Zamarzł mi DIESEL - co zrobic, jak podgrzac "sprytnie&q
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Proszę o dowód na określenie "najlepszy" - jakieś dane techniczne lub coś w tym guście...Piasek pisze:[url=http://images45.fotosik.pl/240/f3038e90df693791m.jpg]Obrazek[/URL]
Najlepszy
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
No dane techniczne to pewnie sam sobie bez problemu potrafisz znaleźć ale napisałem tak z doświadczenia. Wczoraj np wlaliśmy 30ml do zamrożonego Nissana 2.0D do zbiornika, pobujaliśmy 3x w przód i tył i przy kolejny zakręceniu rozrusznikiem przewodami poszła płynna substancja zamiast parafinowej kaszy.
Poza tym bardzo wydajny: 100ml na 100 litrów i uzyskujesz ropkę odporną do -40st. A z własnego doświadczenia: auto dużo lepiej zapala podczas porannego rozruchu (testowane na swoim Caddy`laku )
Poza tym bardzo wydajny: 100ml na 100 litrów i uzyskujesz ropkę odporną do -40st. A z własnego doświadczenia: auto dużo lepiej zapala podczas porannego rozruchu (testowane na swoim Caddy`laku )
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Mnie te dane nie są potrzebne(mam takie i znam lepsze) a naszym kolegom - wywołałeś to dokończ gdyż używanie pewnych określeń zobowiązuje i powinno być poparte obiektywną informacją źródłową. To tak jak z alkoholem...każdy preferuje "swój smak".Piasek pisze:No dane techniczne to pewnie sam sobie bez problemu potrafisz znaleźć ale napisałem tak z doświadczenia. Wczoraj np wlaliśmy 30ml do zamrożonego Nissana 2.0D do zbiornika, pobujaliśmy 3x w przód i tył i przy kolejny zakręceniu rozrusznikiem przewodami poszła płynna substancja zamiast parafinowej kaszy.
Poza tym bardzo wydajny: 100ml na 100 litrów i uzyskujesz ropkę odporną do -40st. A z własnego doświadczenia: auto dużo lepiej zapala podczas porannego rozruchu (testowane na swoim Caddy`laku )
Tak na marginesie - niemal wszystkie depresatory są w proporcji 1:1000, aczkolwiek trafiają się 1:1200 z tym że różnie jest z temperaturą blokady filtra. Nie zawsze to co napisano jest do końca prawdą - sprzedawcy potrafią ukryć informację im niewygodną.
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
kupiłem na ORLENIA "Xeramic DIESEL PROTECTOR" dolałem nie pełny kieliszek 50ml do bańki 20l postarałem sie o wymieszanianie ze starym paliwe. filtr paliwa i pompa wtryskowa były polewane przez około pół godziny gorącą (prawie wrzącą wodą) i niestety nic... Jednak było już widać troszke poprawe jak podpompowałem troche pompka paliwka (mój filtr jest fabrycznie podłączony pod pompke paliwa tak jak to bywa w starych traktorach)
Czy jak dodam denaturat do paliwa to coś pomoże??
A jak bym odkręcił filtr i wyczyścił go z parafiny, a następnie zalał go ropą i próbował odpalić autko czy by to pomogło??
Czy jak dodam denaturat do paliwa to coś pomoże??
A jak bym odkręcił filtr i wyczyścił go z parafiny, a następnie zalał go ropą i próbował odpalić autko czy by to pomogło??
Ostatnio zmieniony ndz gru 20, 2009 13:45 przez semowi, łącznie zmieniany 1 raz.
witam mam taki problem od 2 dni teperatura -13c a mianowicie coś mi przymarza w golfieIV tdi agr odpalić odpali ale przez powiecmy godzine czasu nie osiąga wiecej jak 2000 obrotów i nie pojedzie wiecej jak 70k/h po rozgrzaniu jak złapie temerature pochodzi jeszcze chwilke i wtedy mu pusci jezdzi juz normalnie. filtr wymieniałem z 1.5miesiąca temu. efekt jest taki jak by miał odcięcie i niechce jechac wiecej co to moze byc co mogło mu przymarznąć????
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Nie bardzo was rozumiem...
Dawno wynaleziono depresatory i od dawna są produkowane.
Kombinujecie z denaturatem/benzyną i jeden Bóg wie z czym jeszcze, a przecież wystarczy wydać parę złociszy i mieć święty spokój - znacznie więcej tracicie na "wynalazkach" i to podwójnie(raz je kupując a drugi na mechanika).
Wystarczy to:
Dawno wynaleziono depresatory i od dawna są produkowane.
Kombinujecie z denaturatem/benzyną i jeden Bóg wie z czym jeszcze, a przecież wystarczy wydać parę złociszy i mieć święty spokój - znacznie więcej tracicie na "wynalazkach" i to podwójnie(raz je kupując a drugi na mechanika).
Wystarczy to:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Możesz - co najwyżej - eksploduje kieszeń...Balugass pisze:a tu moj ala problem: do paliwa przed mrozami dolałem dodatek shell tam do czyszczenia wtrysków i wiazania wody i czy teraz moge dolac jeszcze depresatora do tego nie zrobi sie mieszanka wybuchowa ??
Są to zupełnie różne dodatki i o różnym przeznaczeniu - nie grozi Ci "przedawkowanie".
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
możesz dolewać śmiało żadna mieszanka się nie zrobi .Tylko dodawanie depresatorów zaleca się przed mrozami szczególnie jak ktoś ma jeszcze letnie paliwo .Bo jak parafina zablokuje filtr to wtedy już jest za póżno na dolewanie dodatków do paliwa .Pomoże tylko garaż z temp.powyżej zera.Niby paliwo sprzedawane w okresie zimowym zawiera już dodatki zimowe zapobiegające wytrącaniu się parafiny ale wiadomo jakie "cuda"robią z paliwem w naszym krajuBalugass pisze:a tu moj ala problem: do paliwa przed mrozami dolałem dodatek shell tam do czyszczenia wtrysków i wiazania wody i czy teraz moge dolac jeszcze depresatora do tego nie zrobi sie mieszanka wybuchowa
Ostatnio zmieniony ndz gru 20, 2009 17:22 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
w takim razie ten środek umożliwi mi normalny rozruch auta?? Bo teraz jak podchodze do auta przy odpaleniu chodzi ono około 10 sekund przy maksymalnych obrotach 1000. co mam zrobić żeby ono odpaliło normalnie i chodziło normalnie, bo profilaktyke żeby w przyszłości tak sie nie stało już znam (dzięki temu forum)oldstaszek pisze:Nie bardzo was rozumiem...
Dawno wynaleziono depresatory i od dawna są produkowane.
Kombinujecie z denaturatem/benzyną i jeden Bóg wie z czym jeszcze, a przecież wystarczy wydać parę złociszy i mieć święty spokój - znacznie więcej tracicie na "wynalazkach" i to podwójnie(raz je kupując a drugi na mechanika).
Wystarczy to:(zdjęcie specyfiku podanego przez OLDSTASZEK)
Ostatnio zmieniony ndz gru 20, 2009 17:25 przez semowi, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości