:
Ostatnio zmieniony ndz gru 27, 2009 01:23 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz gru 27, 2009 02:33

Można dodać maksymalnie do 20% benzyny (mieszanka arktyczna) 4 litry to 8% powinno ułatwić silnikowi zimny start i przepalenie pozostałości oleju ze zbiornika.



mac 750
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob gru 26, 2009 23:57
Lokalizacja: Słupia

Post autor: mac 750 » ndz gru 27, 2009 12:10

po regulacji pompy na ciepłym palił brdzo ładnie a na zimnym odpalał za od kopa tylko przez ok 10sekund chodził jakby nie na wszystkich tłokach oim zdaniem delikatne przesunięcie kułka pompy do przodu i było by ok a moc tak jak na dizla 1.9 a kopcić mi zaczął dopiero jak zaczął klepać i ciężko zapalał . tak czujnik jest między przewodami od pompy i 2 kable co idą do niego podłączyłem tak że niby dobrze chodził iodpalał pozdrawiam



arwam

Post autor: arwam » ndz gru 27, 2009 13:48

mac 750,
daj filmik jak kopci.
w momencie kiedy zaczyna się tłuc i dymić nie ma problemu z wolnym schodzeniem z obrotów?
i zmień zaopatrzenie w paliwo.



mac 750
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob gru 26, 2009 23:57
Lokalizacja: Słupia

Post autor: mac 750 » ndz gru 27, 2009 13:54

paliwko ok a na wolnych jak już po długim kreceniu odpali to zaraz gaśnie i odrazu klepie i kopci



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz gru 27, 2009 14:02

Ten czujnik, jest czujnikiem początku wtrysku, ta pompa co masz działa razem z sterownikiem nr 144 klepanie jest spowodowane niewłaściwym kątem wtrysku, spróbój jeszcze raz ustawić początek wtrysku - obróć koło pompy delikatnie na silnik lub wałek pompy w przeciwnym kierunku - to jest taki półśrodek bo silnik nie uzyska pełnej mocy - kąt wtrysku nie będzie się zmieniał wraz z obrotami.
Ostatnio zmieniony ndz gru 27, 2009 14:03 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości