Wyciek Paliwa z jednego z wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Samon8989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:47
Lokalizacja: poznań

Wyciek Paliwa z jednego z wtrysku

Post autor: Samon8989 » sob gru 26, 2009 11:14

Witam mam maly prblem z golfem III 1.9 TD po odpaleniu samochodu z jednego z wtrysku leci ropa co to moze byc wie ktos moze , Pomocy dzieki z gory Obrazek



Awatar użytkownika
rafalkdp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 00:12
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: rafalkdp » sob gru 26, 2009 11:23

Z góry wtrysku leci, czy z dołu?Jeśli z góry to spróbuj dokręcić nakrętkę od przewodu paliwowego. Sprawdź również wężyk od powrotu paliwa z wtryskiwacza.



Samon8989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:47
Lokalizacja: poznań

Post autor: Samon8989 » sob gru 26, 2009 11:26

leci z dolu z gwintu po przyjzeniu sie kazdy wtrysk ma zostawione troszke gwintu i z niego leci wiesz kolego co to moze byc ??



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » sob gru 26, 2009 11:49

może wtrysk jest słabo dokręcony ?


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Samon8989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:47
Lokalizacja: poznań

Post autor: Samon8989 » sob gru 26, 2009 11:51

to to raczej odpada bo dokrecalem boje sie tylko zeby to nie mnialo nic wspolnego z glowica ale ogolnie samochod odpala na pierwszy raz bez problemu i chodzi ladnie!!

[ Dodano: 26 Gru 2009 11:15 ]
Wiem ktos moze co moze byc przyczyna tej awarii ????



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob gru 26, 2009 13:04

Musisz odkręcić wtrysk i zobaczyć co się dzieje .Nie dokręcaj na oko bo jak nie masz klucza dynamometrycznego to możesz napytać sobie biedy(zerwanie gwintu lub pęknięcie głowicy ) .Moment dokręcania to 70 Nm .Jak zaczęło ci ciec nagle to przyczynę ciężko ustalić .Jak po odkręcaniu wtrysków to być może gdzieś w gnieżdzie wtrysku było sporo nagaru który trzeba było usunąć ,po odkręceniu wtrysku powinno się również wymienić podkładki termiczne.Jak wtryski były robione to jest też opcja że w którymś obudowa została za słabo dokrecona przy składaniu.Najczęściej jednak przyczyną są lużne lub sparciałe wężyki przelewowe
Ostatnio zmieniony sob gru 26, 2009 13:07 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » sob gru 26, 2009 13:07

jezeli nie cieknie z nakretki, ani z polowki wtrysku to zostalo ci czekac az samo zajdzie i przestanie ciec (tez tak mialem ze pocilo sie) albo kupic nowa podkladke izolacji cieplnej bo tak to "ksiazka nazywa", dobrze gniazdo wyczyscic i zakrecic wtryskiwacz momentem 75N*m

[ Dodano: 26 Gru 2009 12:10 ]
munior, wlasnie poprawilem :grin:

widzisz tak samo myslimy, tylko ze TY zdazyles szybciej odemnie napisac
:bigok:
Ostatnio zmieniony sob gru 26, 2009 13:09 przez Mieniu_69, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob gru 26, 2009 14:01

jak spod wtryskiwacza moze byc wzer w glowicy w miejscu gdzie przychodzi podkladka termoizolacyjna

[ Dodano: 26 Gru 2009 13:01 ]
Obrazek


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Samon8989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:47
Lokalizacja: poznań

Post autor: Samon8989 » sob gru 26, 2009 14:23

aha a powiedz mi jak usuwa sie ten wzer?



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob gru 26, 2009 14:28

Samon8989, ja ten wzer usunalem szlifujac go pasta do docierania zworow, pasta na podkladke i krecilem podkladka w lewo/prawo dociskajac ja delikatnie ( precikiem ktory wchodzil w otwor podkladki) do momentu uzyskania gladkiej powierzchni ( moze z 20 min mi to zajeło) i najwazniejsze jakbys chcial tak docierac to w ten otwor wcisnalem kawalek szmatki zeby nic nie wpadło do cylindra, dla pewnosci odkurzalem otwor odkurzaczem (cieńki weżyk wcisniety w rure odkurzacza i oblepiony tasmą) i pomogło :D
Ostatnio zmieniony sob gru 26, 2009 14:32 przez damian81Z, łącznie zmieniany 2 razy.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 99 gości