bagnet od oleju jest wiecej niz połowa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz lis 01, 2009 00:33

lolek1909 pisze:
bongo pisze:
Michaś_1977 pisze:Podlewające wtryski potrafią też narobić takiego bigosu.
A jeśli kolega nie ma wtrysków?
a gdzie ma miec ?mam wtryski panowie nie przesadzajcie z tymi komentarzami ja normalnie jezdze samochodem mam to juz od jakiegos pol roku chcialem sie tylko dowiedziec czy to powazne fakt dolewam co troche płyn chłodniczy ale to jest na 15 tysiecy kilometrow z litr takze chyba to nie jest tak powazne chyba?????
Jak pisałem wcześniej .. i trafiłem niestety z diagnozą :grrr:
Płynu nie powinno Ci kolego ubywać praktycznie wcale. Jeśli silniczek jest zdrowy to stan w zbiorniczku nie zmienia się co 15 tys jak również co 40...

Koledzy napisali już ... co może być przyczyną .. na wtryski bym nie liczył.. bo objawy byłyby inne... ale głowica, uszczelka,pierścienie .. już niestety bardziej stawiają taką diagnozę jaka wystąpiła u Ciebie.

Napisz ,który to rok tego Golfa i gdzie,skąd kupiłeś. Bo jak jest to 99-2000.. i z zachodu to nie masz 115 tys tylko ponad 300 , a licznik kręcony .. jeśli oczywiście źródełko zakupu nie było w 100% pewne. Z drugiej strony 300-500 tys km dla dobrze użytkowanego TDI też nie jest jakimś wielkim wynikiem skazującym go na remont.
Masz 90PS = więc podejrzewam ,że AGR..
Przydałoby się podjechać do mechanika , bądź na stację diagnostyczną i wykonać badanie ciśnienia na cylinderkach..
Na razie to tyle :bajer:
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 00:36 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » ndz lis 01, 2009 00:56

u mnie akurat jak wydmuchało uszczelkę pod głową było odwrotnie, spaliny dostawały się do układu chłodzenia i wywalały przy dużym obciążeniu płyn - duże ciśnienie.... możesz sprawdzić na bagnecie jaka konsystencja jest oleju? sprawdz co jest pod korkiem wlewu oleju, jeśli jest tzw " masło " diagnoza jest prosta - uszczelka pod głowicą
jak ma się rura od chłodnicy? jest miękka czy twarda jak rozgrzeje się auto ?

jak czytam to co opisujesz potwierdzam diagnozę Haki, uwalona uszczelka pod głową :) przykro mi ale sam przez to przechodziłem

podjedz dla pewności do diagnosty, jest w stanie to sprawdzić co dokładnie dolega autku, ja obstawiam głowę



lolek1909
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 11:58
Lokalizacja: szydłowiec

Post autor: lolek1909 » ndz lis 01, 2009 10:07

Haki pisze:
lolek1909 pisze:
bongo pisze:A jeśli kolega nie ma wtrysków?
a gdzie ma miec ?mam wtryski panowie nie przesadzajcie z tymi komentarzami ja normalnie jezdze samochodem mam to juz od jakiegos pol roku chcialem sie tylko dowiedziec czy to powazne fakt dolewam co troche płyn chłodniczy ale to jest na 15 tysiecy kilometrow z litr takze chyba to nie jest tak powazne chyba?????
Jak pisałem wcześniej .. i trafiłem niestety z diagnozą :grrr:
Płynu nie powinno Ci kolego ubywać praktycznie wcale. Jeśli silniczek jest zdrowy to stan w zbiorniczku nie zmienia się co 15 tys jak również co 40...

Koledzy napisali już ... co może być przyczyną .. na wtryski bym nie liczył.. bo objawy byłyby inne... ale głowica, uszczelka,pierścienie .. już niestety bardziej stawiają taką diagnozę jaka wystąpiła u Ciebie.

Napisz ,który to rok tego Golfa i gdzie,skąd kupiłeś. Bo jak jest to 99-2000.. i z zachodu to nie masz 115 tys tylko ponad 300 , a licznik kręcony .. jeśli oczywiście źródełko zakupu nie było w 100% pewne. Z drugiej strony 300-500 tys km dla dobrze użytkowanego TDI też nie jest jakimś wielkim wynikiem skazującym go na remont.
Masz 90PS = więc podejrzewam ,że AGR..
Przydałoby się podjechać do mechanika , bądź na stację diagnostyczną i wykonać badanie ciśnienia na cylinderkach..
Na razie to tyle :bajer:
to jest kolego moj drogi 2000/2001 kupiłem go w Polsce lecz auto przybyło do Polski z zachodu dodam jeszcze że płyn chłodniczy bardziej ubywa w lato niż w zime ma to cos za znaczenie



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 01, 2009 10:25

Haki pisze:na wtryski bym nie liczył.. bo objawy byłyby inne...
Haki w moim jak wtryski były już stare i lały,to objaw był właśnie taki jak kolega opisuje.Poziom oleju skoczył do góry,olej był rzadszy i śmierdział ropą...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » ndz lis 01, 2009 13:07

haki a nie ma gdzieś pod autem jakiś wycieków itp?



lolek1909
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 11:58
Lokalizacja: szydłowiec

Post autor: lolek1909 » ndz lis 01, 2009 13:48

pelton1985 pisze:haki a nie ma gdzieś pod autem jakiś wycieków itp?
słuchaj niema wycieków tak mi sie przynajmniej wydaje bo napewno rzuciłobymi sie w oczy golfik jest garażowany także stoi na suchym betonie także byłoby widać ani nie kopci pali z pierwszego strzału nie ma żadnych objawów rzucajacych sie w oczy może jednak na wężykach gdzies coś zrzesiało i leci mam nadzieje



Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » ndz lis 01, 2009 17:00

pamiętaj :) że jak mi wywalało płyn też nic nie kapało, od razu parował przy ciepłym silniku :)

diagnostyka prawdę Ci powie



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz lis 01, 2009 17:25

pelton1985 pisze:haki a nie ma gdzieś pod autem jakiś wycieków itp?
Pelton to nie ja mam problem :bajer:

Co do problemu w temacie- jak napisałem - jedź na stację diagnostyczną i wykonaj najprostsze badanie - czyli sprawdzenie ciśnienia na cylindrach.

O wynikach pochwal się na forum .. i będziemy dalej dumali.. :smoke:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » ndz gru 20, 2009 11:04

Panowie podłącze się do ematu z nieco innym pytaniem, czy przy obecnych mrozach rzędu - 15 C olej ma prawo zmienić swoją objętość tzn. zmniejszyć? Pytanie dotyczy pełnego syntetyku 5W 40



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn gru 21, 2009 00:34

pelton1985 pisze:Panowie podłącze się do ematu z nieco innym pytaniem, czy przy obecnych mrozach rzędu - 15 C olej ma prawo zmienić swoją objętość tzn. zmniejszyć? Pytanie dotyczy pełnego syntetyku 5W 40
Pelton - minimalnie może się zmienić gęstość - pełen syntetyk do niższych temperatur daje sobie jeszcze radę -30 - - 35 stopni.. w zależności od producenta


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości