Brak mocy przy 2 tys obrotow na duzym mrozie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Brak mocy przy 2 tys obrotow na duzym mrozie
Witam, co moze byc spowodowane ze auto po staniu na mrozie okolo -18 stopni cala noc rano pali ale podczas jazdy jak dochodzi do 2 tys obrotow nie ma mocy w ogóle, jak jest cieplej jest ok, chodzi mi dokladnie o honde accord, (inny znajomy w bmw 320 ma podobnie tylko tam nie musi byc az tak duzego mrozu).Sory ze nie o Vw pisze ale moze i ktos z VW ma podobne problemy ja ze swoim jak narazie niemam takiego
- tomassss24
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
- Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
- Kontakt:
- tomassss24
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
- Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
- Kontakt:
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Wydaje mi się że jest to spowodowane zwiększonymi oporami przepływu przez filtr paliwa(jest po stronie ssącej) - powstaje podciśnienie i pompka przetłaczająca daje za małe ciśnienie wstępne i dalej spadek na wysokim...na to może nakładać się gorsze rozpylanie paliwa a nawet kroplenie(zimne+gęste) ze względu na zwiększone opory przepływu i lepkość.
Zgęstnienie paliwa daje znać - dotyczy to wszystkich pomp gdzie paliwo jest ssane przez filtr(zimne).
Może ma ktoś inne zdanie/ uwagi?.
Zgęstnienie paliwa daje znać - dotyczy to wszystkich pomp gdzie paliwo jest ssane przez filtr(zimne).
Może ma ktoś inne zdanie/ uwagi?.
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
verva orlenu chyba nie jest az tak zlatomassss24 pisze:Pierwsze co moze być to paliwo złej jakosci , niska temp robi swoje .
tak na margi tankowal ktos z was na statoilu ta ich nowa ropke GOLD ?? i jak sie sprawuje jak cos? i czy jest porownywalna z V-powe ultimate czy verva..
Ostatnio zmieniony pn gru 21, 2009 19:56 przez bambi001, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Nie - to nie jest wina filtra(określenie "temperatura blokady filtra dotyczy paliwa) - jest to wina paliwa o zbyt wysokim punkcie parafinowym/ wydziela się przy zbyt wysokich temperaturach jak na zimę...
Ostatnio zmieniony pn gru 21, 2009 20:17 przez oldstaszek, łącznie zmieniany 1 raz.
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
bambi001, dolej depresatora np z shella i nie bedzie zamarzac
ja przedwczoraj mialem problem zeby odpalic 1.6 D a jak sie juz udalo to nie wchodzil na wysokie obroty bo paliwa pbrakowalo (przymarzlo)
rozgrzalem, potem dolalem tego specyfiku i dotankowalem do pelna i dzis juz nie bylo z tym problemu
ja przedwczoraj mialem problem zeby odpalic 1.6 D a jak sie juz udalo to nie wchodzil na wysokie obroty bo paliwa pbrakowalo (przymarzlo)
rozgrzalem, potem dolalem tego specyfiku i dotankowalem do pelna i dzis juz nie bylo z tym problemu
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości