Jak pisałem wcześniej .. i trafiłem niestety z diagnoząlolek1909 pisze:a gdzie ma miec ?mam wtryski panowie nie przesadzajcie z tymi komentarzami ja normalnie jezdze samochodem mam to juz od jakiegos pol roku chcialem sie tylko dowiedziec czy to powazne fakt dolewam co troche płyn chłodniczy ale to jest na 15 tysiecy kilometrow z litr takze chyba to nie jest tak powazne chyba?????bongo pisze:A jeśli kolega nie ma wtrysków?Michaś_1977 pisze:Podlewające wtryski potrafią też narobić takiego bigosu.

Płynu nie powinno Ci kolego ubywać praktycznie wcale. Jeśli silniczek jest zdrowy to stan w zbiorniczku nie zmienia się co 15 tys jak również co 40...
Koledzy napisali już ... co może być przyczyną .. na wtryski bym nie liczył.. bo objawy byłyby inne... ale głowica, uszczelka,pierścienie .. już niestety bardziej stawiają taką diagnozę jaka wystąpiła u Ciebie.
Napisz ,który to rok tego Golfa i gdzie,skąd kupiłeś. Bo jak jest to 99-2000.. i z zachodu to nie masz 115 tys tylko ponad 300 , a licznik kręcony .. jeśli oczywiście źródełko zakupu nie było w 100% pewne. Z drugiej strony 300-500 tys km dla dobrze użytkowanego TDI też nie jest jakimś wielkim wynikiem skazującym go na remont.
Masz 90PS = więc podejrzewam ,że AGR..
Przydałoby się podjechać do mechanika , bądź na stację diagnostyczną i wykonać badanie ciśnienia na cylinderkach..
Na razie to tyle
