
Problem - najprawdopodobniej??? zbyt duze spalanie ojeju...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt gru 22, 2009 01:57
- Lokalizacja: Gniezno
Problem - najprawdopodobniej??? zbyt duze spalanie ojeju...
Witam mam pytanie mianowicie mój kochany golfik kupiony w oplakanym stanie... został odpowiednio technicznie odrestaurowany: nowe sprzegło, wysprzeglik, uszczelka pod glowicą, planowanie glowicy, rozrząd paski napinacze etc... Włożyłem w niego sporo czasu i pracy gdyż starałem sie pomagać przy kazdej z napraw... ktora przeprowadzał w moim mniemaniu naprawde dobry mechanik... Dodam że kazde płyny w aucie takze od razu zostały wymienione... teraz pojawił mi sie taki problem że na okolo 800 - 1000km silnik spala 0,5 l oleju bynajmniej nie tego napedowego
czy to miesci sie w granicach normy czy mam coś z tym zrobić? jakie mogą być przyczyny? dziennie robie tym samochodem minimum 120km...po trasie tak ze uzywany jest dosyć dobrze jak na diesla... proszę o podpowiedzi... Pozdrawiam

-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Za dużo...
Zaglądaliście na pierścienie tłokowe? - może się przykleiły/szczególnie zgarniające.
Głowica była zdjęta - jak wyglądały tuleje cylindrów/progi duże?
Turbo - jakie odłożenia widziałeś w układzie dolotowym powietrza?
Jaki olej...
Tyle na początek - odpowiesz - będziemy poszukiwać przyczyn aby zlikwidować skutek...
Zaglądaliście na pierścienie tłokowe? - może się przykleiły/szczególnie zgarniające.
Głowica była zdjęta - jak wyglądały tuleje cylindrów/progi duże?
Turbo - jakie odłożenia widziałeś w układzie dolotowym powietrza?
Jaki olej...
Tyle na początek - odpowiesz - będziemy poszukiwać przyczyn aby zlikwidować skutek...

mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
dałem du... pomyliło mi się z 10000km
chyba za wcześnie wstałem
jeśli odpala w mrozy bez problemu to raczej nie wina silnika tylko turbiny bo co może tak żreć olej no chyba że ma poważne wycieki i po prosu gubi olej


jeśli odpala w mrozy bez problemu to raczej nie wina silnika tylko turbiny bo co może tak żreć olej no chyba że ma poważne wycieki i po prosu gubi olej
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt gru 22, 2009 01:57
- Lokalizacja: Gniezno
wycieków nie ma... sprawdzałem wielokrotnie... teraz w te mrozy odpalał za kazdym razem za pierwszym...
progi na tulejach napewno nie byly duze bo nic takiego nie zaobserwowalismy...turbo te wiatraczki no byly dosyć mocno zabrudzone i przykrecone bez jakiegokolwiek uszczelnienia do reszty ukladu ktory takze caly byl okopcony... wlany jest castrol magnatic polsyntetyk... bede wdzieczny jesli coś ciekawego podrzucicie... podpowiem trochę mechanikowi(choć oni tego nie lubią)
pozdrawiam i dziekuje za dotychczasowe zainteresowanie


-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt gru 22, 2009 01:57
- Lokalizacja: Gniezno
Dziekuje za pomoc... wszystko zostało sprawdzone i faktycznie turbo jest na wyczerpaniu... a w przewodach I C jest olej! jak dlugo mogę jeździć samochodem dolewajac olej? muszę jak najszybciej to naprawic? bo jesli mam byc szczery to moje zasoby finansowe dosyc mocno sie skurczyly przez ostatanie naprawy... dzieki jeszcze raz i pozdrawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt gru 22, 2009 01:57
- Lokalizacja: Gniezno
jak duże to mogą byc zniszczenia? do czego może dojść? bo mój mechanik mówi że jak turbo siądzie to po prostu znacznie staraci moc ale nie powinno się nic wiecej wydarzyć... pomęcze was jeszcze troche
a naprawe wycenił w tej chwili na około 700zł to chyba nie najdrożej... ech daje mi wycisk ten moj golfik...

- Michał_1977
- _
- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości