Turbo KKK od ATD zamiast ori Garretta z AJM?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Vieri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: śr mar 04, 2009 18:55
Lokalizacja: Otwock

Turbo KKK od ATD zamiast ori Garretta z AJM?

Post autor: Vieri » czw gru 24, 2009 00:39

Witajcie!

Jako że wczoraj padło mi turbo w mojej Borze, dziś postanowiłem ogarnąć temat i kupić nową (więcej w temacie - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 ).

Mechanicy wyjęli starą i dali mi wszystkie dane tamtej:

Garrett
713673-50-06-S
KG14-56-3W


Kupiłem nową:

KKK
038 253 006L
HE50080791 00218
KP39A-0006


Poratujcie czy pójdzie mi moja Bora AJM pod tą suszarką czy lepiej zwrócić to turbo co kupiłem? Czy jeśli pasuje ta nowa to czy czekają mnie jakieś zmiany w programie? Czy nowa turbo KKK to lepszy wybór niż Garrett?

Pozdro!

PS czy mogę jakoś rozpoznać czy gościu mnie nie zrobił w konia i sprzedał nową a nie regenerowaną?
Ostatnio zmieniony czw gru 24, 2009 00:58 przez Vieri, łącznie zmieniany 3 razy.


Moja Perła :bajer:
Obrazek

Mam Vaga, Vag-Tacho 2.5, miernik lakieru ||| Piszę poprawnie po POLSKU

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » czw gru 24, 2009 01:07

turbo od 101 konnego silnika będzie pracować normalnie na twoim programie ale jak masz możliwość wymień na coś wydajniejszego, będzie pracować lżej dzięki czemu będzie mniejsze ryzyko awarii

[ Dodano: Czw 24 Gru, 2009 ]
poszukaj coś od asz/arl



Awatar użytkownika
Vieri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: śr mar 04, 2009 18:55
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Vieri » czw gru 24, 2009 01:34

morfeusz86r pisze:turbo od 101 konnego silnika będzie pracować normalnie na twoim programie ale jak masz możliwość wymień na coś wydajniejszego, będzie pracować lżej dzięki czemu będzie mniejsze ryzyko awarii

[ Dodano: Czw 24 Gru, 2009 ]
poszukaj coś od asz/arl
Kupiłem już tą od ATD za 1800 nową... Taniej nowej chyba nie znajdę, więc mam nadzieję że będzie dobrze hulała :bajer: . Kwestia tylko czy jestem jakoś w stanie sprawdzić czy faktycznie jest nowa czy regenerowana?


Moja Perła :bajer:
Obrazek

Mam Vaga, Vag-Tacho 2.5, miernik lakieru ||| Piszę poprawnie po POLSKU

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » czw gru 24, 2009 02:02

a nie lepiej od jakiegoś tunera ewentualnie karambola wsiąść używkę/regenerowaną na gwarancji? masz na swoją gwarancje?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw gru 24, 2009 02:20

Vieriman, jak ktoś fachowo zrobił to się nie poznasz, ale czasami widać na gwintach, że już były ruszane,

[ Dodano: 24 Gru 2009 01:21 ]
Możnaby rozebrać i pomierzyć wirniki.



Awatar użytkownika
Vieri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: śr mar 04, 2009 18:55
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Vieri » czw gru 24, 2009 16:16

morfeusz86r pisze:a nie lepiej od jakiegoś tunera ewentualnie karambola wsiąść używkę/regenerowaną na gwarancji? masz na swoją gwarancje?
Dostałem 12 miechów.

Moje pytanie czy nie pojawi się jakaś turbodziura ew jakieś inne problemy po montażu tej turbawki?


Moja Perła :bajer:
Obrazek

Mam Vaga, Vag-Tacho 2.5, miernik lakieru ||| Piszę poprawnie po POLSKU

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » czw gru 24, 2009 17:29

dziura nie pojawi sie na pewno bo jest mniejsza niż twoja, obawiałbym sie że przy długich szybkich przelotach autostradą odfrunie z racji że jest mniejsza czytaj bardziej obciążona w górnym zakresie obrotowym



Awatar użytkownika
Vieri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: śr mar 04, 2009 18:55
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Vieri » czw gru 24, 2009 22:02

Zarzucam foty turbawy, coś podejrzanego można na nich znaleźć?:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony czw gru 24, 2009 22:04 przez Vieri, łącznie zmieniany 3 razy.


Moja Perła :bajer:
Obrazek

Mam Vaga, Vag-Tacho 2.5, miernik lakieru ||| Piszę poprawnie po POLSKU

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw gru 24, 2009 22:10

Po mojemu nowa to ona raczej nie jest.



Awatar użytkownika
Vieri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: śr mar 04, 2009 18:55
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Vieri » czw gru 24, 2009 22:24

t0mal pisze:Po mojemu nowa to ona raczej nie jest.
dlaczego? :kac:


Moja Perła :bajer:
Obrazek

Mam Vaga, Vag-Tacho 2.5, miernik lakieru ||| Piszę poprawnie po POLSKU

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw gru 24, 2009 22:42

Może i przesadzam, ale na muszli jest odlany rok produkcji 2005, widać, że tabliczka jest podrapana (co może być efektem piaskowania muszli) No i gruszka podciśnieniowa raczej nie wygląda na nową.

Ale wiesz w końcu to tylko zdjęcia, nie stwierdzę na 100 procent że była regenerowana. Może być tak, że facet zamówił nowy środek z wirnikami i założył starą muszlę i gruszkę, koledze np do patrola kiedyś zamawiałem kompletny środek sprężarki, kosztował właśnie 1800zł.
Ostatnio zmieniony czw gru 24, 2009 22:51 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości